ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Τόσες πολλές ψυχές επιλέγουν να αγνοούν τα σημάδια που δίνω

Μήνυμα 310 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 10 Ιανουαρίου του 2012, στις 20:30

 

Παιδί ΜΟΥ, πρέπει να ενημερώσεις τον κόσμο για τη σημασία της προσευχής σ’ αυτήν την περίοδο.

Τα παιδιά ΜΟΥ υποφέρουν παντού, σε κάθε χώρα.

Είναι σημαντικό να ενωθούν όλα τα παιδιά του Θεού σ’ αυτήν την περίοδο για να αφαιρεθεί τελικά το σκοτάδι από τη Γη.

Πόσο κλαίω από τη θλίψη, όταν οι ψυχές επιλέγουν να αγνοήσουν τις επισκέψεις Μου στους οραματιστές στη Γη. Τόσοι πολλοί επιλέγουν να αγνοούν τα σημάδια που δίνω για να διασφαλίσω, ότι η πίστη μπορεί να αποκατασταθεί.

Τόσο κρύες είναι οι καρδιές τους, συμπεριλαμβανομένων των ιερέων και των κληρικών, οι οποίοι είναι τυφλοί στην Αλήθεια, ότι πολύς χρόνος έχει σπαταληθεί.

Αν είχαν ανοίξει μόνο τις καρδιές τους για τα Μηνύματα που έδωσα στον κόσμο, τότε σε περισσότερες ψυχές θα είχε δοθεί η τροφή που χρειάζονται.

Αυτές είναι οι τελευταίες μέρες, όταν τα Δικά Μου λόγια της ενθάρρυνσης πρέπει να εισακουστούν.

Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε να ακουστεί η Φωνή του ΥΙΟΥ Μου έτσι όπως πρέπει.

Δε σκεφτήκατε, παιδιά, ότι ΑΥΤΟΣ θα προετοίμαζε την ανθρωπότητα για το Μεγάλο Έλεός ΤΟΥ;

ΑΥΤΟΣ αποφάσισε να το επιτευχθεί τώρα μέσω της μετατροπής τόσων πολλών ψυχών όσων είναι δυνατόν.

Τα σχέδιά ΤΟΥ είναι πλήρη, με μία εξαίρεση. ΑΥΤΟΣ χρειάζεται περισσότερες προσευχές, γιατί χωρίς αυτές τις προσευχές οι ψυχές θα χαθούν προς όφελος του απατεώνα.

Παιδί Μου, ο ΥΙΟΣ Μου θα φέρει σύντομα στα αγαπημένα παιδιά ΤΟΥ πολλή αναγκαία ανακούφιση.

Μέσα στο Έλεός ΤΟΥ θα προετοιμάσει τώρα τον κόσμο για τη Δευτέρα Παρουσία ΤΟΥ.

Προσευχηθείτε να ανοίξουν τις καρδιές τους για την Αλήθεια των Ιερών ΤΟΥ Μηνυμάτων όλοι εκείνοι, που πιστεύουν στο ΥΙΟ Μου.

Αν θα ακούνε και θα ακολουθούν τις οδηγίες ΤΟΥ, όλα θα πάνε καλά.

Εάν αγνοήσουν την προειδοποίηση, που τους δίνεται από αγνή Αγάπη, θα αρνηθούν μια άλλη ευκαιρία για να διασώσει.

Ικετεύω για τη γενναιοδωρία των ψυχών, για να ορκιστούν την πίστη τους στον αγαπημένο ΥΙΟ Μου βαδίζοντας μαζί ΤΟΥ προς την ένδόξη κυριαρχία στο Nέο Παράδεισο.

Για ένα διάστημα έχουν αποσταλεί αγγελιοφόροι στον κόσμο για να προετοιμάσουν τον κόσμο γι’ αυτό το Μεγάλο Γεγονός.

Οι τελευταίες φάσεις είναι στη θέση τους.

Ακούστε τώρα τη Φωνή του ΥΙΟΥ Μου, όταν μιλάει μαζί σας. Μην ΤΟΝ απορρίπτετε.

Η Στοργική Μητέρα σας

Η Βασίλισσα των Ουρανών

Η Μητέρα της Σωτηρίας

10/01/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.