ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Σταυροφορία της Προσευχής (15) – Η Ευχαριστία για το Δώρο του Θείου Ελέους

Μήνυμα 288 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου του 2011, στις 19:30

 

Αγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πόσο πολύ εύχομαι να αποδώσουν οι Χριστιανοί παντού το φόρο τιμής στη Γέννησή ΜΟΥ από τα βάθη της καρδιάς.

Επιθυμώ ένθερμα να επιτρέψει όλη η ανθρωπότητα στο Άγιο Πνεύμα ΜΟΥ να περάσει αυτήν την περίοδο στις καρδιές και στις ψυχές τους.

Όταν γιορτάζετε, η Γέννησή ΜΟΥ πρέπει να τιμάται για το τι αντιπροσωπεύει. Να θυμάστε, ότι τιμάτε το Δώρο ΜΟΥ της Σωτηρίας.

Γι’ αυτό στάλθηκα για πρώτη φορά από τον Πατέρα ΜΟΥ.

Γι’ αυτό θα γυρίσω και πάλι, για να δώσω στην ανθρωπότητα μια δεύτερη ευκαιρία της Σωτηρίας.

Θέλω να δώσω στα παιδιά ΜΟΥ επόμενη Προσευχή της Σταυροφορίας γι’ αυτά τα Χριστούγεννα:

«Ω Ουράνιε Πατέρα μου,
ΣΟΥ δίνουμε με βαθιά ευγνωμοσύνη την τιμή για τη Θυσία, που έχεις κάνει, όταν έστειλες το Σωτήρα στον κόσμο.
Μέσα στην ταπεινή ευγνωμοσύνη,  με τη χαρά και την ευχαριστία ΣΟΥ προσφέρουμε την προσευχή μας για το Δώρο, που τώρα δίνεις στα παιδιά ΣΟΥ, το Δώρο του Θείου Ελέους.
Ικετεύουμε για μας, Ύψιστε Θέε, να γίνουμε άξιοι και να αποδέξουμε με ευγνωμοσύνη αυτό το Μεγάλο Έλεος. Αμήν.»

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας, ο Ιησούς Χριστός

19/12/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.