ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η μεγαλύτερη θηριωδία από τον καιρό του Ολοκαυτώματος σχεδιάζεται κατά των Εβραίων

Μήνυμα 311 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 11 Ιανουαρίου του 2012, στις 15:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, παρακολουθήστε τώρα τις προσπάθειες που γίνονται από την παγκόσμια δύναμη, που δεν προέρχεται από το Φως, η οποία επιχειρεί να κάνει μια εκστρατεία εναντίον των ανθρώπων ΜΟΥ.

Αναφέρομαι σε Χριστιανούς και τον εκλεκτό λαό ΜΟΥ – Εβραίους.

Χαράσσονται κακά σχέδια για να καταργήσουν την πρακτική του Χριστιανισμού με ύπουλο αλλά λεπτό τρόπο. Αυτό θα ξεκινήσει με τις αλλαγές στα συντάγματα των χωρών σε όλο το δυτικό κόσμο.

Κάθε προσπάθεια θα καταβληθεί για να ριχτούν συκοφαντικές δηλώσεις κατά των Χριστιανικών Εκκλησιών ΜΟΥ. Οι χειροτονημένοι υπηρέτες ΜΟΥ θα αποχωρούν σιγά-σιγά, αφήνοντας το λαό ΜΟΥ με λίγη πνευματική υποστήριξη. Όλοι αυτοί οι νόμοι θα έχουν πονηρή εξωτερική όψη ανοχής.

Η πίστη σας, παιδιά ΜΟΥ, τίθεται σε δοκιμασία, όπως ποτέ πριν.

Ο Χριστιανισμός και η κάθε προσπάθεια δημόσιας διακήρυξης του Ονόματός ΜΟΥ θα είναι μάταιες. Σ’ αυτή τη θέση θα εμφανιστεί ένα άδειο δόγμα και οι άνθρωποι θα είναι συγκεχυμένοι. Θα νομίζουν, ότι αυτό το δόγμα είναι μια καλή και δίκαιη αντικατάσταση για την Αλήθεια, όταν στην πραγματικότητα αυτό θα είναι ένα ψέμα.

Αυτή η άθλια ομάδα είναι τόσο ισχυρή, και πολύ λίγοι γνωρίζουν ότι υπάρχει. Παρ’ όλα αυτά παντού κινούν τα νήματα. Τα παιδιά ΜΟΥ είναι σαν μαριονέτες.

Ο εκλεκτός λαός ΜΟΥ, οι Εβραίοι, στέκεται για άλλη μια φορά μπροστά σε φοβερούς διωγμούς. Τα σχέδια για την αντιμετώπισή τους είναι σε εξέλιξη.

Εκείνοι, τους οποίους θεωρούν ως φίλους τους, είναι οι εχθροί τους.

Θα υποστούν τόσο βαριά ταλαιπωρία. Απευθύνω την Έκκληση σε όλη την ανθρωπότητα για να προσεύχεται για το Ισραήλ.

Η μεγαλύτερη θηριωδία από τον καιρό του Ολοκαυτώματος σχεδιάζεται εναντίον του λαού ΜΟΥ.

Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε να σταματηθεί η ομάδα του αντίχριστου από τη διάπραξη αυτών των κακών πράξεων.

Αυτές οι σκοτεινές ψυχές χρειάζονται τις προσευχές σας, έτσι ώστε κατά την Προειδοποίηση να αναγνωρίσουν τις παραβάσεις τους. Προσευχηθείτε να ρίξουν τις πανοπλίες τους και να ικετεύουν για το Έλεός ΜΟΥ.

Αν το κάνουν αυτό, τότε οι πόλεμοι και οι αναταραχές στο Ισραήλ μπορεί να αποδυναμωθούν.

Πολλές Προφητείες τώρα θα ξεδιπλώνονται μπροστά στα μάτια σας. Στους τυφλούς στις υποσχέσεις ΜΟΥ πρέπει να δοθεί το Φως του Ελέους ΜΟΥ, για να δουν και πάλι.

Μην ξεγελιέστε, παιδιά. Αυτό που φαίνεται να είναι καλό από έξω, δεν είναι πάντα αυτό που φαίνεται. Επίσης στις Ειρηνευτικές Δυνάμεις – πολλοί από αυτούς είναι αθώα πιόνια – λένε ψέματα.

Μη φοβάστε ποτέ, γιατί το Έλεός ΜΟΥ θα έχει μεγάλη επίδραση σ’ αυτήν την αίρεση, η οποία συνωμοτούσε εναντίον της Εκκλησίας ΜΟΥ για αιώνες.

Εκείνοι δεν μπορούν να νικήσουν και δε θα νικήσουν, αλλά μπορούν να προκαλέσουν τεράστια τρομοκρατία, εκτός αν η προσευχή θα μετριάσει την κακή κυριαρχία τους.

Προσευχηθείτε με τη νέα Προσευχή της Σταυροφορίας (18), για να βοηθήσετε να σταματηθεί ο αντίχριστος και η ομάδα του, στην οποία αναφέρομαι.


«Ω, αγαπημένε Ιησού, σώσε τον κόσμο από τον αντίχριστο

Προστάτεψέ μας από τις πονηρές παγίδες του σατανά

Σώσε από το κακό τα τελευταία κατάλοιπα της Εκκλησίας ΣΟΥ

Δώσε σε όλες τις Εκκλησίες ΣΟΥ τη δύναμη και οι Χάρες που χρειάζονται για να προστατευτούμε από τους πολέμους και διωγμούς προγραμματισμένους από το σατανά και το στρατό του των τρομοκρατών

Αμήν.»

Ο Αγαπημένος Ιησούς σας

Ο Σωτήρας και Λυτρωτής όλης της ανθρωπότητας

11/01/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.