ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η Δευτέρα Παρουσία

Μήνυμα 9 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου του 2010, στις 3:00

 

Σε ευχαριστώ κόρη MΟΥ για την επιμονή στην Αλήθεια ΜΟΥ και για την κατανόηση αυτού, πως η επικοινωνία ΜΟΥ μαζί σου είναι πραγματική. Θα νιώσεις το Πνεύμα ΜΟΥ στο σώμα σου, όταν έρθω για να σου αποκαλύψω το Θείο Μήνυμά ΜΟΥ, που χρειάζεται η ανθρωπότητα για να κατανοήσει αυτούς τους καιρούς. Φέρνω στα παιδιά του Πατέρα ΜΟΥ Μήνυμα γεμάτο αγάπη και τρυφερότητα. Αυτά τα Μηνύματα έχουν ως σκοπό να εξηγήσουν στους πιστούς του Θεού, ότι πρέπει να πέσουν στα γόνατα και να καταλάβουν την Αλήθεια της Αποκάλυψης του Αγίου Ιωάννη.

Έχει έρθει η ώρα για τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ, της οποίας τα σημάδια αποκαλύπτονται ήδη σε όσους γνωρίζουν τις Προφητείες, που ανακοινώθηκαν πριν από τόσο καιρό. Κοιτάξτε, και τι βλέπετε τώρα; Τα σημάδια είναι ήδη ορατά. Ο άνθρωπος δεν συνειδητοποιεί σε πόσο φοβερό πέσιμο εκτίθεται. Πονηρό ψέμα, που εισάγεται και αποδέχεται από τις ανυποψίαστες κυβερνήσεις, κρύβεται απαρατήρητο κάτω από το πρόσχημα της σωτηρίας.

Ακούστε ΜΕ τώρα, παιδιά ΜΟΥ. Ο αντίχριστος είναι έτοιμος να εμφανιστεί. Μείνετε σε επιφυλακή, ανοίξτε τα μάτια και τις καρδιές σας για την Αλήθεια, αλλιώς θα χαθείτε. Μη φοβάστε, αγαπημένοι πιστοί ΜΟΥ, επειδή θα οδηγήσετε τα πρόβατά ΜΟΥ στην Αγία Λατρεία του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ. Τα τρόφιμα της ζωής θα είναι άφθονα γι’ αυτούς τους πιστούς κατά τις σκοτεινές ημέρες που θα ακολουθήσουν. Μείνετε μαζί, να αγαπάτε ο ένας τον άλλο. Να δίνετε τη δύναμη ο ένας στον άλλον για να μπορέσετε να ενώσετε όλες τις φυλές, θρησκείες και τους πιστούς παντού και να τους οδηγήσετε στο Βασίλειο του Πατέρα ΜΟΥ.

Θα είναι η δουλειά σας να δείξετε την αγάπη του Θεού, την καλοσύνη, αγάπη, ελπίδα και την Αλήθεια για την Αιώνια Ζωή, που περιμένει όλη την ανθρωπότητα. Μέσα από την προσευχή, την απόρριψη του εξωτερικού τοίχους της υπερηφάνειας και ντροπαλότητας, θα γίνετε ισχυρή δύναμη. Μαζί θα είστε ισχυροί. Η πίστη σας σε ΜΕΝΑ, τον Θείο Σωτήρα σας, θα βοηθήσει να μετανοήσουν οι μη πιστοί. Αυτοί οι άνθρωποι, πολλοί από τους οποίους, χωρίς τη δική τους υπαιτιότητα, δε γνωρίζουν την Αγάπη ΜΟΥ. Ίσως αγαπούν ο ένας τον άλλον, αλλά δεν καταλαβαίνουν από πού αυτή η αγάπη προέρχεται. Οδηγήστε τους, Δικά ΜΟΥ παιδιά του Θεού προς το Φως.

