ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο φτωχός ΜΟΥ Άγιος Βικάριος, ο Πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ’, θα εκδιωχθεί από την Αγία Έδρα στη Ρώμη

Μήνυμα 343 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 11 Φεβρουαρίου του 2012, στις 11:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, οι πόλεμοι κλιμακώνονται παντού και πολύ γρήγορα το Χέρι του Πατέρα ΜΟΥ θα παρέμβει για να φέρει τη διακοπή αυτού του κακού.

Μην ανησυχείτε, επειδή τα σχέδια για τη σωτηρία της ανθρωπότητας έχουν ολοκληρωθεί και τώρα δε θα διαρκέσει πολύ μέχρι το Μεγάλο Έλεός ΜΟΥ, που θα δοθεί στον καθέναν από εσάς.

Ποτέ μη φοβάστε τα έργα του αντιχρίστου, όταν, αγαπημένα παιδιά, έχετε τη δύναμη μέσα σας για να αποδυναμώσετε το πιάσιμο του στον κόσμο μέσω των προσευχών σας.

Οι άλλοι ηγέτες του κόσμου σύντομα θα δολοφονηθούν και ο φτωχός ΜΟΥ Άγιος Βικάριος, ο Πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ’ θα εκδιωχθεί από την Αγία Έδρα στη Ρώμη.

Κόρη ΜΟΥ, πέρσι έλεγα για τη συνωμοσία στους διαδρόμους του Βατικανού.

Το σχέδιο για να καταστρέψουν τον Άγιο Βικάριο ΜΟΥ επινοήθηκε μυστικά στις 17 Μαρτίου του 2011 και θα καρποφορήσει, επειδή έχει προειπωθεί.

Διαδώστε τώρα το Άγιο Λόγο ΜΟΥ σε κάθε γωνιά του κόσμου και οργανώστε να διαδίδονται έντυπες εκδόσεις των Μηνυμάτων ΜΟΥ σε όσες περισσότερες χώρες γύνεται.

Καθοδηγείστε, πρέπει να κάνετε λοιπόν ό, τι είναι καλύτερο. Ζητήστε ΜΟΥ στην προσευχή να σας στείλω βοήθεια, και θα γίνει.

Ο Ιησούς σας

11/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.