ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Tο Δώρο Μου να νικήσω και να καταστρέψω το φίδι

Μήνυμα 266 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου του 2011, στις 21:00

 

Παιδί Μου, πες σε όλους τους πιστούς του Αγαπημένου ΥΙΟΥ Μου, του Ιησού Χριστού, ότι πρέπει συνεχώς να αναζητούν την προστασία Μου. Οι ημέρες του σατανά γρήγορα φτάνουν στο τέλος και πολλά παιδιά εκτίθενται στους πειρασμούς του.

Ζητώντας Μου την προστασία και τις ειδικές Χάρες εξασφαλίζετε, πως ο σατανάς δε θα βλάψει τα παιδιά Μου ούτε θα τα απομακρύνει από τον ΥΙΟ Μου.

Σήμερα ο καθένας είναι ο στόχος του σατανά, διότι αυτός τρέχει παντού επιδιώκοντας την πτώση των ψυχών. Οι επιθέσεις του είναι πιο αδίστακτες, όταν είστε αφοσιωμένοι πιστοί του Θεού και όταν έχετε ισχυρή πίστη. Το μίσος του για τέτοιες ψυχές θα τις προκαλέσει πόνο και σύγχυση.

Αυτός, ο απατεώνας, έχει μόνο ένα στόχο, και αυτός είναι να αποπλανήσει όλες τις ψυχές, για να πάνε μαζί του, έτσι ώστε να μπορεί να καταστρέψει την ευκαιρία τους για την Αιώνια Σωτηρία.

Προσευχηθείτε την κάθε στιγμή που μπορείτε να αφιερώσετε γι’ αυτό, για την προστασία Μου ενάντια στον πονηρό. Μου έχει δοθεί μεγάλο Δώρο από τον Ουράνιο Πατέρα Μου να νικήσω και να καταστρέψω το φίδι.

Όταν στρέφεστε σε Μένα για βοήθεια, Εγώ πάντα θα σας βοηθήσω να γυρίσετε πίσω στον ΥΙΟ Μου για την παρηγοριά που τόσο απεγνωσμένα αναζητάτε, και η οποία θα απαλύνει την ψυχή σας.

Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε και να λέτε το Άγιο Ροζάριο Μου, επειδή είναι το πιο ισχυρό όπλο για να κρατάει το σατανά μακριά από το να καταστρέψει τη ζωή σας.

Ευχαριστώ, παιδί Μου, που ανταποκρίθηκες στο κάλεσμά Μου, διότι έπρεπε να σου υπενθυμίσω τον επείγοντα χαρακτήρα να αναζητάς τη βοήθειά Μου, γιατί σ’ αυτό το στάδιο της Αποστολής είσαι κάτω από άγρια επίθεση.

Πήγαινε εν ειρήνη. Η Ουράνια Μητέρα σου
Mαρία, η Βασίλισσα των Ουρανών

29/11/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.