ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Δε θα υπάρχει θάνατος. Καμία ασθένεια. Καμία αμαρτία στο Νέο Παράδεισο.

Μήνυμα 358 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου του 2012, στις 15:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, μην ξεχνάτε ποτέ ότι, παρά τις σκληρές προειδοποιήσεις ΜΟΥ για την ανθρωπότητα, έχω μια πολύ ιδιαίτερη Αγάπη στην Καρδιά ΜΟΥ για όλα τα παιδιά ΜΟΥ.

Είναι απαραίτητο για να καθαριστεί η Γη τώρα, επειδή αν ερχόμουν τώρα, δε θα ήταν κατάλληλη για ΜΕΝΑ να περπατήσω πάνω της.

Όταν η ανθρωπότητα θα καθαριστεί, θα μείνουν μόνο εκείνοι με αγάπη για ΜΕΝΑ και τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ.

Η επιλεγμένη γενιά ΜΟΥ θα είναιμαζί ΜΟΥ για την αιωνιότητα. Αυτός ο Παράδεισος θα προσφέρει 1000 χρόνια ειρήνης, αγάπης και αρμονίας.

Μετά από αυτήν την περίοδο θα λάβει χώρα η δεύτερη ανάσταση εκ νεκρών.

Μόνο τότε η Αιώνια Ζωή μπορεί να προσφερθεί για όλες τις ψυχές με το Φως του Θεού, που λάμπει μέσα από αυτές.

Κόρη ΜΟΥ, γιατί διστάζεις; Δεν ξέρετε, ότι αυτές οι Προφητείες έχουν προειπωθεί;

Ας μην το παρανοήσει κανένας άνθρωπος. Σ’ εσάς, τα παιδιά αυτής της γενιάς, θα δοθεί το Δώρο της ζωής στον Παράδεισο, ακόμη πιο όμορφο από εκείνον,  που ήταν προετοιμασμένος για τον Αδάμ και την Εύα.

Η ηλικία θα είναι ανύπαρκτη, γιατί ο άνθρωπος θα ζει στην ειρήνη με οικογένειες των γενέων.

Τόση πολλή αγάπη και χαρά θα είναι καθημερινότητα. Επιτέλους θα σας δοθεί μια αληθινή, διαρκή ειρήνη στις ψυχές σας.

Γιατί να μην ήταν δυνατό αυτό; Είναι η Γη, που σχεδιάστηκε από τον Πατέρα ΜΟΥ, του οποίου η Θεία Θέληση, επιτέλους τελικά θα γίνει όπως στον Ουρανό, έτσι και στη Γη.

Να χαίρεστε όλοι. Ο Νέος Παράδεισος πρέπει να καλωσοριστεί με ενθουσιασμό και προσμονή.

Δε θα υπάρχει θάνατος. Καμία ασθένεια. Καμία αμαρτία. Θα σας δοθεί το Δώρο της αιώνιας ευτυχίας.

Προσευχηθείτε για όσους μέσα από την αμαρτία και ανυπακοή θα χάσουν κάθε δικαίωμα για τη νόμιμη κληρονομιά τους, η οποία από την αρχή του χρόνου είχε προγραμματιστεί από τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ.

Ο Αγαπημένος σας Ιησούς

24/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.