ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η Εποχή της Ειρήνης δεν απέχει πολύ μακριά

Μήνυμα 213 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 4 Οκτωβρίου του 2011, στις 15:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, η Νέα Εποχή είναι έτοιμη να γίνει πραγματικότητα στο εγγύς μέλλον.

Την Εποχή της Ειρήνης θα την απολαμβάνουν όλοι οι πιστοί ΜΟΥ. Θα είναι μια περίοδος αγάπης, ευτυχίας και ειρήνης. Δε θα υπάρξει καμία ασθένεια, πόνος, οικονομικές ανησυχίες, επειδή όλα όσα θα χρειαστείτε θα παρέχονται από ΕΜΕΝΑ. Δε θα σας λείψει τίποτα, παιδιά ΜΟΥ, ΕΓΩ θα σας γαλουχήσω και θα σας αγκαλιάσω στο Νέο Παράδεισο ΜΟΥ ακριβώς όπως ένας γονέας θα φρόντιζε το νεογέννητο. Αυτό πρέπει να είναι ευπρόσδεκτο. Είναι ένας στόχος για τον οποίο όλοι πρέπει να αγωνιστούν.

Η καθυστέρηση της προετοιμασίας για την είσοδο στο Νέο ΜΟΥ Παράδεισο Ειρήνης δε θα σας δώσει τίποτα, γιατί μπορεί να το αφήσετε για ώρα που θα είναι πολύ αργά. Να σχεδιάζετε για σήμερα, γιατί δεν ξέρετε πότε θα συμβεί αυτό. Στην πραγματικότητα αυτό θα συμβεί τόσο γρήγορα και ξαφνικά που εσείς, οι πιστοί ΜΟΥ θα βρεθείτε απλά εκεί εν ριπή οφθαλμού. Γι’ αυτό πρέπει τώρα να αρχίσετε να προετοιμάζετε τις ψυχές σας, διότι μόνο καθαρές ψυχές μπορούν να εισέλθουν.

Ο χρόνος πιέζει. Παιδιά ΜΟΥ, αυτή είναι μια από τις τελευταίες κλήσεις σε σας για να αλλάξετε τη ζωή σας πριν από την Προειδοποίηση. Να ετοιμάζεστε κάθε μέρα και να εμπιστεύεστε το Θείο ΜΟΥ Λόγο, όταν σας δίνω τώρα την εντολή να ακολουθήσετε τους Λόγους ΜΟΥ για τη σωτηρία των ψυχών.

Η Εποχή της Ειρήνης δεν είναι μακριά τώρα κι ΕΓΩ σας καλώ να προετοιμάσετε τις οικογένειές σας, ώστε να μπορείτε να γίνετε μια Ενότητα στη Νέα Βασιλεία ΜΟΥ.

Ο Θείος Σωτήρας σας

Ιησούς Χριστός

04/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.