ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Δευτέρα Παρουσία θα γίνει σύντομα μετά την Προειδοποίηση

Μήνυμα 283 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου του 2011, στις 19:15

 

Αγαπημένη ΜΟΥ κόρη, πάντα πρέπει να ΜΕ εμπιστεύεσαι και να ξέρεις, ότι ούτε ένα Μήνυμα, που σου δίνεται, δε θα είναι ποτέ μολυσμένο.

Σε κρατώ δυνατά στην Ιερή Καρδιά ΜΟΥ, και το χέρι σου καθοδηγείται από το Χέρι ΜΟΥ.

Μόνο ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ Ιερός Λόγος μπορεί και πάντα θα γράφεται από σένα, για να μεταδίδεις τα Μηνύματά ΜΟΥ προς όλη την ανθρωπότητα.

Μην συνεχίζετε την προσπάθεια να καθορίσετε την ημερομηνία της Προειδοποίησης. Δεν μπορώ να αποκαλύψω αυτήν την ημερομηνία, επειδή αυτό δεν είναι σύμφωνο με το Θέλημα του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ. Η Προειδοποίηση θα συμβεί πιο απροσδόκητα, όταν θα είναι για τον άνθρωπο αιφνιδιασμός.

Ο χρόνος είναι πολύ λίγος, γι’ αυτό να τον περνάτε πιο πολύ προσεύχοντας δυνατά για τη σωτηρία των ψυχών. Όλων των ψυχών.

Η τιμωρία έχει ανασταλεί και θα συμβεί μόνο εάν ο άνθρωπος θα αδυνατεί να μετανοήσει και θα επιστρέψει σε μεγάλο αριθμό πίσω στις πονηριές του μετά την Προειδοποίηση.

Ο Πατέρας ΜΟΥ έδωσε την άδεια ανακοίνωσης της Δευτέρας Παρουσίας ΜΟΥ σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα στη Γη. Αυτό θα συμβεί σύντομα μετά την Προειδοποίηση. Όλες οι ψυχές πρέπει να είναι πλήρως προετοιμασμένες.

Η επόμενη Σταυροφορία της Προσευχής για τη σωτηρία των ψυχών είναι εξής:

«Ω Παντοδύναμε Πατέρα, Ύψιστε Θέε,
Παρακαλώ, δείξε το Έλεος σε όλους τους αμαρτωλούς.
Άνοιξε τις καρδιές τους, για να δεχτούν τη σωτηρία και να λάβουν αφθονία των Χαρίτων.
Άκουσε την έκκλησή μου για τη δική μου οικογένεια και εξασφάλισε, πως ο καθένας θα βρει την εύνοια στη Στοργική Καρδιά ΣΟΥ.
Ω Άγιε Ουράνιε Πατέρα προστάτευσε όλα τα παιδιά ΣΟΥ από οποιοδήποτε πυρηνικό πόλεμο ή άλλες ενέργειες, που σχεδιάζονται για να καταστρέψουν τα παιδιά ΣΟΥ.
Φύλαξέ μας από όλες τις αδικείες και προστάτευσέ μας.
Φώτισέ μας, ώστε να μπορούμε να ανοίξουμε τα μάτια μας για να ακούσουμε και να αποδεχθούμε την Αλήθεια της Σωτηρίας μας χωρίς κανένα φόβο στις ψυχές μας.»

Πηγαίνετε εν ειρήνη.

Ο Στοργικός Σωτήρας σας, ο Ιησούς Χριστός

14/12/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.