ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ποτέ δε θα σας εγκαταλείψω, παιδιά. Γι’ αυτό έρχομαι

Μήνυμα 212 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου του 2011, στις 12: 30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, σήμερα μιλάω μαζί σου για την ανάγκη να κατανοήσετε τι είναι η Προειδοποίηση και να διαλύσω κάθε σύγχυση γύρω από αυτό. Πολλοί άνθρωποι φοβούνται και πιστεύουν ότι αυτή είναι η Ημέρα της Κρίσης, αλλά δεν είναι. Θα είναι μια Ημέρα του Ένδοξου Θείου Ελέους που θα καλύψει ολόκληρο τον κόσμο. Ακτίνες του Ελέους ΜΟΥ θα χυθούν επάνω από κάθε ψυχή ξεχωριστά: άνδρα, γυναίκας και παιδιού. Κανείς δε θα αποκλειστεί. Κανείς.

Αυτή είναι η Επιστροφή ΜΟΥ για να σας σώσω για άλλη μια φορά. Μήπως δεν γνωρίζετε ότι πάντα θα είμαι Φιλεύσπλαχνος; Ότι ποτέ δε δε θα περίμενα την Ημέρα της Κρίσεως, χωρίς να προσπαθήσω για άλλη μια φορά να σώσω όλους σας;

Αυτή είναι η κάθαρση για την οποία μιλούσα. Στο δρόμο γι’ αυτό το Μεγάλο Γεγονός, ο κόσμος υπέφερε την κάθαρση κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών. Επέτρεψα στην ανθρωπότητα να υποστεί τις απώλειες και να αποκτήσουν την ταπεινότητα μέσω της παγκόσμιας κατάρρευσης των χρηματοπιστωτικών αγορών, αν και δεν την προκάλεσα ΕΓΩ. Αυτό προήλθε από τις παγκόσμιες ομάδες στους τόπους της εξουσίας, συμπεριλαμβανομένων των διαδρόμων των κυβερνήσεων σε όλο τον κόσμο από την κακή τους απληστία. Ωστόσο, λόγω αυτών των βασάνων εκατομμύρια άνθρωποι θα είναι πλέον έτοιμοι να ακούσουν το Λόγο ΜΟΥ και να αποδεχθούν το Έλεός ΜΟΥ. Σε αντίθετη περίπτωση δε θα ήταν έτοιμοι. Αν ΜΕ αγαπάτε και ζείτε σύμφωνα με τις Εντολές που δόθηκαν στον κόσμο μέσω του Μωυσή με τις οδηγίες του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ, δεν έχετε τίποτα να φοβηθείτε.

Περιμένετε την Έλευσή ΜΟΥ με την αναμονή της αγάπης και της χαράς και να είναι ευγνώμονες που ζείτε στον κόσμο σήμερα για να λάβετε το Μεγάλο ΜΟΥ Δώρο της Σωτηρίας. Ποτέ δε θα σας εγκαταλείψω, Παιδιά. Γι’ αυτό έρχομαι. Το κάνω διότι σας αγαπάω τόσο πολύ. Επειδή ήθελα να σας προετοιμάσω και να σας φέρω πιο κοντά στην Καρδιά ΜΟΥ,  έδωσα στον κόσμο τα Μηνύματά ΜΟΥ μέσω της αγαπημένης κόρης ΜΟΥ.

Τα Μηνύματα αυτά θα συνεχιστούν μετά την Προειδοποίηση, να σας δώσω όσο το δυνατόν περισσότερες καθοδηγήσεις σχετικά με την Διδασκαλία ΜΟΥ. Ο Λόγος ΜΟΥ που περιέχεται σ’ αυτούς τους τόμους, τους οποίους ΕΓΩ αποκαλώ ως Βιβλίο της Αλήθειας, θα δημιουργήσει ένα νέο Χριστιανικό Στρατό που θα υπερασπίζεται το Όνομά ΜΟΥ πριν ξεκινήσει η Νέα Εποχή της Ειρήνης.

Να χαίρεστε, παιδιά ΜΟΥ. Επιτρέψτε ΜΟΥ να σας παρηγορήσω, γιατί αυτή θα είναι η πρώτη φορά που θα ρθείτε μπροστά ΜΟΥ πρόσωπο με πρόσωπο. Για τους πιστούς ΜΟΥ θα είναι μια στιγμή μεγάλης αγάπης, ειρήνης και ευτυχίας. Σηκωθείτε τώρα και να είστε ισχυροί, γιατί είστε προνομιούχοι και γι’ αυτό πρέπει να διακηρύξετε τη Δόξα του Θεού του Παντοδύναμου Πατέρα που επέτρεψε να συμβεί αυτό.

Ο Αγαπημένος σας Σωτήρας Ιησούς Χριστός

03/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.