ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Το τελευταίο μυστικό της Φατιμά αποκαλύπτει την αλήθεια για την άθλια αίρεση του σατανά, που εισέρχεται στο Βατικανό

Μήνυμα 325 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 26 Ιανουαρίου του 2012, στις 21:40

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ήρθε η ώρα να αποκαλυφθεί στον κόσμο η πλήρης Αλήθεια για τα μυστήρια της Βασιλείας του Θεού.

Η Αλήθεια ήταν κρυμμένη για κάποιο χρονικό διάστημα. Η αναγνώριση της Θείας παρέμβασης ΜΟΥ στον κόσμο μέσα από τα θαύματα, εμφανίσεις και Θείες επικοινωνίες με τις επιλεγμένες ψυχές, σπρώχτηκαν στην άκρη από την Εκκλησία ΜΟΥ για πολλά χρόνια.

Γιατί η Εκκλησία ΜΟΥ αισθανόταν την ανάγκη να καταπνίγει την Αλήθεια, όταν ήταν αναγκαία για την ενίσχυση της πίστης των παιδιών ΜΟΥ παντού, είναι γνωστό μόνο σ’ αυτήν.

Κάθε αληθινός οραματιστής, Δικός ΜΟΥ και της Παναγίας Μητέρας ΜΟΥ, αγνοήθηκε στις αρχές και αντιμετωπίστηκε με περιφρόνηση από την Εκκλησία ΜΟΥ.

Κόρη ΜΟΥ, ακόμη και το τελευταίο μυστικό της Φατιμά δε δόθηκε στον κόσμο, διότι αποκάλυπτε την αλήθεια για την άθλια αίρεση του σατανά, που εισέρχεται στο Βατικανό.

Το τελευταίο μέρος του μυστικού δεν αποκαλύφθηκε για την προστασία της άθλιας αίρεσης, η οποία εισήλθε στο Βατικανό σε μεγάλο αριθμό από τον καιρό της εμφάνισης της Μητέρας ΜΟΥ στο Ιερό Ναό στη Φατιμά.

Η κόρη ΜΟΥ, Λουκία, είχε φιμωθεί από τις δυνάμεις, που ελέγχουν ένα μέρος του Βατικανού, στο οποίο οι φτωχοί αγαπημένοι ΜΟΥ Πάπες έχουν ελάχιστη επιρροή.

Δείτε πώς όχι μόνο που διαστρέβλωσαν την Αλήθεια της Διδασκαλίας ΜΟΥ, αλλά εισήγαγαν νέες μεθόδους καθολικής λατρείας, που προσβάλλει ΕΜΕΝΑ και τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ.

Η Καθολική Εκκλησία είναι η μόνη αληθινή Εκκλησία και ως τέτοια αποτελεί τον κύριο στόχο του σατανά και της άθλιας αίρεσης του
.

Η Αλήθεια προέρχεται από ΜΕΝΑ.

Η Αλήθεια είναι άβολη για την ανθρωπότητα, γιατί μπορεί να απαιτήσει την προσωπική θυσία.

Η Αλήθεια προκαλεί οργή σε ορισμένες περιπτώσεις και σε πολλές περιπτώσεις αντιμετωπίζεται ως αίρεση.

Ωστόσο μόνο η Αλήθεια μπορεί να σας απελευθερώσει από τα ψέματα. Ψέματα, που προέρχονται από το σατανά και που δημιουργούν ένα βαρύ φορτίο στην ψυχή σας.

Ήρθε η ώρα για την Αλήθεια, για να παρουσιαστεί σε έναν κόσμο, που είναι γεμάτος από ψέματα.

Κόρη ΜΟΥ, τόσα πολλά ψέματα έχουν παρουσιαστεί στα παιδιά ΜΟΥ από τις ψευδείς θρησκείες, ψεύτικους θεούς, ψευδείς εκκλησιαστικούς ηγέτες, ψευδείς πολιτικούς ηγέτες και οργανώσεις, καθώς και ψευδή μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Τόσο μεγάλο μέρος της αλήθειας είναι κρυμμένο. Ωστόσο, εάν η αλήθεια για το τι συμβαίνει στον κόσμο θα αποκαλυπτόταν σήμερα, θα τη δέχονταν πολύ λίγοι άνθρωποι.