ΕΓΩ Είμαι ο Άρτος και ΕΓΩ Είμαι το Φως. Το Φως ΜΟΥ θα σας κρατήσει όλους ασφαλείς. Αλλά σας καλώ να είστε γενναιόδωροι στην καρδιά και στην ψυχή και να σκεφτείτε αυτές τις φτωχές ψυχές, που χρειάζονται καθοδήγηση. Πρέπει να το κάνετε μέσα από το παράδειγμα και να δείξετε σ’ αυτές τις ψυχές πώς να πλησιάσουν σε ΜΕΝΑ. Στην πορεία πρέπει να ενθαρρύνονται απαλά, αλλά σταθερά. Είναι σημαντικό να τους ξυπνήσετε από τον ύπνο της άγνοιας, πριν είναι πολύ αργά.

Παιδιά ΜΟΥ, δεν καταλαβαίνετε τις Διδασκαλίες στο Βιβλίο του Πατέρα ΜΟΥ; Το Βιβλίο, που αποκαλύπτει το σημάδι της Έλευσής ΜΟΥ πίσω στη Γη, πρέπει να εξετάζεται και να αποδέχεται ως Αλήθεια. Ο Θεός, ο Αιώνιος Πατέρας ΜΟΥ, δεν ψεύδεται μέσω των Προφητών. Δεν έρχεται σε αντίθεση. Τώρα σας δείχνονται τα Ουράνια σημάδια, που προειπώθηκαν και πρέπει τώρα να προετοιμαστείτε.

Εσείς και οι οικογένειές σας θα ανυψωθείτε μαζί ΜΟΥ εν ριπή οφθαλμού.

Παρακαλώ, παρακαλώ να προσεύχεστε για να σας καθοδηγώ. Πιστοί, ετοιμαστείτε τώρα να πολεμήσετε στο Όνομά ΜΟΥ και να αντισταθείτε στον αντίχριστο. Ο κόσμος θα γελάει με σας όταν θα του υπενθυμίσετε τις Προφητείες που περιέχονται στο Βιβλίο του Ιωάννη. Για τις απόψεις σας και για τις ανησυχίες σας θα κατηγορηθείτε και θα σας επιπλήττουν με ειρωνική διασκέδαση. Αγνοήστε αυτό διότι έχετε τώρα υποχρέωση απέναντι ΜΟΥ. Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε και παροτρύνετε τους μη πιστούς να δεχθούν τη Διδασκαλία. Μη φοβάστε. Σε όλους εσάς, και υπάρχουν πολλοί τέτοιοι, που φοβάστε για το μέλλον σας και το μέλλον των οικογενειών σας, πρέπει να πω, πως όταν έρθει η ώρα, εσείς και οι οικογένειές σας θα ανυψωθείτε με ΜΕΝΑ, εν ριπή οφθαλμού, στους Ουρανούς. Στη συνέχεια θα λάβετε το Δώρο της Αιώνιας Ζωής, όταν ο Ουρανός και η Γη θα γίνουν ένα. Αυτό είναι τι σημαίνει ο Νέος Παράδεισος. Θα είναι μια εποχή μεγάλης δόξας, αγάπης και τελειότητας για όλους τους πιστούς ΜΟΥ.

Μείνετε δυνατοί. Πρέπει να υπομείνετε αυτήν τη σύντομη περίοδο του μαρτυρίου. Αλλά η πίστη σας θα σας κρατήσει δυνατούς. Να θυμάστε ότι σας αγαπάω όλους. Ανταποδώστε την Αγάπη ΜΟΥ και βοηθήστε ΜΕ να σώσω τόσες πολλές ψυχές, όσες είναι δυνατόν.

Είστε ο ισχυρός στρατός ΜΟΥ και ήρθε η ώρα να προετοιμαστείτε για μάχη. Όλους σας θα οδηγήσω στο Βασίλειο του Πατέρα ΜΟΥ.

Ο Στοργικός Σωτήρας σας

Ο Ιησούς Χριστός

15/11/2010 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.