ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Περπατήστε στο πλευρό ΜΟΥ, και θα σας φτύνουν

Μήνυμα 264 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου του 2011, στις 20:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πρέπει να θυμάστε, πως όταν υπηρετείτε ΕΜΕΝΑ, η ζωή σας θα είναι πάντα ένας δρόμος με αγκάθια.

Τίποτα δε θα είναι εύκολο, αλλά να ξέρεις πως είσαι επιλεγμένη ψυχή, αυτό δεν έρχεται χωρίς θυσία. Σ’ αυτό το ταξίδι, αναλαμβάνοντας το ταξίδι στο πλευρό ΜΟΥ, θα σας φτύνουν, θα εκτίθεστε στο να σκοντάψετε, θα σας χλευάζουν, θα κλοτσάνε και θα σας βασανίζουν, όταν ελάχιστα θα το περιμένετε. Όλοι όσοι ανοιχτά κηρύττουν το Λόγο ΜΟΥ, θα υποστούν επίσης τις ίδιες ταπεινώσεις.

Ωστόσο δε θα γίνει, ότι θα ωριμάσετε στην πνευματική τελειότητα που αναμένετε εσείς, μέχρι να αποδεχτείτε αυτές τις ταπεινώσεις και δοκιμασίες ως ένα μέρος του σταυρού, που κουβαλάτε, όταν επιλέξατε να δουλέψετε για ΜΕΝΑ.

Κόρη ΜΟΥ, δεχθείτε τις ταπεινώσεις, τον πόνο και τα βάσανα που ρίχνονται στο δρόμο σας. Σίγουρα μέχρι τώρα, εσύ και όλοι οι αγαπημένοι ΜΟΥ στρατιώτες, που δέχονται τις πιο Ιερές Καθοδηγήσεις ΜΟΥ μέσα από αυτά τα Μηνύματα, πρέπει ήδη να ξέρετε, ότι είμαι ΕΓΩ, που πηγαίνω μαζί σας.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας

Ιησούς Χριστός

28/11/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.