ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η Παναγία: Προσευχηθείτε για τον Πάπα Βενέδικτο

Μήνυμα 252 της σειράς: Προειδοποίηση (Η Μικρή Κρίση του Αγίου Πνεύματος)

Δόθηκε την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου του 2011, στις 08:00 π.μ.

 

Παιδί Μου, θα υπάρξουν σκληρές μάχες, επειδή αρχίζει η μάχη για τις ψυχές. Προσευχηθείτε για όλες εκείνες τις φτωχές ψυχές που έχουν ανάγκη την προστασία του Ελέους του ΥΙΟΥ Μου.

Ο κακός θα κάνει ό, τι μπορεί για να απομακρύνει τα παιδιά από το Χέρι του Ελέους του ΥΙΟΥ Μου.

Τόσες πολλές φτωχές, χαμένες ψυχές Μου δεν έχουν ιδέα για τη μάχη που έχει ήδη ξεκινήσει και η οποία οδηγείται από τον πονηρό. Η μέρες του είναι πλέον σύντομες, παιδί Μου, αλλά πρέπει να κάνετε ό, τι μπορείτε για να βοηθήσετε τον πολύτιμο ΥΙΟ Μου να σώσει αυτούς τους ανθρώπους πριν είναι πολύ αργά.

Εσύ, παιδί Μου, πρέπει να συνεχίζεις να Μου ζητάς την προστασία, γιατί γίνεσαι τώρα ένα πραγματικό αγκάθι στα πλευρά του κακού. Να είστε σε επιφυλακή την κάθε στιγμή. Η προσευχή είναι σημαντική και πρέπει να ζητήσεις από τους άλλους να προσευχηθούν για σένα.

Προσευχηθείτε για τον Πάπα Βενέδικτο ειδικά τώρα, γιατί κι αυτός είναι υπό την επίθεση. Ποτέ μην αμφιβάλλεις στο έργο σου για το ΥΙΟ Μου, επειδή εσύ, παιδί Μου, πρέπει να αντέξεις μέχρι το τέλος, προκειμένου να εκπληρωθούν οι προφητείες που προειπώθηκαν πριν τόσο καιρό.

Να θυμάσαι ότι πάντα σε καλύπτω με την ιερή μανδύα Μου.

Η Ουράνια Μητέρα σας

Η βασίλισσα των Ρόδων

(Σημείωση: Το μήνυμα ελήφθη μετά από μια πλήρη εμφάνιση της Παναγίας που διήρκεσε 20 λεπτά, στην οποία εμφανίστηκε πολύ λυπηρή)

 «Μαρία του Θείου Ελέους»

16/11/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.