ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Ο πονηρός δε θα σταματήσει μέχρις ότου η Καθολική Εκκλησία να πέσει στο έδαφος

Μήνυμα 339 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου του 2012, στις 20:30

 

Εγώ είμαι η Άμωμη Σύλληψη. Εγώ είμαι η Παπθένος Μαρία, η Μητέρα του Θεού.

Παιδί Μου, αυτός ο φτωχός κόσμος είναι σε αναταραχή και όπως θα συνεχίζεται αυτό, έτσι και μέρα με τη μέρα θα πλησιάζει η ώρα της Προειδοποίησης.

Αυτό είχε προειπωθεί, ότι το μίσος για τον ΥΙΟ Μου θα επεκταθεί στην Αγία Εκκλησία ΤΟΥ στη Γη. Αυτό έχει ήδη συμβεί.

Ο πονηρός δε θα σταματήσει μέχρις ότου η Καθολική Εκκλησία να πέσει στο έδαφος.

Όταν η Εκκλησία θα καταρρεύσει, θα προκύψουν δύο πλευρές. Ανεξάρτητα από το πόσο η Εκκλησία θα υποφέρει, δεν μπορεί να πεθάνει ούτε πρόκειται να πεθάνει. Αυτό δεν μπορεί να συμβεί.

Διότι, αν και ο Πατέρας Θεός μπορεί να επιτρέψει να υποστεί η Εκκλησία στη Γη το ίδιο μαστίγωμα, που υπέστησε ο αγαπημένος ΥΙΟΣ ΤΟΥ, ο Ιησούς Χριστός, Αυτή όπως και ο πολύτιμος ΥΙΟΣ Μου θα σηκωθεί μέσα στη δόξα για μια ακόμη φορά.

Ποτέ μην εγκαταλείπετε την Καθολική Εκκλησία.

Ποτέ μην αρνιέστε τον ΥΙΟ Μου στις άλλες Χριστιανικές Εκκλησίες. Γιατί όλοι είστε οι πιστοί του Χριστού.

Όλοι εσείς, με την αφοσίωση στον ΥΙΟ Μου, πρέπει να βάλετε στην άκρη τις διαφορές σας και να ενωθείτε μαζί για την καταπολέμηση του αντίχριστου.

Προσευχηθείτε για την ενότητα όλων των παιδιών του Θεού μέσω αυτής της ειδικής Προσευχής της Σταυροφορίας (28)

«Ω Ύψιστε Θεέ
Γονατίζουμε μπροστά ΣΟΥ για να ικετεύουμε για την ενότητα όλων των παιδιών ΣΟΥ
Στον αγώνα για τη διατήρηση των Χριστιανικών Εκκλησιών ΣΟΥ πάνω στη Γη.
Ας μη μας χωρίζουν οι διαφορές μας σ’ αυτόν τον καιρό μεγάλης αποστασίας στον κόσμο
Μέσα στην αγάπη μας για ΣΕΝΑ, αγαπητέ Πατέρα
ΣΕ ικετεύουμε, δώσε μας τις Χάρες να αγαπάμε ο ένας τον άλλο, στο Όνομα
Του αγαπημένου ΥΙΟΥ ΣΟΥ, του Σωτήρα μας Ιησού Χριστού.
ΣΕ λατρεύουμε.
ΣΕ αγαπάμε.
Ενωνόμαστε για να αγωνιστούμε για τη δύναμη για τη διατήρηση των Χριστιανικών Εκκλησιών πάνω στη Γη
Στις δοκιμασίες, που μπορεί να αντιμετωπίζουμε τα επόμενα χρόνια. Αμήν.»

Εμπιστευτείτε Με παιδιά, για να σας οδήγησω προς το Νέο Παράδεισο και τη Βασιλεία του ΥΙΟΥ Μου στη Γη, όπως είναι γραφτό να γίνει.

Η Στοργική σας Μητέρα
Η Μητέρα της Σωτηρίας

08/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.