ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

H Δική ΜΟΥ Σφραγίδα της Προστασίας έχει προειπωθεί όταν θα σπάσει η δεύτερη σφραγίδα

Μήνυμα 371 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Πέμπτη 8 Μαρτίου του 2012, στις 19:52

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ο κόσμος περίμενε αυτήν τη στιγμή για δύο χιλιάδες χρόνια.

Κάποιοι με το φόβο στις καρδιές τους, άλλοι με την αναμονή και θαυμασμό για το πότε αυτή η στιγμή θα έρθει, και τώρα έχει έρθει.

Αυτός είναι ο καιρός, όταν ΕΓΩ στέλνω τον Προφήτη ΜΟΥ των έσχατων καιρών, εσένα Μαρία, για να παρουσιάσω τελικά το Βιβλίο της Αλήθειας, που αποκαλύπτει τα περιεχόμενα του Βιβλίου της Αποκάλυψης.

ΕΓΩ Είμαι ο Θεός, τον οποίο καλούν με δάκρυα όλα τα παιδιά ΜΟΥ σ’ αυτούς τους τρομερούς καιρούς.

Αυτός Είμαι ΕΓΩ, στον οποίο τα βασανισμένα παιδιά ΜΟΥ πρέπει τώρα να φωνάζουν.

ΕΓΩ συγκεντρώνω την οικογένειά ΜΟΥ αυτήν τη στιγμή, έτσι ώστε να μπορούμε να ενωθούμε στην τελική μάχη για να σκοτώσουμε το δράκο, που βασάνιζε τη Γη για πάρα πολύ καιρό.

Παιδιά, μη φοβάστε. Καμία ζημιά δε θα έρθει σε όσους φορούν τη Σφραγίδα ΜΟΥ, τη Σφραγίδα του Ζωντανού Θεού.

Ο σατανάς και οι πεσμένοι άγγελοι του, που μολύνουν τον κόσμο αυτόν τον καιρό, δεν έχουν την εξουσία επάνω σ’ αυτούς, που έχουν το σημάδι του Ζωντανού Θεού.

Εσείς πρέπει να ΜΕ ακούσετε, παιδιά, και να δεχθείτε τη Σφραγίδα ΜΟΥ, επειδή αυτή θα σώσει όχι μόνο τις ζωές σας αλλά και τις ψυχές σας.

Να απαγγέλλετε την Προσευχή για να λάβετε τη Σφραγίδα ΜΟΥ. (βλέπε στο τέλος του Μηνύματος και στη Σταυροφορία της Προσευχής)

Βεβαιωθείτε ότι κάθε μέλος της οικογένειάς σας και οι αγαπημένοι σας καταλαβαίνουν τη σημασία της Σφραγίδας ΜΟΥ.

Η αγάπη σας για ΜΕΝΑ, τον Ουράνιο Πατέρα σας, θα είναι η δική σας Χάρη της Σωτηρίας και θα σας δώσει τη δύναμη που χρειάζεστε.

Η Δική ΜΟΥ Σφραγίδα της Προστασίας έχει προειπωθεί όταν θα σπάσει η δεύτερη σφραγίδα.

Ο καβαλάρης επάνω στο κόκκινο άλογο είναι εκδικητικός σκοτεινός άγγελος, ο οποίος θα σκοτώσει τα παιδιά ΜΟΥ σε πολλούς πολέμους, που έρχονται. Αλλά θα παραλείψει εκείνα από τα παιδιά ΜΟΥ, που έχουν τη Σφραγίδα στα μέτωπά τους.

Προετοιμαστείτε τώρα, διότι οι πόλεμοι αυτοί είναι ήδη σε εξέλιξη, και περισσότερα έχουν προγραμματιστεί σε κάθε γωνιά του κόσμου, κυρίως στη Μέση Ανατολή και σ’ εκείνα τα εδάφη, στα οποία ο πολύτιμος ΥΙΟΣ ΜΟΥ, ο Ιησούς Χριστός, περπατούσε κατά τη διάρκεια της ζωής ΤΟΥ στη Γη.

Ο αγαπημένος Πατέρας σας

Ο Ύψιστος Θεός

Να λέτε αυτήν την Προσευχή της Σταυροφορίας (33) να αναγνωρίσετε τη Σφραγίδα ΜΟΥ και να την αποδεχθείτε με αγάπη, χαρά και ευγνωμοσύνη. 

«Ω Θεέ μου, στοργικέ Πατέρα  μου, Αποδέχομαι με αγάπη και ευγνωμοσύνη Τη Δική ΣΟΥ Θεία Σφραγίδα της Προστασίας.

Η Θεότητα ΣΟΥ καλύπτει το σώμα και την ψυχή μου για την αιωνιότητα. Υποκλίνομαι μέσα στην ταπεινή ευχαριστία και ΣΟΥ προσφέρω τη βαθιά αγάπη και την πίστη μου Για ΣΕΝΑ, Αγαπημένε μου Πατέρα.

ΣΕ ικετεύω να προστατεύσεις εμένα και τους αγαπημένους μου μ’ αυτήν την ειδική Σφραγίδα Και υπόσχομαι τη ζωή μου για την υπηρεσία ΣΟΥ τώρα και για πάντα. ΣΕ αγαπάω, αγαπημένε Πατέρα. ΣΕ παρηγορώ σ’ αυτούς τους καιρούς, αγαπημένε Πατέρα.

ΣΟΥ προσφέρω το Σώμα και το Αίμα, την Ψυχή και τη Θεότητα του Πολυαγαπημένου ΥΙΟΥ ΣΟΥ

Ως εξιλέωση για τις αμαρτίες του κόσμου και για τη Σωτηρία όλων των παιδιών ΣΟΥ.

Αμήν.»

08/03/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.