ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Παράδεισος, που δημιουργήθηκε από τον Πατέρα ΜΟΥ για τα παιδιά ΤΟΥ, επιτέλους θα επιστραφεί σε αυτά σε όλη την αρχική Του Δόξα

Μήνυμα της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 16 Μαρτίου του 2014, στις 18:00

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, όταν ο Λόγος έγινε Σάρκα, μέσω της Γέννησής ΜΟΥ, αυτό σήμαινε ότι ο Άγιος Λόγος του Θεού υλοποιήθηκε, όπως είχε προφητευθεί στο Βιβλίο του Πατέρα ΜΟΥ.

Ο Λόγος του Θεού είναι πολύ σαφής και δεν αλλάζει. Θα διαρκέσει για την αιωνιότητα. Όποιος σχίζει τον Λόγο του Θεού σε κομμάτια και Τον τροποποιεί, έτσι ώστε να ταιριάζει στον ίδιο ή στους άλλους, είναι ένοχος για αίρεση. Όταν ήρθα στον κόσμο, τα παιδιά του Θεού – και ιδιαίτερα οι εκπαιδευμένοι ΤΟΥ υπηρέτες στους Ναούς ΤΟΥ στη Γη – γνώριζαν τις Προφητείες που περιέχονται στο Βιβλίο του Πατέρα ΜΟΥ. Δεν ήταν κανένα μυστικό ότι ο Πατέρας ΜΟΥ στέλνει τον Μεσσία ΤΟΥ για να εξαγοράσει την ανθρωπότητα, και το γεγονός αυτό διδασκόταν στους ναούς και περιλαμβανόταν σε κάθε ανάγνωση της Αγίας Γραφής. Όλα όσα προέρχονται από τον Πατέρα ΜΟΥ είναι Αλήθεια. ΑΥΤΟΣ δεν λέει ψέματα. Ο Λόγος του Θεού είναι οριστικός. ‚Ο, τι είπε ο Πατέρας ΜΟΥ στην αρχή, αυτό θα συμβεί. Ό, τι υποσχέθηκε, θα εκπληρωθεί, ανεξάρτητα από το αν η ανθρωπότητα αποδέχεται αυτό το γεγονός ή όχι.

Ο Πατέρας ΜΟΥ έδωσε στον κόσμο τον Λόγο ΤΟΥ, και στη συνέχεια το Σώμα ΤΟΥ, μέσω της Γέννησής ΜΟΥ, του Μονογενή ΥΙΟΥ ΤΟΥ, του Ιησού Χριστού – και στη συνέχεια υποσχέθηκε στον άνθρωπο την Αιώνια Σωτηρία. Κάθε Λέξη που περιέχεται στην Αγία Γραφή, όπως δόθηκε στην αρχική Της μορφή, συμπεριλαμβανομένου του Βιβλίου της Αποκάλυψης, είναι Αλήθεια. Ως εκ τούτου, η Υπόσχεση του Πατέρα ΜΟΥ στον κόσμο, ότι θα στείλει τον ΥΙΟ ΤΟΥ και πάλι – μόνο που αυτή τη φορά για να κρίνει ζώντες και νεκρούς – δεν πρέπει ποτέ να απορριφθεί. Η περίοδος που προηγείται αυτή τη Μεγάλη Μέρα θα είναι ταραγμένη, και οι λεπτομέρειες εκείνου του καιρού που οδηγεί στη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ, περιέχονται στο Βιβλίο της Αποκάλυψης, όπως υπαγορεύτηκαν στον Ιωάννη από τον Άγγελο του Κυρίου.

