ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Να προσεύχονται όλα τα έθνη με το Ροζάριο από τώρα μέχρι την Κυριακή του Πάσχα

Μήνυμα 372 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 9 Μαρτίου του 2012, στις 19:15

Γλυκό Μου παιδί, πώς κλαίω όταν βλέπω πώς το μίσος μεγαλώνει, όχι μόνο εναντίον σου, αλλά εναντίον του Αγίου Λόγου του αγαπημένου ΥΙΟΥ Μου, του Ιησού Χριστού.

Τώρα ξέρεις πώς υπέφερε στον Κήπο της Γεθσημανή και πώς υποφέρει ακόμα και σήμερα, όταν κάθε προσπάθειά ΤΟΥ να παρέμβει στη σωτηρία των ψυχών ανατρέπεται από τον πονηρό.

Δεδομένου ότι οι πόλεμοι σχεδιάζονται τώρα, είναι σημαντικό να λέγεται Άγιο Ροζάριο Μου κάθε μέρα πριν από το Πάσχα.

Παιδιά, αν μπορούσατε να αφιερώσετε κάθε ημέρα της εβδομάδας για το Άγιο Ροζάριο Μου και την κάθε Παρασκευή για τα τέσσερα Μυστήρια, από τώρα μέχρι το Πάσχα, πολλές καταστροφές στον κόσμο μπορούν να μετριαστούν και θα μετριαστούν.

Ο ΥΙΟΣ Μου είναι τόσο ευτυχισμένος με όσους αποδέχονται το Άγιο Λόγο ΤΟΥ με αγάπη και καθαρότητα της καρδιάς.

πολλές Χάρες δίνονται σ’ αυτές τις καθαρές ψυχές, που ΤΟΝ εμπιστεύονται εντελώς, χωρίς αμφιβολίες στις καρδιές τους.

Εσείς, παιδιά Μου, είστε το Κατάλοιπο, το μικρό βελανίδι των πιστών, που θα βοηθήσει στην επέκταση του στρατού, που χρειάζεται τώρα για την αφαίρεση της αμαρτίας από τον κόσμο.

Οι προσευχές σας, και ειδικά το Άγιο Ροζάριο Μου, είναι τα όπλα, που χρειάζονται για να καταστρέψουν τον πονηρό και εκείνους, που αυτός μόλυνε σε κάθε γωνιά της Γης.

Πηγαίνετε τώρα παιδιά Μου και οργανώστε παγκόσμιες προσευχές έτσι ώστε το Ροζάριο Μου να λέγεται σε όλα τα έθνη από τώρα μέχρι την Κυριακή του Πάσχα.

Πήγαινε με ειρήνη, παιδί Μου. Οι Χάρες, που λαμβάνεις τώρα θα σε βοηθήσουν να αντιμετωπίζεις τις καθημερινές επιθέσεις του σατανά, καθώς μ’ αυτό το έργο αυξάνεται ο θυμός του.

Η Ουράνια Μητέρα σας
Η Μητέρα της Σωτηρίας

09/03/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.