ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Μεγάλη Προειδοποίηση – Δώρο του Ελέους

Μήνυμα 17 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 22 Νοεμβρίου του 2010, στις 2:00

Αγαπημένη κόρη ΜΟΥ, είμαι πολύ ευχαριστημένος με τον τρόπο, με τον οποίο ακολουθείς τα Λόγια ΜΟΥ, με απόλυτη πίστη και υπακοή. Η Αγάπη ΜΟΥ για σένα είναι ισχυρή. Έτσι επίσης είναι η αγάπη σου για ΜΕΝΑ. Τώρα αισθάνεσαι ότι Είμαι κοντά στην καρδιά σου. Είσαι τώρα ένα με ΜΕΝΑ. ΕΓΩ, ο Αιώνιος Πατέρας ΜΟΥ, το Άγιο Πνεύμα, η Αγία Τριάδα χαιρόμαστε με την ανταπόκρισή σου στο κάλεσμά ΜΑΣ. ΕΜΕΙΣ και όλοι οι Άγγελοι και οι Άγιοι βαδίζουμε μαζί σου κάθε μέρα για να σε προστατεύουμε σ’ αυτό το Ιερό Έργο.

Πάρε την καρδιά και συνέχισε να κρατάς το Χέρι ΜΟΥ. Επίτρεψέ ΜΟΥ να σε καθοδηγώ για να δώσω στην ανθρωπότητα την ευκαιρία να κατανοήσει επιτέλους την Αλήθεια πριν από τη Μεγάλη Προειδοποίηση. Αυτή η Μεγάλη Προειδοποίηση, το τελευταίο Δώρο του Ελέους και της Αγάπης για τα παιδιά ΜΟΥ θα γίνει σύντομα. Κάθε παιδί ΜΟΥ θα δει τη ζωή του, τις αμαρτίες του, τις κακές πράξεις και την παραμικρή προσβολή για την οποία ήταν υπεύθυνο κατά των αδελφών του. Αυτό θα είναι μια μυστικιστική εμπειρία και κανένας άνδρας, γυναίκα ή παιδί σ’ αυτήν τη Γη δε θα αποκλεισθεί.

Κάποιοι θα είναι βαθιά συγκλονισμένοι και θλιμμένοι με τις αμαρτίες της ζωής τους και αμέσως θα στραφούν σε ΜΕΝΑ, τον Δίκαιο Κριτή σας και θα εξαργυρώσουν τους εαυτούς τους. Μέσα στην αγάπη και τον πόνο τους θα ικετεύουν για το Έλεος.

Άλλοι θα είναι γεμάτοι με τέτοια αηδία και σοκ όταν δουν τις αμαρτίες τους, που θα πέσουν νεκροί προτού να έχουν την ευκαιρία να ζητήσουν τη συγχώρεση.

Και μετά θα είναι κι εκείνοι, που ακολουθούν τον απατεώνα. Αυτοί μέσα στον τρόμο τους θα φύγουν όταν θα δουν με μια ματιά τις χυδαίες αμαρτίες της περασμένης ζωής τους. Θα θέλουν να κρυφτούν, αλλά δε θα έχουν πού. Θα κάνουν αποφυγή και πέφτοντας είτε θα δεχθούν αυτό που βλέπουν και θα ζητήσουν συγχώρεση αμέσως, είτε θα απομακρυνθούν και θα λικνίζονται από ντροπή και φρίκη, αλλά δε θα ζητήσουν το Έλεος.

Και θα είναι και οι τελευταίοι αμαρτωλοί, οι οποίοι βλέποντας τις αμαρτίες τους θα τις υποστηρίζουν και θα αρνούνται ότι έχουν διαπράξει αυτές τις βαριές παραβάσεις ενάντια στις Εντολές του Θεού. Θα αρνηθούν απλώς την Αλήθεια και θα στραφούν προς το σκοτάδι της αιώνιας Κόλασης.

Κανείς δε θα στερηθεί το Έλεός ΜΟΥ

Γιατί τα παιδιά ΜΟΥ δεν το καταλαβαίνουν; Εάν πραγματικά μετανοούν και επιθυμούν να έρθουν και να ζήσουν μαζί ΜΟΥ στη Νέα Γη, όπου ο Ουρανός και η Γη θα ενωθούν, γιατί δε ζητάνε συγχώρεση; Δε θα αρνηθώ σε κανέναν το Δίκαιο Έλεός ΜΟΥ, αν δείξουν τύψεις. Ωστόσο, τόσο απασχολημένοι με τον αγώνα τους για ιδιοτελείς σκοπούς, αδυνατούν να κατανοήσουν τις συνέπειες.

