ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Οι πόλεμοι με τη συμμετοχή του Ιράν, του Ισραήλ, της Αίγυπτου και της Συρίας θα αλληλοσυνδέονται

Μήνυμα 334 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου του 2012, στις 10:55

 

Πολυαγαπημένη ακριβή κόρη ΜΟΥ, η πίστη σου σε ΜΕΝΑ δοκιμάζεται κάθε μέρα. Τόσοι πολλοί προσπαθούν να σε σταματήσουν στο έργο σου για ΜΕΝΑ, και παρ’ όλα αυτά δεν μπορούν να το κάνουν λόγω της Αγίας Προστασίας, που σου παρέχεται από τους Ουρανούς. Εκείνοι που προσπαθούν να σου προκαλέσουν πόνο, μαρτύριο και να σε βασανίζουν, θα τιμωρηθούν. Δε θα ανέχομαι τέτοιες ενέργειες.

Να θυμάσαι, έχει προειπωθεί, ότι κανείς δεν μπορεί να σταματήσει τη Φωτιά του Αγίου Πνεύματος, που θα χυθεί από τα πιο Ιερά Μηνύματά ΜΟΥ για όλη την ανθρωπότητα.

Σου ζητάω, συνεπώς, να συνεχίσεις να αγνοείς τα εμπόδια, που τοποθετούνται μπροστά σου και να αγνοήσεις το μίσος, επειδή αυτό προέρχεται από το σατανά.

Ασχολίσου με το μίσος, και αυτό θα εξαπλώνεται.

Αγνόησε αυτό και Θα πεθάνει, επειδή δε θα μπορέσει να βρει την τροφή που χρειάζεται για να αναπτυχθεί και να επιδεινωθεί.

Τώρα θέλω να πεις στα παιδιά ΜΟΥ, ότι τα γεγονότα, που προειπώθηκαν στο Βιβλίο της Αποκάλυψης τώρα εκτυλίσσονται στον κόσμο.

Τα παιδιά ΜΟΥ δεν πρέπει να είναι φοβισμένα, διότι η πίστη τους και οι προσευχές τους θα βοηθήσουν να αραιώσουν τις συνέπειες του πολέμου, της γενοκτονίας, της πείνας και της αποστασίας.

Θα προκύπτουν οι πόλεμοι με τη συμμετοχή του Ιράν, του Ισραήλ, της Αίγυπτου και της Συρίας. Όλα θα αλληλοσυνδέονται.

Επίσης η Ιταλία θα υποστεί τις αρνητικές συνέπειες, που θα συνδέονται με την αύξηση της δύναμης του ψευδοπροφήτη και του συνεργάτη του – του αντίχριστου.

Προσευχηθείτε δυνατά να μην παρασυρθούν όλες οι χώρες στην παγκόσμια δύναμη που θα ελέγξει τα χρήματά σας, γιατί αν τα καταφέρουν, θα είναι πολύ δύσκολο.

Προσευχηθείτε στο Θεό Πατέρα έτσι ώστε να μπορεί να αποτρέψει τέτοιες φρικαλεότητες.

Η προσευχή για τις ψυχές των άλλων θα σώσει τις δικές σας ψυχές. Αυτό είναι το μόνο που ζητώ. Προσευχή.

Προσευχηθείτε επίσης και για τη μετάνοια
.

Δεν είναι τώρα μακριά για να κατανοήσετε το νόημα όλων των πραγμάτων, κόρη ΜΟΥ. Όλα θα πάνε καλά αφού έρθει η μετάνοια μετά την Προειδοποίηση.

Πήγαινε τώρα και πες στα παιδιά ΜΟΥ να μην φοβούνται ποτέ, όταν κηρύττουν το Λόγο ΜΟΥ. ΕΓΩ θα στέκομαι δίπλα τους.

Αν θα τους χλευάζουν, μπορούν να είναι σίγουροι για την Αλήθεια αυτού του Αγίου Λόγου ΜΟΥ.

Ο Αγαπημένος σας Ιησούς

04/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.