ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Τα παιδιά ΜΟΥ έχουν απογυμνωθεί σ’ αυτό το έτος της κάθαρσης

Μήνυμα 284 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου του 2011, στις 20:55

 

Αγαπημένη κόρη ΜΟΥ, το έτος της κάθερσης έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, και ως αποτέλεσμα τα παιδιά ΜΟΥ σε όλο τον κόσμο είναι τώρα έτοιμα για την Προειδοποίηση.

Πολλά από τα παιδιά ΜΟΥ έχουν υποφέρει τρομερά το 2011. Οι πολέμοι, η βία, η δολοφονία και το μίσος, από τα οποία όλα ήταν το έργο του στρατού του σατανά, τραυμάτησαν και σκότωσαν τις πολύτιμες ψυχές ΜΟΥ. Αυτές οι ασεβείς δυνάμεις θα υποστούν μια τρομερή τιμωρία, αν δεν μετανοήσουν μετά την Προειδοποίηση.

Πολλά από τα παιδιά ΜΟΥ έχουν απογυμνωθεί από υλικές ανέσεις και έχουν υποστεί κακουχίες, που ποτέ πριν δεν αναγκάστηκαν να υπομείνουν.

Αυτές οι δοκιμές δημιουργήθηκαν και προκλήθηκαν στην ανθρωπότητα από το σατανά, αλλά το επέτρεψα για να καθαριστούν οι ψυχές. Μπορείς να σκεφτείς κόρη ΜΟΥ πως είναι σκληρό, αλλά ήταν αναγκαίο για την προετοιμασία της ανθρωπότητας και για την εισαγωγή της ταπεινότητας στις  ψυχές.

Τώρα που είναι πιο καθαρές στα Μάτια ΜΟΥ, οι καρδιές τους έχουν ανοίξει για να δεχτούν την Αλήθεια της αιώνιας ζωής τους. Αυτό σημαίνει, ότι λιγότερες απ’ αυτές θα υποφέρουν κατά τη διάρκεια της Προειδοποίησης, επειδή έχουν υποβληθεί σ’ αυτές τις δίωξεις.

Τα παιδιά ΜΟΥ είναι τώρα έτοιμα να δεχθούν το Δώρο ΜΟΥ του Ελέους. Η ώρα για τον κόσμο σχεδόν έχει έρθει. Να έχετε υπομονή, κόρη ΜΟΥ. Μην περιμένετε ποτέ από ΜΕΝΑ, ότι θα δώσω στον κόσμο την ημερομηνία, διότι όπως έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν, αυτό δεν προορίζεται για τη γνώση σας.

Εμπιστευτείτε ΜΕ εντελώς, και θα έχετε την ειρήνη.

Θα φέρω το Δώρο ΜΟΥ της Προειδοποίησης όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή και όταν τα παιδιά ΜΟΥ έλάχιστα το περιμένουν.

Ο Αγαπημένος Ιησούς σας
Ο Λυτρωτής της ανθρωπότητας

15/12/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.