ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η πρώτη σφραγίδα είναι η αποστασία

Μήνυμα 369 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τετάρτη 07 Μαρτίου του 2012, στις 15:40

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πες στα παιδιά ΜΟΥ, ότι κανένας άνθρωπος δεν έχει τη γνώση ή την εξουσία για να αποκαλύψει την Αλήθεια που περιέχεται στο Βιβλίο της Αποκάλυψης.

Δεν έχει σημασία πόσο πολύ μπορούν να θεωρούν τους εαυτούς τους ως γνώστες, μόνο ΕΓΩ, ο Ιησούς Χριστός, ο Σωτήρας και ο Λυτρωτής της ανθρωπότητας είμαι αυτός, που έχει την εξουσία να αποκαλύψει στον κόσμο τι περιέχεται στο Βιβλίο της Αλήθειας.

Μόνο ΕΓΩ, ο Αμνός του Θεού, έχω το δικαίωμα να παρέχω στο σημερινό κόσμο την Αλήθεια, που δόθηκε στο μαθητή ΜΟΥ τον Ιωάννη τον Ευαγγελιστή, ο οποίος ήταν εργαλείο της Αλήθειας.

Η πρώτη σφραγίδα είναι η αποστασία, που είναι εμφανή όχι μόνο μεταξύ των άπιστων, αλλά και μεταξύ εκείνων που ομολογούν ότι ΜΕ ξέρουν και αυτών, που δηλώνουν δημόσια την αγάπη τους για ΜΕΝΑ.

Αυτή είναι η περίοδος που η αλήθεια της πίστης θα διαστρεβλωθεί, όταν σε σας, παιδιά ΜΟΥ, θα παρουσιαστεί μετριασμένο δόγμα, που είναι προσβολή για τη Διδασκαλία ΜΟΥ.

Σας προειδοποιώ, παιδιά, πως όταν θα δείτε να εμφανίζονται νέες ψευδείς θρησκείες και θρησκευτικά δόγματα, θα ξέρετε ότι τώρα είναι η στιγμή να αποκαλυφθεί η πρώτη σφραγίδα.

Κοιτάξτε γύρω σας, και τι βλέπετε; Θρησκείες που αποδίδουν φόρο τιμής σε νέους θεούς, που δεν έχετε ακούσει ποτέ. Την επιστημονική φαντασία που βασίζεται στις θρησκείες που ισοδυναμούν με ανοησίες και είναι χωρίς ουσία. Πνευματικά όντα που δεν είναι από αυτόν τον κόσμο, αλλά για τα οποία  πολλοί πιστεύουν, ότι αντιπροσωπεύουν την Ουράνια Βασιλεία του Πατέρα ΜΟΥ.

Προσέξτε τώρα, διότι ζείτε σε φαντασία.

Καμία από αυτές τις μεταφυσικές πεποιθήσεις δεν αντιπροσωπεύει την Αλήθεια.

Κάθε δόγμα που σας διδάσκει τη σπουδαιότητα να βάζετε τον εαυτό σας στην πρώτη θέση είναι δόγμα που πηγάζει από το σατανά.

Μην ακούτε. Γυρίστε την πλάτη σας σ’ αυτήν την απάνθρωπη εξαπάτηση.

Όσοι αναζητούν ψεύτικους θεούς και αφιερώνουν τη ζωή τους λατρεύοντας τους ψεύτικους θεούς, είναι χαμένοι για ΜΕΝΑ.

Αν δε σταματήσετε και δε θα προσεύχεστε σε ΜΕΝΑ για καθοδήγηση, δεν μπορώ να σας σώσω.

Σε σας και σε όλους που συνειδητά θα αποσυρθούν από το βασιλιά του σκότους, θα δοθεί το δώρο της διάκρισης, αν ΜΟΥ ζητήσετε σ’ αυτήν τη Σταυροφορία της Προσευχής (36) – Βοήθησέ με να τιμάω τον Αληθινό Θεό

«Ω, Ιησού, βοήθησέ με, επειδή είμαι χαμένος και μπερδεμένος.
Δεν ξέρω την αλήθεια για τη ζωή μετά το θάνατο.
Συγχώρησέ με αν ΣΕ πρόσβαλα τιώντας ψεύτικους θεούς, που δεν είναι ο Αληθινός Θεός.
Σώσε με και βοήθησέ με να δω με σαφήνεια την Αλήθεια, και σώσε με από το σκοτάδι της ψυχής μου.
Βοήθησέ με να μπω στο Φως του Ελέους ΣΟΥ.
Αμήν.»

Υπάρχει μόνο Ένας Θεός, ο Πατέρας, ο ΥΙΟΣ και το Άγιο Πνεύμα σε Μία Αγία Τριάδα.

Οποιοσδήποτε άλλος θεός προέρχεται από το σατανά, ανεξάρτητα από το πόσο ώραιο είναι το πρόσχημα.

Παρακαλώ, μη σπαταλάτε την αιώνια ζωή σας με τους όρκους υποταγής σας σ’ αυτές τις θρησκείες, που τιμούν πρακτικές τις Νέας Εποχής (New Age), συμπεριλαμβανομένης της Ρέικι, γιόγκα, αυτοσυγκέντρωση της Νέας Εποχής, κάρτες ταρώ, μαντική ικανότητα, ψυχικές αναγνώσεις και τη λατρεία των αγγέλων, που συνδέεται με Αναληφθέντες Δασκάλους.

Αυτές τις πρακτικές του αποκρυφισμού (occult), αργά αλλά σταθερά, γίνονται αποδεκτά όχι μόνο από την κοινωνία σας, αλλά επίσης από τις Καθολικές και Χριστιανικές Εκκλησίες.

Αυτά τα ψευδή θρησκευτικά δόγματα εξαπλώνονται τόσο γρήγορα, που έχουν καταναλώσει δισεκατομμύρια παιδιά του Θεού, τα οποία βρήκαν σ’ αυτά τώρα τόση ψευδής παρηγοριά, που δεν αναγνωρίζουν πλέον την ύπαρξη Ενός Αληθινού Θεού.

Ο Ιησούς σας

07/03/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.