Το να λέτε ότι δέχεστε ένα μέρος του Βιβλίου του Πατέρα ΜΟΥ, αλλά κάποιο άλλο όχι, σημαίνει άρνηση του Λόγου του Θεού. Δεν μπορείτε να δέχεστε ένα μέρος της Αλήθειας και να κηρύξετε το υπόλοιπο του Λόγου του Θεού ότι είναι ένα ψέμα. Το Βιβλίο της Αλήθειας προειπώθηκε στον Δανιήλ και στη συνέχεια δόθηκε ένα μέρος Του στον Ευαγγελιστή Ιωάννη. Πολλά από αυτά που περιέχονται στο Βιβλίο της Αποκάλυψης, δεν ξεδιπλώθηκαν ακόμα. Πολλοί άνθρωποι φοβούνται το περιεχόμενό Του αι, ως ε τούτου, θα προσπαθήσουν να το αρνηθούν, επειδή η Αλήθεια είναι ένα πικρό χάπι στην κατάποση. Ωστόσο, η Αλήθεια, όταν γίνει δεκτή, είναι κάτι που μπορείτε να κατανοήσετε πολύ πιο εύκολα, επειδή με την αποδοχή έρχεται η σαφήνεια. Η σαφήνεια σημαίνει ότι μπορείτε να προετοιμαστείτε πιο εύκολα και με την ειρήνη στην ψυχή σας και τη χαρά στην καρδιά σας, γιατί ξέρετε ότι έρχομαι για να ανανεώσω τον κόσμο. Θα ξέρετε ότι ο Παράδεισος που δημιουργήθηκε από τον Πατέρα ΜΟΥ για τα παιδιά ΤΟΥ επιτέλους θα επιστραφεί σε αυτά σε όλη την αρχική Του Δόξα.

Κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να καταλάβει πραγματικά το Βιβλίο της Αποκάλυψης, καθώς όχι όλα τα γεγονότα καταγράφηκαν λεπτομερώς ή με τη σειρά – ούτε προοριζόταν να γίνει κατανοητό. Αλλά να ξέρετε αυτό: Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι αυτή είναι η περίοδος όταν η κυριαρχία του σατανά πεθαίνει, και καθώς φτάνει το τέλος του, θα ΜΟΥ προκαλεί κάθε βασανιστήριο. Θα το πράξει, περνώντας στην Εκκλησία ΜΟΥ στη Γη από το εσωτερικό. Θα ΜΟΥ κλέψουν τις ψυχές και θα βεβηλώσουν το Σώμα ΜΟΥ, τη Θεία Ευχαριστία. Αλλά ΕΓΩ Είμαι η Εκκλησία και ΕΓΩ θα καθοδηγήσω τον λαό ΜΟΥ. Ο σατανάς δεν μπορεί να ΜΕ καταστρέψει γιατί αυτό είναι αδύνατο. Ωστόσο, μπορεί να καταστρέψει πολλές ψυχές, εξαπατώντας τις να πιστέψουν ότι είναι ΕΓΩ.

Ακριβώς όπως ο κόσμος προετοιμάστηκε για τον Πρώτο ΜΟΥ Ερχομό, έτσι και τώρα προετοιμάζεται για τον Δεύτερο ΜΟΥ Ερχομό. Αυτοί που ΜΟΥ αντιτίθενται στις προσπάθειές ΜΟΥ να σώσω τις ψυχές και οι οποίοι αγκαλιάζουν τους εχθρούς ΜΟΥ, να το ξέρουν αυτό: Ποτέ δεν θα νικήσετε τη Δύναμη του Θεού. Ποτέ δεν θα καταστρέψετε τον κόσμο. Όταν βεβηλώσετε το Σώμα ΜΟΥ, δεν θα σας επιτραπεί να μείνετε όρθιοι.

Όταν οι Προφητείες που περιέχονται στο Βιβλίο της Αποκάλυψης θα ξεδιπλώνονται, δεν πρέπει ποτέ να απελπίζεστε, επειδή μπορείτε να είστε σίγουροι ότι η Αγάπη του Θεού προς τα παιδιά ΤΟΥ σημαίνει, ότι ΑΥΤΟΣ θα ασχοληθεί σκληρά με τους εχθρούς ΤΟΥ και θα προσπαθήσει να φέρει όλα τα παιδιά ΤΟΥ, που αναγνωρίζουν ΕΜΕΝΑ, τον μοναδικό ΥΙΟ ΤΟΥ στην Ειρήνη του Θείου ΤΟΥ Ουρανού.

Εσείς, οι οποίοι είστε ευλογημένοι με το Χάρισμα του οράματος, μην φοβάστε τους εχθρούς ΜΟΥ αλλά την Οργή του Θεού, όταν πέφτει σ’ εκείνους που προσπαθούν να κλέψουν τις ψυχές, οι οποίες δεν είναι σε θέση να καταλάβουν τι συμβαίνει.

Η Αγάπη του Θεού είναι Παντοδύναμη, και η Αφοσίωσή ΤΟΥ στην επιβίωση του κάθε ατόμου είναι άπειρη. Αλλά η τιμωρία ΤΟΥ που περιμένει τους εχθρούς ΤΟΥ είναι σοβαρή, καθώς είναι οριστική.

Ο Ιησούς σας

16/03/2014 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.