Το ίδιο ισχύει και για τις Δέκα Εντολές του Πατέρα ΜΟΥ. Είναι οι κανόνες, που καθορίστηκαν από τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ και δόθηκαν στον Προφήτη ΤΟΥ το Μωυσή.

Η Αλήθεια δεν αλλάζει ποτέ, ανεξάρτητα από το πόσο πολύ η ανθρωπότητα προσπαθεί να την αλλάξει.

Οι Εντολές του Πατέρα ΜΟΥ δεν είναι αποδεκτές πλέον ακόμη και ανάμεσα στις Χριστιανικές Εκκλησίες.

Ου φονεύσεις – σημαίνει, ότι δεν μπορείτε να σκοτώνετε ένα άλλο ανθρώπινο ον. Αυτό δεν ισχύει για αυτοάμυνα, αλλά για κάθε άλλη κατάσταση.

Κανείς δεν μπορεί να δικαιολογεί τη δολοφονία – την άμβλωση, την εκτέλεση ή την ευθανασία. Κανείς.

Είναι μια θανάσιμη αμαρτία και η τιμωρία είναι η ζωή στην κόλαση για την αιωνιότητα.

Μήπως τα παιδιά ΜΟΥ το δέχονται, κόρη ΜΟΥ; Όχι, αυτοί ακόμη πέρασαν νόμους που το κάνουν όχι μόνο αποδεκτό, αλλά και συγχώρητο στα Μάτια του Θεού. Αλλά δεν είναι έτσι.

Καθημερινά παραβαίνεται κάθε από τις Δέκα Εντολές του Πατέρα ΜΟΥ.

Ωστόσο η Εκκλησία ΜΟΥ ποτέ δεν κηρύττει για τη σοβαρότητα της αμαρτίας. Ποτέ δε λέει στους ανθρώπους, ότι θα πάνε στην κόλαση, αν έχοντας διαπράξει ένα θανάσιμο αμάρτημα, δε δείχνουν μεταμέλεια.

Η Καρδιά ΜΟΥ είναι βαθιά πληγωμένη.

Αυτοί, οι εκκλησίες ΜΟΥ σε όλο τον κόσμο, δεν κηρύττουν την Αλήθεια.

Πολλοί από τους χειροτονημένους υπηρέτες ΜΟΥ δεν πιστεύουν πια στην Κόλαση ή στο Καθαρτήριο.

Δε δέχονται τις Εντολές του Πατέρα ΜΟΥ. Δικαιολογούν την κάθε αμαρτία.

Λένε για το Έλεος του Πατέρα ΜΟΥ, αλλά παραμελούν να εξηγήσουν τις συνέπειες του θανάτου σε κατάσταση θανάσιμου αμαρτήματος. Με τη μην εκτέλεση των καθηκόντων τους, για τα οποία έχουν διοριστεί, ΜΕ προσβάλλουν πάρα πολύ.

Σε πολλές περιπτώσεις ευθύνονται για την απώλεια τόσων πολλών ψυχών.

Ξυπνήστε για την Αλήθεια όλοι εσείς, που πρεσβεύετε, ότι είστε πιστοί στο Θεό, τον Παντοδύναμο Πατέρα, το Δημιουργό των πάντων, και να ξέρετε ότι:

Υπάρχει μόνο μία Αλήθεια.

Δεν μπορούν να υπάρχουν περισσότερες από Μια Αλήθεια.

Οτιδήποτε άλλο εκτός από την Αλήθεια είναι ένα ψέμα και δεν προέρχεται από τον Ουράνιο Πατέρα ΜΟΥ, τον Παντοδύναμο Θεό, το Δημιουργό των πάντων.

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας
Ο Ιησούς Χριστός

26/01/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.