ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Δεν ξέρετε, ότι το Άγιο Πνεύμα δεν μπορεί να μπει και δε θα μπει στις ψυχές εκείνων, που έχουν σκληρυμένες καρδιές;

Μήνυμα 362 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου του 2012, στις 17:30

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, το χρονοδιάγραμμα της Βούλησης του Πατέρα ΜΟΥ δεν προορίζεται για τη γνώση σας.

Οι πιστοί ΜΟΥ πρέπει να είναι υπομονετικοί, γιατί τα πάντα στον κόσμο θα εξελιχθούν όπως προφητεύτηκε στο Βιβλίο του Πατέρα ΜΟΥ.

Όλα αυτά θα γίνουν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του Πατέρα ΜΟΥ και με την επίδραση που θα έχουν οι προσευχές σας στη βοήθεια για την αποφυγή του παγκόσμιου πολέμου.

Αυτό δεν είναι μακριά, όταν όλες οι υποσχέσεις ΜΟΥ θα επληρωθούν.

Εσείς, οι πιστοί ΜΟΥ, πρέπει να έχετε εμπιστοσύνη σε ΜΕΝΑ, τον αγαπημένο σας Ιησού.

Προσευχηθείτε για ψυχές και αφήστε τα πάντα στα Χέρια ΜΟΥ.

Ποτέ μην ξεχνάτε να προσεύχεστε, όσο πιο συχνά μπορείτε, στον Πατέρα ΜΟΥ για τη Σφραγίδα του Ζωντανού Θεού για την προστασία του εαυτού σας και της οικογένειάς σας.

Σταυροφορία της Προσευχής (33) με παράκληση για τη Σφραγίδα τοου Ζωντανού Θεού και την αποδοχή Της με αγάπη, χαρά και ευγνωμοσύνη.

 

«Ω Θεέ μου, στοργικέ Πατέρα  μου,
Αποδέχομαι με αγάπη και ευγνωμοσύνη
Τη Δική ΣΟΥ Θεία Σφραγίδα της Προστασίας.

Η Θεότητα ΣΟΥ καλύπτει το σώμα και την ψυχή μου για την αιωνιότητα.
Υποκλίνομαι μέσα στην ταπεινή ευχαριστία και ΣΟΥ προσφέρω τη βαθιά αγάπη και την πίστη μου
Για ΣΕΝΑ, Αγαπημένε μου Πατέρα.

ΣΕ ικετεύω να προστατεύσεις εμένα και τους αγαπημένους μου μ’ αυτήν την ειδική Σφραγίδα
Και υπόσχομαι τη ζωή μου για την υπηρεσία ΣΟΥ τώρα και για πάντα.
ΣΕ αγαπάω, αγαπημένε Πατέρα.
ΣΕ παρηγορώ σ’ αυτούς τους καιρούς, αγαπημένε Πατέρα.

ΣΟΥ προσφέρω το Σώμα και το Αίμα, την Ψυχή και τη Θεότητα του Πολυαγαπημένου ΥΙΟΥ ΣΟΥ

Ως εξιλέωση για τις αμαρτίες του κόσμου και για τη Σωτηρία όλων των παιδιών ΣΟΥ.

Αμήν.»

Εξασφαλίστε επίσης να ενθαρρύνετε τους άλλους να προσεύχονται με την επτά ημερών Προσευχή της Σταυροφορίας (24) για να ζητήσετε τη συγχώρεση των αμαρτιών σας.

«Ω Ιησού μου, ΕΣΥ Είσαι το Φως της Γης
Είσαι η Φλόγα, που αγγίζει όλες τις ψυχές
Το Έλεος και η Αγάπη ΣΟΥ δεν έχουν όρια
Δεν είμαστε άξιοι της Θυσίας που πραγματοποιήθηκε μέσα από το Θάνατό ΣΟΥ στο Σταυρό
Ωστόσο γνωρίζουμε, ότι η Αγάπη ΣΟΥ για μας είναι μεγαλύτερη από την Αγάπη που έχουμε για ΣΕΝΑ.
Δώσε μας, ω Κύριε, το Δώρο της ταπεινότητας, ώστε να είμαστε άξιοι του Νέου Βασιλείου ΣΟΥ.
Γέμισε μας με το Άγιο Πνεύμα έτσι ώστε να μπορούμε να πορευόμαστε εμπρός και να οδηγούμε το στρατό ΣΟΥ,
για να διακηρύξουμε την Αλήθεια του Αγίου Λόγου ΣΟΥ και να προετοιμάσουμε τους αδελφούς και τις αδελφές μας
για τη Δόξα της Δευτέρας Παρουσίας ΣΟΥ στη Γη.
ΣΕ τιμάμε!
Σε δοξάζουμε!
Προσφέρουμε τους εαυτούς μας, τις πίκρες μας, τα βάσανά μας ως δώρο για ΣΕΝΑ για τη σωτηρία των ψυχών.
ΣΕ αγαπάμε Ιησού!
Ελέησον όλα τα παιδιά ΣΟΥ όπου κι αν βρίσκονται.
ΑΜΗΝ»

Όσοι από εσάς που αμφισβητούν αυτό το ξεχωριστό δώρο της προσευχής στην οποία ΕΓΩ προσφέρω την απόλυτη άφεση αμαρτιών, πρέπει να ξέρετε αυτό:

ΕΓΩ Είμαι ο Ιησούς Χριστός, ο ΥΙΟΣ του Ανθρώπου και ΜΟΥ έχει δοθεί η εξουσία να συγχωρώ όλες τις αμαρτίες.

Στους χειροτονημένους ιερείς ΜΟΥ επίσης δόθηκε η εξουσία της συγχώρεσης των αμαρτιών μέσω του Ιερού Μυστηρίου της Εξομολογήσεως.

ΕΓΩ ζητάω να δεχτείτε το Δικό ΜΟΥ Δώρο της άφεσης αμαρτιών προς όφελος εκείνων, που δεν μπορούν να λάβουν το Μυστήριο της Εξομολογήσεως ή εκείνων, που δεν είναι μέλη της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας.

Θα αρνιόσασταν σ’ αυτές τις αγαπημένες ψυχές το δικαίωμα για το Δώρο ΜΟΥ;

Γιατί να προσπαθούσατε να αποθαρρύνετε αυτές τις ψυχές, που δέχονται το Θείο Λόγο ΜΟΥ, από το να λάβουν την άφεση αμαρτιών; Θα προτιμούσατε να μην επανορθώσουν τους εαυτούς τους στα Μάτια ΜΟΥ;

Πρέπει να δείξετε την αγάπη στους αδελφούς και αδελφές σας και να είστε ευτυχείς, που αυτό το ειδικό Δώρο τους δόθηκε από ΜΕΝΑ, τον αγαπημένο τους Ιησού.

Ακόμη κι αν αυτοί ποτέ δε διαβάζουν τα Μηνύματά ΜΟΥ, που δίνονται σε σένα, κόρη ΜΟΥ, όλοι οι αμαρτωλοί έχουν το δικαίωμα να ΜΟΥ ζητήσουν να τους συγχωρήσω τη στιγμή που θα δείξουν αληθινή μετάνοια στις ψυχές τους.

Ανοίξτε τις καρδιές σας και προσευχηθείτε για το δώρο της ταπεινότητας.

Δεν ξέρετε, ότι το Άγιο Πνεύμα δεν μπορεί να μπει και δε θα μπει στις ψυχές εκείνων, που έχουν σκληρυμένες καρδιές;

Ο Θείος Σωτήρας σας

Ο Ιησούς Χριστός

29/02/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.