ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Ξυπνήστε, παιδιά. Πρέπει να δεχτείτε την Αλήθεια.

Μήνυμα 365 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 03 Μαρτίου του 2012, στις 14:33

 

Παιδί Μου, ο πόνος του ΥΙΟΥ Μου είναι ίσος μ εκείνον τον πόνο ΤΟΥ, όταν ήταν στη Γη.

Ο πόνος που υπόφερε, που ΤΟΥ προκάλεσε το μεγαλύτερο μαρτύριο, δεν ήταν η σταύρωσή ΤΟΥ, αλλά ο τρόπος, με τον οποίο απορρίφθηκε.

Σήμερα ο Λόγος ΤΟΥ απορρίπτεται όπως και τότε.

Χλευάζεται σήμερα με τρόπο, που φέρνει δάκρυα και πόνο όχι μόνο σε Μένα, την αγαπημένη Μητέρα ΤΟΥ, αλλά και στους αφοσιωμένους πιστούς ΤΟΥ στη Γη.

Πόσο οδυνηρό είναι να βλέπει κανείς πόσα παιδιά του Θεού απομακρύνθηκαν από τα Ιερά Μυστήρια και τις διδασκαλίες της Εκκλησίας.

Τόσες πολλές ψυχές είναι χαμένες. Σας ικετεύω, παιδιά, σηκώστε το Σταυρό του ΥΙΟΥ Μου και να δίνετε παράδειγμα.

Αγκαλιάστε τον ΥΙΟ Μου με απλότητα της καρδιάς.

Παιδιά, το να αγαπάτε τον ΥΙΟ Μου και να τιμάτε τον Αιώνιο Πατέρα Μου είναι πολύ απλό.

Ποτέ μην αναλύετε το Λόγο του ΥΙΟΥ Μου.

Απλά ακολουθήστε τις Διδασκαλίες ΤΟΥ, που δεν άλλαξαν ποτέ.

Ακούστε τα Λόγια του ΥΙΟΥ Μου καθώς μιλάει σε σας τώρα από τον Ουρανό.

Σας καλεί να προετοιμάσετε τις ψυχές σας για τη Δευτέρα Παρουσία ΤΟΥ.

Όταν μιλαεί τώρα μαζί σας, το κάνει αυτό λόγω της Αγάπης ΤΟΥ για την ανθρωπότητα.

Το Άγιο Λόγο ΤΟΥ θα θρέψει τις ψυχές σας και θα τις κάνει δυνατές και πάλι.

Μην απορρίπτετε τώρα την έκκλησή ΤΟΥ σ’ εσάς.

ΑΥΤΟΣ θέλει να σώσει την κάθε ψυχή. Αλλά για να το πράξει, πρέπει να σας υπενθυμίζει τη διαφορά μεταξύ του σωστού και του λάθους.

Τόσοι πολλοί από εσάς δεν καθοδηγούνται ή ενημερώνονται για τη σοβαρότητα της αμαρτίας.

Ανοχή στην κοινωνία σας και εντός των Εκκλησιών συμαίνει, ότι αυτό που πολλοί από εσάς πιστεύουν πως δεν έχει καμία συνέπεια, μπορεί να είναι μια σοβαρή αμαρτία στα Μάτια του Θεού.

Η Εκκλησία βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε μεγάλο σκοτάδι, και για πολλά χρόνια ήταν ο στόχος του απατεώνα.

Ο ΥΙΟΣ Μου πρέπει να παρέμβει και να σας καθοδηγήσει τώρα, επειδή σύντομα θα ξεσπάσει σχίσμα μέσα στην Εκκλησία.

Ξυπνήστε, παιδιά. Πρέπει να δεχτείτε την Αλήθεια.

Ο κόσμος θα αλλάξει τώρα πέρα από κάθε αναγνώριση.

Στο παρελθόν στάλθηκαν σε σας πολλοί αγγελιοφόροι για να σας προετοιμάσουν γι’ αυτό το γεγονός.

Αυτές είναι οι τελευταίες προειδοποιήσεις, που δίνονται στην ανθρωπότητα, για να μπορέσουν να προετοιμαστούν για το Μεγάλο Έλεος του ΥΙΟΥ Μου.

Μετά το Θείο Έλεός ΤΟΥ, όταν θα ανοίξει τα μάτια όλων των ανθρώπων για να δουν τις αμαρτίες τους, θα τους δώσει λίγο περισσότερο χρόνο για να αναζητήσουν τη λύτρωση.

Στη συνέχεια, θα σας δοθεί η κατεύθυνση για να προετοιμάσετε τις ψυχές σας για την Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, του αγαπημένου ΥΙΟΥ Μου, ο οποίος θα έρθει και πάλι στη Δόξα, όπως προειπώθηκε.

Η Μητέρα της Σωτηρίας

03/03/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.