ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Καλώ όλους σας να δημιουργείτε κέντρα όπου θα μπορείτε να εξασφαλίσετε πως τα Μηνύματά ΜΟΥ θα διαδίδονται

Μήνυμα 544 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 03 Σεπτεμβρίου του 2012, στις 10:08

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ο στρατός δημιουργήθηκε και οι γραμμές του θα εξαπλώνονται σε χριστιανικές χώρες, καθώς και σ’ εκείνες που οδηγούνται από τους κομμουνιστές.

Καμία χώρα δε θα μείνει ανέγγιχτη από το Στρατό ΜΟΥ, το Κατάλοιπο του Στρατού ΜΟΥ.

Στο Στρατό ΜΟΥ θα είναι διάφορα επίπεδα με κάθε είδους βαθμούς, με σκοπό να διασφαλίσουν πως θα πετύχει η Αποστολή ΜΟΥ στη μετάνοια των ψυχών.

Όλοι στο Στρατό ΜΟΥ, ανεξάρτητα από το ρόλο που παίζουν, θα έχουν ένα κοινό με τους άλλους.

Θα ΜΕ υπηρετούν με ταπεινή υποταγή και αγάπη για ΜΕΝΑ, τον Ιησού τους και θα μείνουν αναμμένοι καθ’ όλην την διάρκεια αυτής της Αποστολής.

Η Λαμπάδα των Φλογών που αναφλέγεται από το Άγιο Πνεύμα, δε θα αναβοσβήνει, επειδή αυτό είναι ένα ιδιαίτερο Δώρο για την ενίσχυση των στρατιωτών ΜΟΥ.

Να θυμάστε, αυτό θα είναι ένας πόλεμος, πόλεμος για τη σωτηρία του ανθρώπινου γένους. Ένας πόλεμος, στον οποίο ο Πατέρας ΜΟΥ θα εξασφαλίσει τη νίκη στο Όνομα του Θεού.

Καλώ όλους σας να δημιουργείτε κέντρα όπου μπορείτε να εξασφαλίσετε πως τα Μηνύματά ΜΟΥ θα διαδίδονται με κάθε δυνατό για εσάς τρόπο.

Ένα σημαντικό στοιχείο αυτών των κέντρων είναι η προσευχή, διότι δημιουργώντας τις ομάδες προσευχής θα ενισχύσετε τη δύναμη του Στρατού ΜΟΥ.

Θα αυξάνω τις μετάνοιες, καθώς θα δημιουργούνται περισσότερες ομάδες προσευχής στο Άγιο Όνομά ΜΟΥ.

Ονομάστε αυτές τις ομάδες προσευχής ο Ιησούς προς την ανθρωπότητα και αφήστε τα υπόλοιπα σε ΜΕΝΑ.

Το Άγιο Πνεύμα ΜΟΥ θα σας καλύψει σε τέτοιες ομάδες και θα σας καθοδηγήσει σε κάθε βήμα αυτού του δρόμου. Σύντομα θα σας δώσω περαιτέρω οδηγίες.

Μείνετε στην Ειρήνη. Χαίρομαι που εσείς, αγαπητοί μαθητές ΜΟΥ, ανταποκριθήκατε στο Κάλεσμά ΜΟΥ με τόση αγάπη και εμπιστοσύνη.

Ο Ιησούς σας

03/09/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.