ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Έκκληση προς το Ιερατείο: Προετοιμάστε το ποίμνιό ΜΟΥ για την πολυαναμενόμενη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ στη Γη

Mήνυμα 326 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου του 2012, στις 23:50

 

ΕΓΩ Είμαι ο αγαπημένος σας Ιησούς, ο ΥΙΟΣ του Υψίστου Θεού, που γεννήθηκε από την Άμωμη Παρθένα Μαρία.

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, μην ξεχνάς ποτέ, πως όταν εργάζεσαι για ΜΕΝΑ, θα διώκεσαι, επειδή στην ανθρωπότητα δεν αρέσει να ακούει την Αλήθεια, όταν την αποκαλύπτω σε σας σ’ αυτούς τους έσχατους καιρούς.

Το Άγιο Λόγο ΜΟΥ απορριπτόταν για τόσο καιρό, αλλά δε θα είναι πλέον έτσι.

Η Φωνή ΜΟΥ θα ακουστεί σε όλο τον κόσμο. Η Αγάπη ΜΟΥ θα αποκαλυφθεί σε όλη τη Δόξα ΜΟΥ και ο άνθρωπος θα μπορέσει επιτέλους να απελευθερωθεί από τα δεσμά του κακού, τοποθετημένα γύρω από τους αστραγάλους του από το σατανά.

Όταν η Αλήθεια θα διαπεράσει τις ψυχές των παιδιών ΜΟΥ και θα τους φέρει την ελευθερία, την οποία τόσο καιρό περίμεναν, αυτό θα προκαλέσει, δυστυχώς, τη διαίρεση.

Αγαπημένοι, χειροτονημένοι υπηρέτες ΜΟΥ, ιερείς και όλος θρησκευτικός κλήρος στην Αγία Καθολική Εκκλησία – να ξέρετε, ότι σας αγαπάω όλους.

Τόσοι πολλοί από εσάς έχουν δώσει τη ζωή σας για ΜΕΝΑ με γενναιόδωρη καρδιά. Πρέπει τώρα να βασίζεστε σε ΜΕΝΑ.

Πρέπει να προσεύχεστε για καθοδήγηση, για να παραμείνετε δυνατοί στην πίστη σας και για την διάκριση όλο τον καιρό.

Ποτέ, ούτε για μια στιγμή, μην παίρνετε τα μάτια σας από πάνω ΜΟΥ.

Σας χρειάζομαι για να προετοιμάσω το ποίμνιό ΜΟΥ για να ΜΕ καλωσορίσει κατά την πολυαναμενόμενη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ στη Γη.

Πρέπει να επιμείνετε και να μην επιτρέψετε να σας απομακρύνουν από την αγάπη σας για ΜΕΝΑ, ανεξάρτητα σε πόσο μεγάλη πίεση θα υποβληθείτε.

Είστε αληθινοί μαθητές ΜΟΥ και πρέπει να σας παροτρύνω να πάρετε τα όπλα σας για να σώσετε την Εκκλησία ΜΟΥ. Αυτή ακριβώς η Εκκλησία, η οποία ιδρύθηκε στο Βράχο από τον αγαπημένο μαθητή ΜΟΥ τον Πέτρο, δε θα αποτύχει ποτέ.

Ο εχθρός μπορεί να πιστεύει, ότι θα καταστραφεί, αλλά αυτό θα ήταν μια ανόητη υπόθεση.

Κανείς δεν μπορεί να καταστρέψει και δε θα καταστρέψει την Εκκλησία ΜΟΥ. Θα σηκωθεί από τις στάχτες για να διακηρύξει τη Δόξα ΜΟΥ, καθώς επιστρέφω για τη διάσωση του Βασιλείου ΜΟΥ στη Γη.

Ποτέ, μα ποτέ δεν πρέπει να εγκαταλείψετε ΕΜΕΝΑ, τον αγαπημένο Σωτήρα σας.

Διότι χωρίς ΕΜΕΝΑ δεν υπάρχει Φως. Χωρίς το Φως δεν υπάρχει μέλλον.

Κόρη ΜΟΥ, δίνω στον κόσμο αυτήν τη Σταυροφορίας της Προσευχής (22) για τον Καθολικό Κλήρο για να απαγγέλλει:

«Ω αγαπημένε μου Ιησού,
κράτησε εμένα δυνατό και τη φλόγα της αγάπης μου για ΣΕΝΑ αναμμένη
την κάθε στιγμή της ημέρας μου.
Μην επιτρέψεις ποτέ αυτή η φλόγα της αγάπης για ΣΕΝΑ να τρεμοπαίζει ή να σβήσει.
Μην επιτρέψεις ποτέ να αποδυναμωθώ μπροστά στον πειρασμό.
Δώσε μου τις Χάρες που χρειάζομαι για να εκπληρώσω την κλήση μου, την αφοσίωσή μου, την πίστη μου
και για να υποστηρίξω τις διδασκαλίες της Ορθόδοξης Καθολικής Εκκλησίας.
ΣΟΥ προσφέρω την πίστη μου για πάντα.
Υπόσχομαι την αφοσίωση μου να πολεμήσω στο στρατό ΣΟΥ,
Έτσι ώστε η Καθολική Εκκλησία να μπορέσει να σηκωθεί και πάλι στη δόξα,
για να ΣΕ καλωσορίσει, αγαπημένε Ιησού, όταν θα επιστρέψεις και πάλι.
Αμήν.»

Ο Αγαπημένος Σωτήρας σας
Ο Ιησούς Χριστός
Ο Βασιλιάς όλης της ανθρωπότητας

27/01/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.