ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Το Έλεός ΜΟΥ καλύπτει όλες τις φυλές, χρώματα, θρησκείες

Μήνυμα 272 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου του 2011, στις 22:35

 

Αγαπητή κόρη ΜΟΥ, να είσαι ισχυρή και να σκέφτεσαι τα καλά νέ, ότι το Έλεος ΜΟΥ θα φέρει τα περισσότερα από τα αγαπημένα παιδιά ΜΟΥ πίσω στην Αγκαλιά της Ιερής Καρδιάς ΜΟΥ.

Εκείνες οι φτωχές, δύστυχες ψυχές, που έχουν δεσμευτεί τις ζωές τους με κακία, χρειάζονται τον πόνο σας για να σωθούν. Παρόλο που αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο για κατανόηση, και από την ανθρώπινη άποψη πολύ δύσκολο για αποδοχή, πρέπει να ΜΕ εμπιστευτείτε. Ο πόνος σου και των αφοσιωμένων πιστών ΜΟΥ συμβάλει στην σωτηρία των ψυχών. Τίποτα απ’ αυτά δεν πάει χαμένο. Αυτή η θυσία είναι δώρο για ΜΕΝΑ. Να θυμάστε, ότι ο πόνος ανακουφίζει επίσης το φορτίο ΜΟΥ.

Κόρη ΜΟΥ, κουρασμένος από το ΔΙΚΟ ΜΟΥ μαρτύριο, ανυπομονώ να αγκαλιάσω επιτέλους τα παιδιά ΜΟΥ στην Ενότητα με τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ.

Σκεφτείτε το έτσι. Όταν ένα αγαπημένο μέλος της οικογένειας μεταναστεύε και μετά από πολλά χρόνια επιστρέφει στο σπίτι, πόσος ενθουσιασμός υπάρχει. Πόση χαρά. Σκεφτείτε τη λαχτάρα του γονέα για το γιο ή την κόρη, που δεν τους είχαν δει εδώ και πολλά χρόνια και πόσα πολλά σημαίνει η επανένωση.

Σας αγαπάω όλα τα παιδιά με διαρκές πάθος. Ανυπομονώ για την επανένωση μας, όταν θα μπορέσω να αγκαλιάσω τον καθέναν από σας σφιχτά και να κρατήσω κοντά στην Καρδιά ΜΟΥ. Η οικογένειά ΜΟΥ είναι επιτέλους έτοιμη για την ένωση, για πρώτη φορά από τότε, που ο Παράδεισος δημιουργήθηκε για τον Αδάμ και την Εύα.

Θα χύσω την Αγάπη και το Έλεός ΜΟΥ, έτσι ώστε θα καλύψουν όλα τα παιδιά ΜΟΥ σε κάθε γωνιά του κόσμου, καλύπτοντας όλες τις φυλές, όλα τα χρώματα, όλες τις θρησκείες και όλους τους αμαρτωλούς.

Αναμένετε αυτή τη Μεγάλη Στιγμή στο χρόνο. Επιτέλους για τα καλά θα εξαφανιστεί το άθλιο μίσος, πόνος, ανησυχία, δυσπιστία, απληστία, βία και άλλο κακό. Φανταστείτε παιδά, πώς θα είναι. Μια νέα υπέροχη εποχή της αγάπης και της ειρήνης στον κόσμο.

Ας μη χάσει κανείς αυτή τη ζωή της αιώνιας ευτυχίας. Θα θέλατε, οποιοσδήποτε από τους αδελφούς ή τις αδελφές σας να είχε αποκλειστεί; Γιατί θα αν είχαν αποκλειστεί, θα υπέφεραν αιώνιο σκοτάδι στις φλόγες της κόλασης για την αιωνιότητα. Να θυμάστε αυτό, παιδιά. Για την αιωνιότητα. Μετά δεν μπορεί να επιστρέψει κανείς.

Προσευχηθείτε, για να μπορούν όλες οι ψυχές να κληρονομήσουν τον Παράδεισο. Προσευχηθείτε γι’ αυτές τις ψυχές, για τις οποίες προσωπικά ανησυχείτε. Προσευχηθείτε για όλες τις ψυχές.

Ο Ιησούς σας

Ο Σωτήρας και Λυτρωτής όλης της ανθρωπότητας

02/12/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.