ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Μην απορρίπτετε ποτέ τους Προφήτες του Κυρίου

Μήνυμα 359 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου του 2012, στις 21:45

 

Κόρη ΜΟΥ, επειδή αρχίζει η δίωξη, είναι απαραίτητο να παραμείνεις σιωπηλή.

Ο Άγιος Λόγος του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ θα απορριφθεί από τους ίδιους χειροτονημένους υπηρέτες, που ισχυρίζονται, ότι κηρύττουν την Αλήθεια του Υπεραγίου Λόγου ΤΟΥ.

Η Καθολική Εκκλησία είναι η Μόνη Αληθινή Εκκλησία
.

Όλες οι Εκκλησίες θα ενωθούν για να γίνουν Αγία και Αποστολική Εκκλησία στη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ
.

Μέχρι να συμβεί αυτό, κάθε Λόγος από τον Πατέρα ΜΟΥ που δίνεται στον πνευματικά ξερό κόσμο, είτε θα αγνοείται είτε θα αμφισβητείται ή θα αρνείται έντονα.

Αυτοί, που θα αντιτίθενται έντονα στα Μηνύματά ΜΟΥ, που δίνονται σε σένα, τον έβδομο αγγελιοφόρο για τους έσχατους καιρούς, θα χωριστούν σε δύο στρατόπεδα.

Εκείνους, που ακολουθούν το σατανά μέσω μαντείας της Νέας Εποχής (New Age) και μαγείας.

Άλλοι θα είναι εκείνοι, που είναι πνευματικά τυφλοί, αλλά οι οποιοι πιστεύουν, ότι είναι θεόπνευστοι με το Δώρο του Αγίου Πνεύματος.

Και οι δύο ομάδες θα απορρίψουν το Λόγο του Θεού, που δίνεται σε σένα από την Αγία Τριάδα και την αγαπημένη Μητέρα ΜΟΥ.

Ακόμη και οι καλοί ιερείς, στους οποίους απαγορεύτηκε να υποστηρίζουν δημοσίως αυτά τα Μηνύματα, θα αισθανθούν ως δικαιολογημένη η δυσφήμιση του Αγίου Λόγου ΜΟΥ, που δίνεται για όλο τον κόσμο να ακούσει.

Με λίγο αληθινή ταπεινότητα στις καρδιές τους, θα αποφασίσουν να αμφισβητήσουν αυτήν την Έκκληση από τον Ουρανό, που δίνεται για να βοηθήσει την ανθρωπότητα.

Εκείνοι οι ιερείς, κληρικοί κι άλλοι αυτόκλητοι απόστολοι, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι ΜΕ γνωρίζουν, θα προσπαθήσουν να ενθαρρύνουν τις ψυχές για να απορρίψουν το Λόγο ΜΟΥ.

Δεν έχουν καμία ντροπή, διότι αλαζονικά θα χωρίζουν σε κομμάτια το Δικό ΜΟΥ Βιβλίο της Αλήθειας, ενώ αποκαλύπτεται σε όλη την ανθρωπότητα.

Στη συνέχεια θα σκίζουν τα περιεχόμενά Του με δηλητηρίο στις καρδιές τους.

Δε θέλουν να ακούσουν την Αλήθεια, γιατί Αυτή διαταράζει και ταρακουνάει το κουκούλι της ψεύτικης ασφάλειας, στο οποίο εκείνοι τυλίγονται.

Ωχ, πόσο ΜΕ προσβάλλουν.

Πόση ζημιά θα προκαλέσουν, και παρ’ όλα αυτά δεν το συνειδητοποιούν.

Προσευχηθείτε – αυτές οι ψυχές, τυφλές για την Αλήθεια μέσα από την επιρροή του απατεώνα – να ανοίξουν τις καρδιές τους και να δεχτούν το Λόγο του Θεού, όπως τους αποκαλύπτεται σήμερα.

Δεν έχουν το δικαίωμα να απορρίπτουν δημοσίως αυτά τα Μηνύματα χωρίς να Τα διακρίνουν με καθαρή ψυχή, η οποία σε όλα πρέπει να είναι ταπεινή.

Αν και ο Θεός επιτρέπει τα βάσανα, που βιώνουν οι οραματιστές ΤΟΥ στη Γη για να διασφαλίσει, ότι οι ψυχές θα σώζονται, δε θα ανέχεται τις προσβολές των χρισμένων Προφητών ΤΟΥ.

Εσύ, κόρη ΜΟΥ, είσαι Προφήτης.

Δέχτηκες τον πόνο ως δώρο για ΜΕΝΑ.

Αλλά εδώ δεν πρόκειται για σένα, επειδή εσύ είσαι τίποτα χωρίς ΕΜΕΝΑ και το ξέρεις, και το δέχτηκες.

Ο Θεός, ο Πατέρας ΜΟΥ, μιλάει στον κόσμο μέσω των Προφητών ΤΟΥ.

Πρόκειται για το Δικό ΤΟΥ Λόγο, που απορρίπτετε, όταν δημοσίως συκοφαντείτε τους Προφήτες ΤΟΥ.

Επειδή αυτό είναι αμαρτία στα Μάτια ΤΟΥ.

Ποτέ μην απορρίπτετε τους Προφήτες του Κυρίου.

Ποτέ μην πληγώνετε ούτε βλάπτετε τους Προφήτες σας με οποιονδήποτε τρόπο.

Σε περίπτωση αμφιβολίας πάντα να παραμείνετε σιωπηλοί και να προσεύχεστε γι’ αυτούς.

Θα επιτεθείτε σε έναν αληθινό Προφήτη, και η φωτιά θα χυθεί επάνω σας στην τιμωρία από τον Ουρανό από το Χέρι του Πατέρα ΜΟΥ.

Κανένας άνθρωπος δε θα σταματήσει το Λόγο του Κυρίου από το να δίνεται στα παιδιά ΤΟΥ.

Αυτή είναι η υπόσχεση, που δόθηκε από την αρχή από τον Πατέρα ΜΟΥ.

Ακούστε τη Φωνή ΤΟΥ.

Δεχτείτε, ότι είστε στους έσχατους καιρούς.

Προσευχηθείτε να ακουστούν αυτά τα Μηνύματα, έτσι ώστε όλα τα παιδιά του Θεού να έχουν την Αιώνια Ζωή.

Ο Διδάσκαλος σας

Ο Λυτρωτής όλης της Ανθρωπότητας

Ο Ιησούς Χριστός

24/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.