ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η ώρα της Δευτέρας Παρουσίας ΜΟΥ σχεδόν έχει έρθει

Μήνυμα 275 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου του 2011, στις 15:15

 

Αγαπημένη κόρη ΜΟΥ, οι προετοιμασίες για την Προειδοποίηση ΜΟΥ, για να κάνω την ανθρωπότητα έτοιμη, έχουν ολοκληρωθεί.

Θέλω να ευχαριστήσω τους πολύτιμους πιστούς ΜΟΥ, οι οποίοι, μέσα από την αγάπη τους για ΜΕΝΑ, βοήθησαν να σώσουν τόσες εκατομμύριες ψυχές.

Η ώρα της Δευτέρας Παρουσίας ΜΟΥ σχεδόν έχει έρθει για τον κόσμο. Ωστόσο τόσοι πολλοί είναι ακόμη απροετοίμαστοι, αλλά το Έλεός ΜΟΥ θα τους προστατεύσει.

Η Έλευσή ΜΟΥ θα είναι ένα Ένδοξο Γεγονός, και οι άνδρες, γυναίκες και παιδιά θα πέσουν στα γόνατά τους μέσα στη χαρά, θαυμασμό και με αγάπη στις καρδιές τους για ΜΕΝΑ, το Θείο Σωτήρα τους.

Πολλοί θα βιώσουν τεράστια ανακούφιση, γιατί ο άνθρωπος θα μπορούσε να μην επιβιώσει το μαρτύριο, που του προκαλεί ο σατανάς και εκατομμύρια των σκοτεινών αγγέλων του, που είναι κρυμμένοι σε κάθε μέρος του κόσμου, και οι οποίοι προκαλούν τρομερό πόνο.

Εκείνοι, οι δαίμονες του σατανά, που τόσο αγνοούνται από πολλά από τα παιδιά ΜΟΥ, επειδή απλά δεν πιστεύουν στην ύπαρξή τους, προκαλούν απελπισμένη δυστυχία στον κόσμο.

Εκείνοι δημιουργούν μίσος μεταξύ των ανθρώπων, το φθόνο, τη ζήλια και την επιθυμία να σκοτώσουν. Δεν έχουν πολύ χρόνο στη διάθεσή τους, παιδιά, διότι ΕΓΩ, ο Σωτήρας σας, θα επιστρέψω σύντομα, όπως υποσχέθηκα.

Προσευχηθείτε όλοι για να σωθούν όλες οι ψυχές στον κόσμο, έτσι ώστε κι αυτές να είναι έτοιμες για το νέο Παράδεισο στη Γη.

Ο Σωτήρας σας

Ιησούς Χριστός

05/12/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.