ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Δε θα στέκομαι και θα παρακολουθώ πώς καταστρέφετε τη ζωή σας, η οποία μπορεί να είναι δική σας για την αιωνιότητα

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 26 Οκτωβρίου του 2013, στις 17:52

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, όταν οι άνθρωποι προσπαθούν να εξακριβώσουν σε ποια από τα παιδιά του Θεού θα ήθελα να προσφέρω το Έλεός ΜΟΥ – η απάντηση είναι: σε όλα απ’ αυτά. ΕΓΩ δεν κάνω διακρίσεις, γιατί αγαπώ την κάθε γεννιμένη ψυχή, επειδή την κάθε μία απ’ αυτές δημιούργησε ο Πατέρας ΜΟΥ. Καμία ψυχή δεν μπορεί να αποκλειστεί από αυτήν την Τελική ΜΟΥ Αποστολή για να σώσω την ανθρωπότητα. Έρχομαι να φέρω τη Σωτηρία σε όλους.

Ρωτήστε οποιουσδήποτε καλούς γονείς αν θα θυσίαζαν ένα παιδί έναντι ενός άλλου, και θα σας πουν πως δεν έχει σημασία πόσο άσχημα συμπεριφέρονται ή πόσο πολύ τους πληγώνουν, δεν μπορούν ποτέ να τα απορρίψουν, επειδή τα παιδιά τους είναι μέρος του σώματός τους. Το ίδιο ισχύει και για τους εχθρούς του Θεού. ΤΟΝ προσβάλλουν και ΤΟΥ προκαλούν μεγάλη θλίψη, αλλά τους αγαπάει ακόμη, επειδή προέρχονται από ΑΥΤΟΝ, παρόλο που μαραζώνουν λόγω των αμαρτιών της ανθρωπότητας.

Πώς είναι – μπορείτε να ρωτήσετε – ότι μπορώ να συγχωρήσω αυτούς που ΜΕ πληγώνουν περισσότερο; Όσους μαστιγώνουν τους άλλους και τους προκαλούν πόνο και βάσανα; Αυτό συμβαίνει επειδή τους αγαπώ. Πάντα θα αγαπάω αυτόν που είναι αμαρτωλός. Οι αμαρτίες τους ΜΕ αηδιάζουν, αλλά ΕΓΩ πάντα θα περιμένω για να τους αγκαλιάσω.

Η Αποστολή αυτή αφορά την συγχώρεση. Έχει σχέση με όλα αυτά που σώζουν τις ψυχές σας. Και αν και μερικές φορές τα Λόγια ΜΟΥ μορεί να είναι σκληρά, σας δίνονται γιατί σας αγαπώ και δεν μπορώ να αντέξω τη σκέψη, ότι θα μπορούσα να σας χάσω. Εκείνοι που ΜΕ πρόδωσαν λόγω των φιλοδοξιών της ζωής τους, δεν πρέπει ποτέ να φοβούνται να έρθουν σε ΜΕΝΑ και να ζητήσουν τη βοήθειά ΜΟΥ. ΜΟΥ λείπετε. Είμαι λυπημένος, αλλά θα κάνω κάθε δυνατή παρέμβαση – χωρίς να παραβιάσω τη Διαθήκη του Πατέρα ΜΟΥ σχετικά με την ελεύθερη βούληση, η οποία θα παραμένει πάντα δική σας μέχρι τη νέα αρχή. Καμία πράξη που κάνετε δε θα σας χωρίσει από ΜΕΝΑ, αν ΜΟΥ ζητήσετε να σας συγχωρήσω.

Θα απορροφήσω τον κόσμο με το Έλεός ΜΟΥ και σας υπόσχομαι, πως για κάθε κακή πράξη που θα πραγματοποιείται από τους εχθρούς ΜΟΥ για να σας παρασύρουν σε λάθος, ΕΓΩ θα παρέμβω. Δε θα σας δώσω στους λύκους που θέλουν να σας καταβροχθίσουν. Δε θα στέκομαι και θα παρακολουθώ πώς καταστρέφετε τη ζωή σας, η οποία μπορεί να είναι δική σας για την αιωνιότητα. Θα σας στηρίζω, έτσι ώστε να μην ξεφύγετε από την πορεία, μέχρι τη στιγμή που θα πρέπει να πάρετε την τελική απόφαση. Δε θα αφήσω τόσο εύκολα τις ψυχές σας να φύγουν. Πέθανα με σκληρό θάνατο για να σας σώσω. Αυτή τη φορά θα γίνετε μάρτυρες της πιο ισχυρής Θείας Παρέμβασης – για να σας φέρω πίσω. Εσεις είστε Δικοί ΜΟΥ. ΕΓΩ Είμαι δικός σας. Το θηρίο δε θα κερδίσει τόσο εύκολα τις ψυχές, γιατί ΕΓΩ Είμαι ο Θεός, μια τρομερή δύναμη. Είμαι Παντοδύναμος. Ο σατανάς δεν έχει τίποτα, αλλά με την πονηριά του θα προσελκύσει τους αδύναμους ανάμεσά σας. Καλώ όλους εσάς που ΜΕ αγαπάτε να προσεύχεστε, για να δεχτούν οι αδύναμοι τη Θεία Παρέμβασή ΜΟΥ με αγάπη στις καρδιές τους.

Ο Ιησούς σας

26/10/2013 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.