Ξυπνήστε τώρα όλοι σας. Αποδεχτείτε ότι οι αλλαγές που θα παρακολουθείτε, που εκτελούνται από τις κακές πράξεις των ανθρώπων είναι τα σημάδια που έχουν προαναγγελθεί και τα οποία θα προηγηθούν πριν από την επιστροφή ΜΟΥ στη Γη.

Επιτρέψτε ΜΟΥ να σας οδηγήσω στον Παράδεισο

Μέσω αυτού του Προφήτη και του Βιβλίου της Αλήθειας σας παρακαλώ για μια ακόμη φορά από την πολύτιμη Αγάπη ΜΟΥ για όλους σας, επιστρέψτε σε ΜΕΝΑ πριν τελειώσει ο χρόνος. Επιτρέψτε ΜΟΥ να σας κρατάω στην αγκαλιά ΜΟΥ. Αφήστε την Αγάπη ΜΟΥ να διαπεράσει το μυαλό σας, το σώμα και την ψυχή. Ανοίξτε τις καρδιές και επιτρέψτε ΜΟΥ να σας οδηγήσω στον Παράδεισο ΜΟΥ στη Γη, όπου θα απολαύσετε την Αιώνια Ζωή. Γιατί να θέλατε να επιλέξετε μια διαφορετική καταδικασμένη πορεία προς το πουθενά, όταν η Αλήθεια αποκαλύπτεται;

Η Καρδιά ΜΟΥ αναστενάζει βαριά από θλίψη και ανησυχία, όταν σκέφτομαι τα παιδιά ΜΟΥ, που δε θέλουν να αποδεχθούν την Αλήθεια των Υποσχέσεων ΜΟΥ. Επαναλαμβάνω για μια ακόμη φορά, απευθυνθείτε σε ΜΕΝΑ τώρα και μιλήστε ΜΟΥ. Ζητήστε ΜΟΥ να έρθω πίσω στην καρδιά σας. Θα κάνω τον Εαυτό ΜΟΥ να χωρέσει μέσα στην ψυχή σας.  Σας δίνω αυτή την υπόσχεση, ακόμη και σ’ εκείνους με τις πιο σκληρυμένες ψυχές. Μόνο μια λέξη είναι όλα όσα χρειάζεται να πείτε. Ζητήστε ΜΟΥ να σας δείξω την Παρουσία ΜΟΥ λέγοντας:

«Ω Ιησού, αισθάνομαι χαμένος. Άνοιξε την καρδιά μου για να δεχτώ την Αγάπη ΣΟΥ και δείξε μου την Αλήθεια, έτσι ώστε να σωθώ.» Τα Δικά ΜΟΥ Λόγια της προειδοποίησης δεν αποτελούν απειλή. Αυτό το γεγονός είναι γνωστό από τον καιρό του Θανάτου ΜΟΥ πάνω στο Σταυρό. Γιατί νομίζετε ότι αυτό δεν μπορεί να συμβεί; Η Αλήθεια βρίσκεται στην Αγία Γραφή. Θα δρω ως Σωτήρας σας μέχρι την τελευταία στιγμή πριν έρθω ως Δίκαιος Κριτής, έτσι που θα οδηγήσω τελικά τα παιδιά ΜΟΥ στην Οικογένειά ΜΟΥ γεμάτη αγάπη, χαρά και ευτυχία, όπου όλοι θα ζουν σε αρμονία για την αιωνιότητα.

Ο σατανάς και οι οπαδοί του θα ριχτούν στο σκοτάδι για πάντα. Η Οικογένειά ΜΟΥ θα γνωρίσει τη χαρά και τους Θείους Ουρανούς, στους οποίους κανένας άνθρωπος – αν έπαιρνε μόνο μια γεύση αυτού που υπόσχεται – δε θα γύριζε την πλάτη του σ’ αυτήν την καθαρή ευτυχία στο Βασίλειο του Πατέρα ΜΟΥ.

Προσευχηθείτε για συγχώρεση, έτσι ώστε να μπορείτε να μπείτε στο Βασίλειο του Πατέρα ΜΟΥ μέσα στη Δόξα, όπου εσείς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα θα καλωσοριστείτε στο Φως της Αγνής Αγάπης.

Θα παλέψω για να σας ξανακερδίσω

Πέθανα για όλους σας και θα παλέψω για να σας ξανακερδίσω για ΜΕΝΑ, παρά το σκοτάδι του κακού στον κόσμο, μέχρι την τελευταία στιγμή.

Παρακαλώ, επιτρέψτε ΜΟΥ να σας δείξω πόσο σας αγαπάω για μια ακόμη φορά. Πάρτε το Χέρι ΜΟΥ τώρα, βάλτε το κεφάλι σας στον Ώμο ΜΟΥ και η απαλή ψυχή σας θα φλέγεται με αγάπη που έχετε ξεχάσει.

Ο Στοργικός Σωτήρας σας

Ο Ιησούς Χριστός

22/11/2010 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.