ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Θεός Πατέρας: Προειδοποίηση για σατανικές λατρείες και δόγματα της Νέας Εποχής (New Age)

Μήνυμα 364 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 02 Μαρτίου του 2012, στις 00:20

 

Κόρη ΜΟΥ, οι δοκιμασίες της ανθρωπότητας θα ενταθούν κατά τη διάρκεια της τελικής κάθαρσης, που είναι απαραίτητη πριν από τη Δευτέρα Παρουσία του αγαπημένου ΥΙΟΥ ΜΟΥ, του Ιησού Χριστού.

Η Γη ετοιμάζεται γι’ αυτό το Ένδοξο Γεγονός που έχει υποσχεθεί ως το Μεγαλύτερο Δώρο ΜΟΥ από τη στιγμή της δημιουργίας του Παραδείσου.

Περιμένετε αυτό το γεγονός με μεγάλη προσμονή, διότι αυτό το Νέο Παράδεισο θα επιδιώκει κάθε άνδρας, γυναίκα και παιδί.

Προετοιμαστείτε έτσι ώστε εσείς, οικογένειές σας και οι φίλοι σας να είστε έτοιμοι να περπατήσετε στο έδαφος στη Νέα Βασιλεία ΜΟΥ, που θα κυβερνιέται από τον πολυαγαπημένο ΥΙΟ ΟΥ, τον Ιησού Χριστό.

Παιδιά, αν αγνοήσετε την παράκληση αυτή, θα χάσετε τη νόμιμη κληρονομιά σας.

Αν έβλεπαν οι αμαρτωλοί μόνο για ένα λεπτό αυτό το θαυμάσιο έργο, θα έπεφταν κάτω ικετεύοντας για Έλεος, για να μπουν στις πύλες.

Μόνο όσοι κατέχουν μια απλή και καθαρή αγάπη για ΜΕΝΑ, τον Ουράνιο Πατέρα τους και τον αγαπημένο ΥΙΟ ΜΟΥ, τον Ιησού Χριστό, θα είναι σε θέση να απολαύσουν αυτήν τη νέα, ειρηνιή και ένδοξη ύπαρξη.

Δυστυχώς, ο σατανάς έχει μαυρίσει τις ψυχές πολλών από τα παιδιά ΜΟΥ, έτσι που δε θα είναι σε θέση να ξεχωρίσουν την Αλήθεια από το ψέμα.

Κόρη ΜΟΥ, τρομερά ψέματα διαπράττονται από σατανικές λατρείες και τα δόγματα Νέας Εποχής (New Age).

Τα φτωχά ΜΟΥ παιδιά, παραπλανημένα από τα ψέματα, που εκφράστηκαν σε πολύχρωμη οφθαλμαπάτη, πιστεύουν στο νέο πλανήτη.

Τους υποσχέθηκε άλλος, διαφορετικού είδους παράδεισος. Αλλά αυτός δεν υπάρχει.

Όταν ο σατανάς δελεάζει και κερδίζει τις καρδιές εκείνων που πιστεύουν σ’ αυτόν, τους βασανίζει για την αιωνιότητα.

Αν βλέπατε τον τρόμο στα πρόσωπά τους όταν – μετά το θάνατο – βρίσκουν τους εαυτούς τους στα νύχια του σατανά, αυτό θα έσκιζε τις καρδιές σας στα δύο.

Είναι τόσο άθλιοί, που είναι σημαντικό να προειδοποιείτε εσείς αυτές τις ψυχές για το μαρτύριο, που βρίσκεται μπροστά τους.

Προσευχηθείτε γι’ αυτούς. Μην σταματάτε ποτέ. Σε πολλές περιπτώσεις μόνο ο πόνος των ψυχών-θυσιών μπορεί να τους σώσει από την κόλαση.

Αυτούς από εσάς, που πιστεύετε σε ΜΕΝΑ, το Θεό Πατέρα, καλώ τώρα, να στιγματίζετε τους ψεύτικους θεούς, τα ψεύτικα είδωλα και ψευδή δόγματα, τους μάντεις και το δόγμα της Νέας Εποχής (New Age), όλα τα οποία ισοδυναμούν με το τίποτε.

Όλα έχουν δημιουργηθεί από το βασιλιά της εξαπάτησης, το σατανά, τον πονηρό ψεύτη.

Εκείνος δε θα σταματήσει μπροστά σε τίποτα για να τραβήξει μακριά από ΜΕΝΑ τα πολύτιμα παιδιά ΜΟΥ.

Σας ικετεύω παιδιά να προσεύχεστε γι’ αυτές τις ψυχές ως παρηγοριά για ΜΕΝΑ, τον αγαπημένο Πατέρα σας.

Παρηγορήστε ΜΕ. Με τον καιρό θα κατανοήσετε το Μυστήριο της Ουράνιας Βασιλείας ΜΟΥ.

Με τον καιρό θα αποκαλυφθεί το Μυστήριο της Θείας Βούλησής ΜΟΥ.

Με τον καιρό, εσείς, μέσα από την πίστη και την αγάπη σας για ΜΕΝΑ, θα ΜΕ βοηθήσετε να ενώσω επιτέλους την οικογένειά ΜΟΥ στο Βασίλειο, που δημιουργήθηκε στην αρχή για όλα τα παιδιά ΜΟΥ.

Κόρη ΜΟΥ, σ’ ευχαριστώ για τον πόνο σου. Εσάς, παιδιά ΜΟΥ, σας ευχαριστώ που ανταποκριθήκατε στο κάλεσμά ΜΟΥ από τον Ουρανό.

Δίνω τώρα σε όλους την Ευλογία ΜΟΥ, αλλά πρέπει να ΜΕ παρακαλέσετε:

«Ουράνιε Πατέρα, βοήθησέ ε να γίνω μικρός σαν παιδί, στα Μάτια ΣΟΥ.
ΣΟΥ ζητάω οι Χάρες ΣΟΥ να πέσουν πάνω μου, έτσι ώστε να μπορώ να απαντήσω στην έκκλησή ΣΟΥ για τη σωτιρία όλων των παιδιών ΣΟΥ.
Αμήν.»

Ο Αγαπημένος Ουράνιος Πατέρας σας
Ο Ύψιστος Θεός

02/03/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.