ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Εορτασμός των Χριστουγέννων

Μήνυμα 35 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 25 Δεκεμβρίου του 2010, στις 12:30

 

Αγαπημένη κόρη ΜΟΥ, γιατί διστάζεις; Δεν ξέρεις, ότι κάθε μέρα καθοδηγείσαι; Στην καρδιά σου ξέρεις πολύ καλά, ότι το μόνο πράγμα που χρειάζεσαι είναι να καθίσεις, να ανοίξεις την καρδιά σου, και σύντομα θα ακούσεις το Μήνυμά ΜΟΥ. Εμπιστέψου ΜΕ. Παραδώσου. Πίστεψε, πως όταν θα παραδώσεις σε ΜΕΝΑ όλους τους φόβους σου, τις ανησυχίες και τα ερωτήματα, θα τα πάρω όλα από σένα και θα απαντήσω.

Πρέπει τώρα να βάλεις στην άκρη τα πάντα και να στρέψεις την προσοχή σου σ’ αυτές τις επείγουσες Αποκαλύψεις για όλη την ανθρωπότητα. Μην διστάζεις να προχωράς μ’ αυτό το πιο Ιερό Έργο.

Άκου προσεκτικά αγαπημένη κόρη ΜΟΥ. Στην περίοδο που οι Χριστιανοί σε όλο τον κόσμο αποδίδουν φόρο τιμής στη Γέννησή ΜΟΥ στη Βηθλεέμ, πολλοί απ’ αυτούς το αποδίδουν με σεβασμό, αλλά χωρίς την αγάπη στην καρδιά τους. Παρ’ όλα αυτά πολλοί απ’ αυτούς πλησιάζουν στην Καρδιά ΜΟΥ.

Άλλοι θα συμφωνούν, θα χαμογελάνε και θα μιλάνε για τη σπουδαιότητα και τη σημασία αυτής της πιο σημαντικής περίοδου, όπου γιορτάζεται το μεγαλύτερο Δώρο, που έχει ποτέ δοθεί από την αρχή στα παιδιά του Πατέρα ΜΟΥ. Αλλά όταν τα παιδιά ΜΟΥ, οι πιστοί ΜΟΥ γιορτάσουν τα Χριστούγεννα, αποσπώνται από την λαμπρότητα και τις παραδόσεις σχετιζόμενες με τα κοσμικά αγαθά.

Πόσοι Χριστιανοί εξηγήσουν στα παιδιά τους τη σημασία της Γέννησής ΜΟΥ; Πόσοι απ’ αυτούς θυμούνται την ταπεινότητα της Αγαπημένης Μητέρας ΜΟΥ και του πιο Αγίου συζύγου Της, του Αγίου Ιωσήφ; Πόσοι καταλαβαίνουν, ότι έγινα άνθρωπος για να σώσω το ανθρώπινο γένος από το δρόμο προς την Κόλαση;

Ακριβώς αυτό το απλό μήνυμα έχει παραμορφωθεί στο πέρασμα των αιώνων και έχει καλυφθεί με επίδειξη. Παρ’ όλα αυτά, οι πιστοί ΜΟΥ Χριστιανοί θεώρησαν αυτήν την περίοδο ως ένα χρονικό διάστημα να συλλογίζονται σχετικά με την υποταγή τους σε ΜΕΝΑ, το Λυτρωτή τους.

Σας παρακαλώ παιδιά ΜΟΥ, σας παροτρύνω να χρησιμοποιήσετε αυτή τη Γιορτή για να προσευχηθείτε γι’ αυτούς τους ανθρώπους στον κόσμο, που πρέπει να ξυπνήσουν και να συνειδητοποιήσουν ότι έχουν μια κληρονομιά. Για τον καθέναν απ’ αυτούς προετοιμάστηκε μια ξεχωριστή θέση στο Βασίλειο του Πατέρα ΜΟΥ, αν επιλέξουν να την αποδεχθούν.

Η στιγμή της Προειδοποίησης αποφασίστηκε

Τα παιδιά ΜΟΥ είναι τόσο απασχολημένα με τις καθημερινές ειδήσεις, οι οποίες μπορούν να επηρεάσουν τη ζωή τους, αλλά δεν έχουν καμία συνέπεια στην Αιώνια Ζωή. Παιδιά, είναι καιρός για όλους σας να εξετάσετε τη συνείδησή σας τώρα, πριν από την Μεγάλη Προειδοποίηση, η οποία προηγείται τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ. Προσευχηθείτε με τα δικά σας απλά λόγια και ζητήστε τη Θεία Καθοδήγηση.

Η στιγμή της Μεγάλης Προειδοοίησης έχει ήδη αποφασιστεί. Να είστε σε ετοιμότητα.

Ο Θείος Σωτήρας σας και ο Δίκαιος Κριτής ο Ιησούς Χριστός

25/12/2010 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.