ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Οι αμαρτωλοί, που απευθύνονται σε ΜΕΝΑ θα βρουν άμεσα τη Χάρη

Μήνυμα 289 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη  Τρίτη 20 Δεκεμβρίου του 2011, στις 20:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, γιατί τα παιδιά ΜΟΥ αισθάνονται τόσο εγκατελειμένα στον κόσμο ακριβώς τώρα;

Γιατί απελπίζονται από τη θλίψη και τη μοναξιά, όταν το μόνο που πρέπει να κάνουν είναι να καλέσουν ΕΜΕΝΑ, τον Ιησού τους, για να τους δώσω την παρηγοριά;

Κάθε ένα από αυτά πρέπει να στραφεί σε ΜΕΝΑ και να ζητήσει βοήθεια. Θα απαντήσω σε κάθε προσευχή. Ούτε μια παράκληση δε θα περάσει απαρατήρητη, και θα απαντήσω στις προσευχές τους σύμφωνα με το Άγιο Θέλημά ΜΟΥ.

Τόσοι πολλοί ξεχνούν, πως όταν στρέφονται σε ΜΕΝΑ, ΕΓΩ συνεχώς στέκομαι δίπλα τους.

Κάθε ψυχή στη Γη είναι πολύτιμη για ΜΕΝΑ.

Εάν μόνο θα συνειδητοποιούσαν, ότι ΜΟΥ δίνει μεγάλη χαρά, όταν απευθύνονται σε ΜΕΝΑ για βοήθεια.

ΜΟΥ δίνει ακόμη περισσότερη χαρά και ευτυχία, όταν οι αμαρτωλοί ΜΟΥ ζητάνε τη συγχώρεση και δείχνουν μετάνοια για τις αμαρτίες τους.

Αυτές είναι οι ψυχές, που θα βρουν άμεσα τη Χάρη. Πες τους, ότι ποτέ δεν πρέπει να φοβούνται να στραφούν σε ΜΕΝΑ, επειδή ΕΓΩ είμαι πάντα φιλεύσπλαχνος. Η ανακούφιση, που θα αισθανθούν μετά είναι μια Χάρη, την οποία παραχωρώ σ’ εκείνους με τις ζεστές, ειλικρινείς καρδιές.

Αυτή είναι η περίοδος του έτους, όταν περισσότερο Έλεος ΜΟΥ χύνεται πάνω από ολόκληρο τον κόσμο. Ως εκ τούτου να στρέφεστε σε ΜΕΝΑ τώρα για τη δύναμη και τις Χάρες, που χρειάζονται, για να σας βοηθήσουν να αντέχετε τα βάσανά σας στον κόσμο.

Ο Ιησούς σας

Ο Σωτήρας και Λυτρωτής της ανθρωπότητας

20/12/2011 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.