ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Θεός Πατέρας: Η Ευρώπη θα είναι ο πρώτος στόχος του Κόκκινου Δράκου, και ο επόμενος οι ΗΠΑ

Μήνυμα 347 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 14 Φεβρουαρίου του 2012, στις 18:00

Κόρη ΜΟΥ, ο συγχρονισμός ΜΟΥ σε σχέση με την Τιμωρία ΜΟΥ και την Προειδοποίηση, δεν προορίζονται για τη γνώση σας.

Δεν υπάρχει καμία ανάγκη για ανησυχία για το Θείο συγχρονισμό ΜΟΥ, διότι αυτό θα γίνει μόνο σύμφωνα με το Άγιο Θέλημά ΜΟΥ.

Όμως να γνωρίζετε, ότι ο Κόκκινος Δράκος, όπως σας ειπώθηκε πριν από κάποιο καιρό, σήκωσε τώρα το κεφάλι με ψευδή σεμνότητα, αλλά με θανατηφόρο στόχο να καταβροχθίσει τους Χριστιανούς σε όλο τον κόσμο.

Για τόσο πολύ καιρό υπομονετικός στην αναμονή, τώρα αιφνίδια θα επιτεθεί εκ των άνω και, με τη φωτιά από το στόμα του, θα καταστρέψει όλα όσα αντιπροσωπεύουν φόρο τιμής για ΜΕΝΑ, τον Ύψιστο Θεό, και τον ΥΙΟ ΜΟΥ, τον Ιησού Χριστό.

Η Ευρώπη θα είναι ο πρώτος του στόχος, και ο επόμενος οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

Θα εισαχθεί ο κομμουνισμός, και αλίμονο σε όσους θα αντιτίθενται στην κυριαρχία του Κόκκινου Δράκου.

Κόρη ΜΟΥ, συνειδητοποιώ, ότι τα πρόσφατα Θεία Μηνύματα, που δίνονται σε σένα, σου αποσπούν την προσοχή, αλλά η Αλήθεια πρέπει να αποκαλυφθεί.

Μόνο χάρη σ’ αυτό, που οι Προφητείες θα γίνουν γνωστές, η πίστη θα αποκατασταθεί. Αυτός είναι ο λόγος, γιατί οι Προφητείες δίνονται στα παιδιά ΜΟΥ τώρα, έτσι ώστε να αναγνωρίσουν την Αλήθεια των Διδασκαλιών ΜΟΥ.

Όλες οι Προφητείες, που δόθηκαν στους Προφήτες ΜΟΥ το Δανιήλ και τον Ιωάννη θα ξεδιπλώνονται στρώμα από το στρώμα.

Οι λεπτομέρειες θα δοθούν σε σένα, κόρη ΜΟΥ, προκειμένου να ενισχυθεί το κατάλοιπο της Εκκλησίας ΜΟΥ στη Γη.

Εκείνα, τα παιδιά ΜΟΥ, χρειάζονται την παρηγοριά μέσω των Δικών ΜΟΥ Μηνυμάτων της Αγάπης και ΕΓΩ θα τους καθησυχάσω μ’ Αυτά.

Παιδιά, στηριχθείτε σε ΜΕΝΑ, τον αγαπημένο Πατέρα σας, και ΕΓΩ θα σας δώσω τις Χάρες που χρειάζεστε για να νικήσετε τους εχθρούς.

Εκείνοι δεν μπορούν να κερδίσουν, και η δύναμή τους όχι μόνο που θα είναι βραχύχρονη, αλλά ο Κόκκινος Δράκος και οι τυφλοί σύμμαχοί του θα ριχτούν στις φλόγες της αιώνιας καταδίκης.

Προσευχηθείτε για τις ψυχές τους, επειδή εσείς μπορείτε να τους βοηθήσετε μέσω της προσευχής για να σωθούν.

Η Προειδοποίηση θα έχει λίγη σημασία για τους οπαδούς του σατανά, για τον κόκκινο δράκο και το στρατό του.

Τόσο σκληρυμένες είναι οι καρδιές τος, που θα δεχτούν συνειδητά την ολευρά του πονηρού. η υποταγή τους είναι στο ψεύτικο παράδεισο, που εκείνος τους υπόσχεται.

Όπως στις επιλεγμένες ψυχές δίνεται το δώρο των εμφανίσεων ή, όπως στην περίπτωσή σου, το δώρο να βλέπεις ΕΜΕΝΑ και τον αγαπημένο ΥΙΟ ΜΟΥ, τον Ιησού Χριστό, σε ορισμένες ψυχές εμφανίζονται οράματα του σατανά και των πεσμένων αγγέλων του.

Τόσο στενή είναι η αφοσίωση τους στον πονηρό, που πολλοί από τους οπαδούς του σατανα θα προτιμούσαν να πεθάνουν παρά να αναγνωρίσουν ΕΜΕΝΑ, τον παντοδύναμο Πατέρα τους.

