ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Η τιμωρία θα λάβει χώρα

Μήνυμα 271 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου του 2011, στις 23:00

 

(Αυτό το Μήνυμα ελήφθη μετά από μια Εμφάνιση, η οποία διήρκεσε 30 λεπτά, κατά την οποία η Παναγία έκλαιγε ασταμάτητα, προς μεγάλη απελπισία της οραματιστή, της Μαρίας του Θείου Ελέους, η οποία είπε ότι η καρδιά έσπαγε, βλέποντας αυτό) 

 

Παιδί Μου, η θλίψη Μου λόγω της κακίας τόσο προφανής στον κόσμο ραγίζει την Καρδιά Μου όταν βλέπω αυτές τις χαμένες ψυχές που βυθίζονται όλο και βαθύτερα στην άβυσσο του σκότους, από την οποία δεν υπάρχει επιστροφή.

Ο σατανάς κοροϊδεύει τώρα τα παιδιά Μου, αμέσως κλέβοντας τις ψυχές εκείνων, που δεν έχουν αγάπη στις καρδιές τους προς το Θεό. Αυτό είναι τρομακτικό, παιδί Μου, πως οι ίδιες οι ψυχές δεν έχουν ιδέα, τι τους περιμένει μετά το θάνατο.

Τα δάκρυα Μου της θλίψης ρέουν σε ένα ατελείωτο ποτάμι της λύπης, όταν βλέπω επίσης το κατακόρυφο μαρτύριο και πόνο, που βιώνει τώρα ο ΥΙΟΣ Μου.

Το Χέρι του Ουράνιου Πατέρα Μου είναι έτοιμο να πέσει με τιμωρία τώρα, σε μερικά μέρη του κόσμου. Αυτά τα έθνη, που σχεδιάζουν τρομερή θηριωδία για την καταστροφή των άλλων χωρών, θα τιμωρηθούν αυστηρά. Εγώ δεν μπορώ να σταματήσω το Χέρι του Πατέρα Μου, τέτοιο μέγεθος έχει η Οργή ΤΟΥ.

Προσευχηθείτε για εκείνους, που α αντιμετωπίσουν αυτήν την αυστηρή τιμωρία. Προσευχηθείτε για τις ψυχές τους. Οι ενέργειές τους πρέπει να σταματήσουν, αλλιώς θα εξαλείψουν ζωές εκατομμυρίων των φτωχών παιδιών Μου. Δεν μπορεί να τους επιτραπούν τις κακές ενέργειές τους, διότι θα επιδιώκουν να προκαλέσουν τρομερή καταστροφή στα άλλα έθνη, τα οποία θεωρούν ως εχθρούς τους.

Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε πριν η τιμωρία θα λάβει χώρα, για την ελάφρυνση του πόνου των αθώων.

Η Αγαπημένη Μητέρα σας

Η Βασίλισσα της Θλίψης

01/12/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.