ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η κατάρρευση του τραπεζικού σας συστήματος ήταν κατευθυνόμενη από τον αντίχριστο

Μήνυμα 215 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου του 2011, στις 22:45

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, να προσεύχεστε σκληρά, επειδή ο αντίχριστος είναι έτοιμος να πηδήξει από την κρυψώνα του, και αυτό θα είναι ένα άλμα στον κόσμο για να καταβροχθίσει τα παιδιά ΜΟΥ.

Το πονηρό του σχέδιο θα είναι κρυμμένο πίσω από ένα όμορφο, γοητευτικό και εύγλωττο εξωτερικό, αλλά όταν τα παιδιά ΜΟΥ θα κοιτάξουν στα μάτια του, θα δουν το σκοτάδι επειδή αυτός δεν έχει ψυχή. Αυτός δεν έχει δημιουργηθεί από το Χέρι του Θεού Πατέρα.

Παιδιά ΜΟΥ, προσευχηθείτε τώρα, ο καθένας από εσάς, για να τον σταματήσετε από το να καταστρέψει όλους εκείνους που ελέγχει μέσω της Μιας Πανκόσμιας Τάξης.

Η προσευχή μπορεί να μετριάσει πολλά από τα σκόπιμα, αηδιαστικά του σχέδια κατά της ανθρωπότητας. Δυστυχώς, πολλοί θα εξαπατηθούν απ’ αυτόν. Ποτέ πριν δεν έχω παροτρύνει τα παιδιά ΜΟΥ για τόσο έντονη προσευχή, γιατί χωρίς τις προσευχές σας οι δολοπλοκίες που θα προκαλεί εκείνος θα εκπληρωθούν όπως προειπώθηκε στο Βιβλίο της Αποκάλυψης.

Η παρουσία του στη Γη είναι αισθητή σε ολόκληρο τον κόσμο, αλλά οι ενέργειές του δεν είναι ορατές. Είναι σαν ένα βράχο, το οποίο, όταν ριχτεί στο νερό, δημιουργεί κύματα που μπορούν να ταξιδέψουν για μίλια. Θέλει να σας καταστρέψει επειδή είστε παιδιά ΜΟΥ.

Τα παιδιά ΜΟΥ που τον ακολουθούν με έναν όλο και πιο δουλικό τρόπο, έχουν δεμένα τα μάτια τους. Το μυστικό των αγριοτήτων που διαπράχθηκαν απ’ αυτούς τους ανθρώπους δημιουργεί τεράστια θλίψη στον Ουρανό.

Παιδιά, πρέπει να σας ζητήσω να προσεύχεστε στον Άγιο Μιχαήλ τον Αρχάγγελο, να επιπλήξει το σατανά σ’ αυτούς τους ταραχώδεις καιρούς. Ο αντίχριστος κινείται γρήγορα, και η επιρροή του επιταχύνει την παγκόσμια συνωμοσία για την ενοποίηση των νομισμάτων σας παντού.

Η κατάρρευση του τραπεζικού σας συστήματος ήταν κατευθυνόμενη σκόπιμα από τον αντίχριστο έτσι ώστε – όταν οι χώρες σας χρειάζονται βοήθεια – ο ίδιος και τα άθλια τσιράκια του να μπορούν να σηκωθούν για να σώσουν τις χώρες σας.

Ξυπνήστε όλοι και δείτε τι πραγματικά συμβαίνει μπροστά στα μάτια σας. Εκείνος περιμένει να σας επιτεθεί ξαφνικά, αλλά οι προσευχές σας μπορούν να μετριάσουν τις ενέργιές του και να τον σταματήσουν στην τροχιά του. Τα λερωμένα χέρια του σας περιμένουν για να σας τραβήξει στην αγκαλιά, από  την οποία θα είναι δύσκολο να απελευθερωθείτε.

Παιδιά, να θυμάστε ότι ο χρόνος που απομένει στο σατανά επάνω στη Γη είναι σύντομος. Αντίχριστος στάλθηκε για να κλέψει τις ψυχές από τον Πατέρα ΜΟΥ. Αυτές οι ψυχές προέρχονται από τον Πατέρα ΜΟΥ, Θεό το Δημιουργό όλων των πραγμάτων. Η υπόσχεση του αντιχρίστου για ένα αιώνιο σύμπαν είναι ανοησία. Πολλές ψυχές τώρα έχουν παρασυρθεί από αυτό το νέο και απαίσιο δόγμα. Βλέπω πώς πέφτουν στην ύπουλη άβυσσο του σκότους και κλαίνε με πικρά δάκρυα. Εάν αυτές οι ψυχές ακολουθήσουν αυτό το μονοπάτι της εξαπάτησης, έχουν μολυνθεί. Η στάση τους σε άλλους, συμπεριλαμβανομένων των οικογενειών τους, αλλάζει όταν τις καρδιές τους αγκαλιάζει το κρύο.

Η δύναμη του σατανά είναι ισχυρή, αλλά ο Θεός Πατέρας θα παρέμβει και θα τιμωρήσει τους οπαδούς του στη Γη πιο σκληρά. Η Προειδοποίηση είναι η τελευταία τους ευκαιρία να γυρίσουν την πλάτη τους στον αντίχριστο.

Προσευχηθείτε ότι το Φως ΜΟΥ θα διαπεράσει την κάθε ψυχή κατά τη διάρκεια της Προειδοποίησης, έτσι ώστε κυρίως οι χαμένες ψυχές να μπορούν να σωθούν από αυτό το τρομερό σκοτάδι.

Ο Αγαπημένος σας Ιησούς Χριστός

06/10/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.