ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Πώς να μπει κανείς στον Ουρανό – ο ρόλος του πόνου

Μήνυμα 41 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 14 Ιανουαρίου του 2011, στις 10:00

 

Αγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ο τρόπος, με τον οποίο επικοινωνώ μαζί σου θα αλλάξει. Στα προηγούμενα Μηνύματα έλεγα στα παιδιά ΜΟΥ για την επείγουσα ανάγκη να μετανοήσουν για να επιτευχθούν τη σωτηρία. Τα επόμενα Μηνύματά ΜΟΥ θα επικεντρωθούν στην παροχή βοήθειας στις ψυχές, για να θέσουν ως στόχο την πνευματική τελειότητα.

Κόρη ΜΟΥ, δεν είναι εύκολο να μπει κανείς στον Παράδεισο, αν και είναι το νόμιμο σπίτι για τον καθέναν από εσάς. Η είσοδος είναι μικρή και τόσοι λίγοι μπορούν να μπουν «μονομιάς». Προκειμένου να μπουν οι ψυχές πρέπει να είναι ταπεινές και να παραδοθούν πλήρως στα Χέρια ΜΟΥ. Πρέπει να βάλουν στην άκρη την υπερηφάνεια, ισχυρή θέληση, την επιθυμία και προσκόλληση στα υλικά πράγματα.

Όλα τα παιδιά ΜΟΥ, που αρχίζουν το πνευματικό ταξίδι τους προς ΕΜΕΝΑ και κατανοούν την Αλήθεια, πρέπει να δουλεύουν σκληρά και να ξέρουν για τα απαραίτητα πράγματα, που χρειάζονται για να μπουν στη Βασιλεία του Πατέρα ΜΟΥ.

Η σημασία της ταπεινότητας

Η ταπεινότητα είναι ένας όρος, που πολλά από τα παιδιά ΜΟΥ καταλαβαίνουν μέσω των Διδασκαλιών ΜΟΥ. Ενώ πολλοί από τους πιστούς ΜΟΥ καταλαβαίνουν, γιατι αυτό είναι σημαντικό, βρίσκονται σε σύγχυση ως προσ το τι σημαίνει πραγματικά. Η ταπεινότητα σημαίνει ειλικρίνεια. Σημαίνει αποδοχή, με αξιοπρέπεια, των δοκιμών, τις προκλήσεις, καταχρήσεις, που θα αντιμετωπίζετε κυρίως για το Όνομά ΜΟΥ. Η καλύτερη συμβουλή ΜΟΥ είναι αυτή. Σκεφτείτε τον εαυτό σας ως παιδί, απλό, αθώο παιδί, που δεν έχει καμία γνώση για την κακή κοινωνία, την οποία κανονικά αντιμετωπίζεττε ως ενήλικες. Να επικοινωνείτε μαζί ΜΟΥ την κάθε στιγμή στις προσευχές σας μέσα από τα μάτια και την καρδιά ενός παιδιού.

Οι προσευχές και η επικοινωνία να είναι απλές. Δεν περιμένω να απαγγείλετε όλες τις προσευχές, που δίνονται από ψηλά από αγάπη για τον κόσμο. Σηκώστε τα μάτια σας και μοιραστείτε μαζί ΜΟΥ τα προβλήματά σας. Μιλήστε για τα βάσανά σας. Δώστε τα σε ΜΕΝΑ. Θα ανταμειφθείτε πολύ, όταν δέχεστε τη θλίψη και τα βάσανα στη ζωή σας για ΜΕΝΑ. Μπορεί να μην το συνειδητοποιείτε αυτό, αλλά όταν το κάνετε, σώζετε πολλές ψυχές και τους ανοίγετε το δρόμο προς τον Ουρανό. Το γεγονός αυτό δε θα αποκαλυφθεί σε σας έως ότου θα μπείτε επίσης στον Ουρανό, όπου θα βιώσετε τη δόξα του γενναιόδωρου δώρου σας για ΜΕΝΑ.

Μην χάνετε την ψυχραιμία σας, όταν υπερασπίζετε την πίστη σας

Το να είστε ταπεινοί σημαίνει να αποδεχτείτε όλα όσα συμβαίνουν γύρω σας, αν κι αυτό μπορεί να είναι επώδυνο. Να δείχνετε την αξιοπρέπεια την κάθε στιγμή, ακόμα και όταν το Όνομά ΜΟΥ περιφρονείται στην παρέα σας. Με όλες τις δυνάμεις να υπερασπίζετε – ακόμη και με πάθος, αν το επιθυμείτε – αλλά ποτέ μην απορρίπτετε αυτούς τους ανθρώπους περιφρονώντας τους δημοσίως.

Εξηγήστε την Αλήθεια των Διδασκαλιών ΜΟΥ με ηρεμία. Μην χάνετε την ψυχραιμία σας. Ούτε να δείχνετε το φόβο σας. Να είστε αποφασιστικοί. Να υπερασπίζεστε, αλλά μόνο επαναλαμβάνοντας τις Διδασκαλίες ΜΟΥ. Να μην φοβάστε να λέτε ανοιχτά την Αλήθεια. Μην μπερδεύετε την ταπεινότητα με δειλία. Μερικοί από τους πιστούς ΜΟΥ, που κατανοούν τη σημασία της ταπεινότητας και τη σχέση της με τον αγιασμό της ψυχής τα μπερδεύουν αυτά, παραμένοντας σιωπηλοί, όταν το Όνομά ΜΟΥ χλευάζεται δημοσίως. Ναι, ποτέ δεν πρέπει να κρίνετε ένα άτομο, που χλευάζει ΕΜΕΝΑ, τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ ή ακόμη και την Αγαπημένη Ευλογημένη Μητέρα ΜΟΥ, αλλά πρέπει να σταθείτε δυνατά στην υπεράσπιση της Αλήθειας.

