ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ενωθείτε καθώς μπαίνουμε στις πύλες του Νέου Παραδείσου

Μήνυμα 363 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 01 Μαρτίου του 2012, στις 19:55

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πολλά από τα παιδιά ΜΟΥ θα σωθούν τώρα μέσω των προσευχών και του πόνου των αγαπημένων πιστών ΜΟΥ, των οποίων η αγάπη για ΜΕΝΑ υπερβαίνει εκείνη, που είναι γνωστή σε μεγάλο μέρος της ανθρωπότητας.

Σ’ αυτήν την περίοδο της έντασης βασίζομαι και στηρίζομαι στους πιστούς ΜΟΥ, ότι θα ΜΕ βοηθήσουν στη σωτηρία των ψυχών.

Πολλές από αυτές τις ψυχές δε θα επιβιώσουν την πράξη του Θείου Ελέους ΜΟΥ και θα πεθάνουν σε θανάσιμο αμάρτημα.

Τόσοι πολλοί από εσάς ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά ΜΟΥ με τέτοια υπακοή και γενναιοδωρία της καρδιάς.

ΜΟΥ φέρνετε μεγάλη παρηγοριά.

Σας ευλογώ αγαπημένοι ΜΟΥ πιστοί και σας ζητάω να συνεχίσετε να προσεύχεστε για τις ψυχές των άλλων.

Σε όλη την ανθρωπότητα θα δοθεί σύντομα το Δώρο του Ελέους ΜΟΥ.

Κανείς δε θα παραλείψει την Αλήθεια της Ύπαρξής ΜΟΥ. Αλλά δε θα είναι όλοι πρόθυμοι να ΜΕ αγκαλιάσουν, ακόμη και όταν η Αλήθεια θα αποκαλυφθεί σ’ αυτούς.

Αυτές είναι οι ψυχές, για τις οποίες νοσταλγώ.

Είναι χαμένες ψυχές, για τις οποίες η αγαπημένη Μητέρα ΜΟΥ χύνει δάκρυα.

Είναι αμαρτωλοί, τους οποίους πρέπει να ΜΕ βοηθήσετε να σώσω, επειδή ΕΓΩ θέλω να σώσω όλα τα παιδιά του Θεού.

Προσευχηθείτε και ενωθείτε για να ΜΕ βοηθήσετε να προσελκύσω την κάθε ψυχή, καθώς μπαίνουμε στις πύλες του Νέου Παραδείσου.

Σταυροφορία της Προσευχής (35) – Η προσευχή για να μπουν οι ψυχές στον Παράδεισο

«Ω Ιησού μου,
Υποβοήθησέ με για να ΣΕ βοηθήσω στη σωτηρία του καταλοίπου των παιδιών ΣΟΥ στη Γη.
Προσεύχομαι να σώσεις ψυχές – μέσα από το Έλεός ΣΟΥ -από το πνεύμα του σκότους.
Δέξου τις δοκιμασίες, τα βάσανα και τις θλίψεις μου σ’ αυτήν τη ζωή, για να σώσεις τις ψυχές από τις φλόγες της κόλασης.
Γέμισέ με με Χάρες για να ΣΟΥ προσφέρω αυτά τα βάσανα με αγάπη και χαρά στην καρδιά μου, έτσι ώστε να ενωθούμε όλοι ως ένα
Στην αγάπη για την Αγία Τριάδα και να ζήσουμε μαζί ΣΟΥ, ως μια αγία οικογένεια, στον Παράδεισο.
Αμήν.»  

Παιδιά, ξέρετε πόσο σας αγαπάω.

Εσείς που ΜΕ ξέρετε, θα καταλάβετε το βάθος του πόνου ΜΟΥ και του μαρτυρίου λόγω του αριθμού των ανθρώπων, που απορρίπτουν το Δικό ΜΟΥ Χέρι του Ελέους.

Μόνο εσείς, μέσω των προσευχών σας, μπορείτε να βοηθήσετε αυτές τις ψυχές και μ’ αυτόν τον τρόπο να ΜΟΥ φέρετε την παρηγοριά που επιθυμώ.

Να παραμείνετε τώρα κοντά ΜΟΥ.

Αυτό δε θα διαρκέσει πολύ.

Να είστε υπομονετικοί και να προσεύχεστε.

Αναπαυτείτε, αισθανθείτε την Αγάπη ΜΟΥ.

Όλα θα πάνε καλά.

Ο αγαπημένος σας Ιησούς Χριστός

01/03/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.