Η Υπόσχεσή ΜΟΥ είναι η εξής, παιδιά.

Θα προστατεύσω όλα τα παιδιά ΜΟΥ, που έχουν τη Σφραγίδα της Αγάπης ΜΟΥ ενσωματωμένη στις ψυχές τους.

Θα γλιτώσετε τη δίωξη, έτσι ώστε να παραμείνετε ισχυροί για να προσεέχεστε με όλες τις δυνάμεις σας γι’ αυτούς τους κακούς ανθρώπους.

Αυτό θα βοηθήσει να αποδυναμωθεί η τρομοκρατία και να αποφευχθεί ο πόλεμος, η πείνα και οι θρησκευτικές διώξεις.

Η Προσευχή σε ΜΕΝΑ, τον Πατέρα σας, πρέπει τώρα να περιλαμβάνεται στην καθημερινή προσευχή σας, μαζί μ’ αυτήν την ειδική Προσευχή της Σταυροφορίας (30)

«Ω, Αιώνιε Πατέρα μου
Θέε, Δημιουργέ του Σύμπαντος
Στο Όνομα του πολύτιμου Υιού ΣΟΥ
ΣΕ ικετεύω να μας κάνεις να ΣΕ αγαπάμε περισσότερο

Βοήθησέ μας να είμαστε γενναίοι, άφοβοι και ισχυροί μπροστά στις αντιξοότητες
Δέξου τις θυσίες μας, τα βάσανα και τις δοκιμασίες ως δώρο
Μπροστά στο Θρόνο ΣΟΥ, για να σωθούν τα παιδιά ΣΟΥ στη Γη

Μαλάκωσε τις καρδιές των ακάθαρτων ψυχών
Άνοιξε τα μάτια τους για την Αλήθεια της Αγάπης ΣΟΥ
Έτσι ώστε να μπορούν  να ενωθούν με όλα τα παιδιά ΣΟΥ
Στον Παράδεισο επί της Γης, που με τόση Αγάπη δημιούργησες για μας
Σύμφωνα με το Θείο Θέλημά ΣΟΥ

Αμήν»

 

Παρακαλώ, μην αγνοείτε την Ουράνια Παρέμβασή ΜΟΥ στη σημερινή ζωή σας, παιδιά.

Εκείνοι από εσάς με βαθιά αγάπη για ΜΕΝΑ, τον Πατέρα σας, να ξέρετε, ότι πρέπει να σας προετοιμάσω γι’ αυτό το σημαντικό ταξίδι.

Δε θα έκανα το καθήκον ΜΟΥ ως Στοργικού Δημιουργού και Πατέρα σας, αν δεν είχα επικοινωνήσει μαζί σας κατά τη διάρκεια αυτών των έσχατων καιρών, που όπως γνωρίζετε, είναι πλέον στη Γη.

Για όσους από εσάς που μπορεί να είναι φοβισμένοι με το πιο Άγιο Λόγο ΜΟΥ, επιτρέψτε ΜΟΥ να σας παρηγορήσω λέγοντάς σας, ότι αυτό δε σημαίνει το τέλος του κόσμου. Επειδή δεν είναι.

Είναι απλά το τέλος της βασιλείας του σατανά στη Γη, το οποίο πρέπει να καλωσοριστεί, παιδιά.

Πλησιάζει η ώρα για τον ΥΙΟ ΜΟΥ για να αναλάβει το νόμιμο Θρόνο ΤΟΥ, όταν έρθει για δεύτερη φορά για να βασιλεύει πάνω από το Νέο Τέλειο Παράδεισο επί της Γης.

Παιδιά, η Καρδιά ΜΟΥ σκάει από χαρά, όταν σας λέω για τη Νέα Γη, που έχω ετοιμάσει για σας.

Τα παιδιά ΜΟΥ θα ζήσουν για 1.000 χρόνια στον Παράδεισο, που είχα δημιουργήσει για τον Αδάμ και την Εύα.

Θα υπάρχει ειρήνη, αγάπη, αρμονία και δε θα θέλετε τίποτε άλλο.

Οι άνθρωποι θα παντρεύονται, θα έχουν παιδιά, και τα λουλούδια, ποτάμια, θάλασσες, βουνά και λίμνες θα σας κόβουν την ανάσα.

Τα ζώα θα ζουν με τα παιδιά ΜΟΥ σε αρμονία και θα καθοδηγείστε με Αγάπη, υπό τη Βασιλεία του ΥΙΟΥ ΜΟΥ, του Ιησού Χριστού.

Μόνο τότε το Άγιο Θέλημά ΜΟΥ θα γίνει στη Γη όπως είναι στον Ουρανό.

Ο Στοργικός Πατέρας σας
Ο Θεός, ο Δημιουργός όλης της ανθρωπότητας
Ο Ύψιστος Θεός     

14/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.