Η θλίψη δώρο από το Θεό

Όταν στρέφεστε σε ΜΕΝΑ σαν παιδιά, να καταλάβετε αυτό. Αν ανοίξετε τις καρδιές σας και θέσετε όλη την εμπιστοσύνη σας σε ΜΕΝΑ, ΕΓΩ θα σας κατευθύνω όταν πάσχετε θλίψη σ’ αυτή τη Γη. Μην γυρίζετε την πλάτη σας σε ΜΕΝΑ. αν και είναι βασανιστικά οδυνηρό, παιδιά ΜΟΥ, να θεωρήσετε τη θλίψη ως δώρο από το Θεό. Μια ευλογία. Επειδή η κάθαρση γίνεται μέσω της θλίψης και του πόνου. Προσφέρτε τα βάσανά σας σε ΜΕΝΑ. Κάνοντας αυτό, φέρνετε ανακούφιση των βασάνων ΜΟΥ που υποφέρω, όταν βιώνω τον πόνο του πάθους ΜΟΥ στο Σταυρό ξανά και ξανά κάθε μέρα, όταν είμαι μάρτυρας της φρίκης σημερινού κόσμου.

Η κάθαρση που γίνεται, όταν δέχεστε τη θλίψη ή τον πόνο, δεν έχει σημασία το πόσο μεγάλο, όταν προσφέρονται με χαρά για τη σωτηρία της ανθρωπότητας, δεν μπορεί να κατανοηθεί πλήρως από εσάς, παιδιά ΜΟΥ. Αλλά όταν πλησιάζετε σε ΜΕΝΑ, ανοίγοντας τις καρδιές σας, δίνοντας ΜΟΥ τη βούλησή σας και παραδίνοντας τον εαυτό σας σε ΜΕΝΑ εντελώς, θα κατανοήσετε περισσότερα. Μόνο κάνοντας αυτό θα είστε σε ενότητα με ΜΕΝΑ. Και όταν το κάνετε, οι δοκιμασίες σας και ο πόνος σ’ αυτή τη Γη θα ελαφρύνουν. Με τον καιρό θα δεχθείτε τα βάσανα με χαρά στις καρδιές σας. Ειδικά όταν θα τα προσφέρετε σε ΜΕΝΑ ως δώρο.

Ο πόνος είναι ένα δώρο από το Θεό και ειναι επιτρεπόμενος. Οι ψυχές, που θα βοηθήσετε να σωθούν, σας εγγυούνται μια θέση στο Βασίλειο του Πατέρα ΜΟΥ.

Αυτές οι Διδασκαλίες δεν είναι κάτι καινούργιο, παιδιά ΜΟΥ. Απλά δεν σας υπενθυμίζεται η απλή Αλήθεια. Τα Μηνύματα και οι Διδασκαλίες ΜΟΥ δεν άλλαξαν ποτέ. Είναι απλές και συνοψίζονται στα Ευαγγέλια και στις Δέκα Εντολές. Απλά να θυμάστε. Όταν δίνεστε στους άλλους, δίνεστε σε ΜΕΝΑ. Δείχνετε την αγάπη στο γείτονα – την δείχνετε σε ΜΕΝΑ.

Να τον αντιμετωπίζετε με τέτοιο τρόπο, που θα θέλατε εκείνος να σας αντιμετωπίζει. Και μην ξεχνάτε, πως όταν λόγω του θυμού ή του εκνευρισμού θέλετε να τιμωρήσετε ή να βλάψετε τους άλλους, ότι ΕΓΩ Είμαι παρών σ’ αυτούς -ακόμη και σ’ εκείνους που ΜΕ μισούν. Βλάπτοντας οποιονδήποτε από τα παιδιά ΜΟΥ, βλάπτετε ΕΜΕΝΑ.

Με τον καιρό, παιδιά ΜΟΥ, όλες αυτές τις ευγενικές πράξεις θα έχουν νόημα. Να προσεύχεστε κάθε μέρα για τη δύναμη, για να ζήσετε τις ζωές στο Όνομά ΜΟΥ. Να ξέρετε, ότι κάθε φορά που συγχωρείτε κάποιον, παρόλο που εκείνος μπορεί να φαίνεται σαν να ήταν εχθρός, διαδίδετε την Αγάπη και το Έλεός ΜΟΥ. Γι’ αυτό θα λάβετε την αιώνια ευτυχία στον Παράδεισο.

Προσευχηθείτε για την επιμονή. Μιμείστε τη ζωή ΜΟΥ. Αυτό δε θα είναι εύκολο. Αλλά οι πράξεις σας, ανεξάρτητα από το πόσο μικρές, θα βοηθήσουν τις ψυχές.

Ο Αγαπημένος Διδάσκαλος και Σωτήρας σας

Ο Ιησούς Χριστός – Ένα με το Θεό τον Αιώνιο Πατέρα και το Άγιο Πνεύμα

14/01/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.