ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Ποτέ στο παρελθόν δεν υπήρξε τόσο έντονη αντίθεση σχετικά με Θείες Αποκαλύψεις

Μήνυμα 374 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 12 Μαρτίου του 2012, στις 19:00

Παιδί Μου, τώρα όλοι οι οραματιστές, οι βλέποντες και επιλεγμένες ψυχές του Θεού θα υποστούν τη μεγαλύτερη δίωξη.

Ημέρες του σατανά σχεδόν τελειώνουν και θα χρησιμοποιήσει κάθε όπλο, ειδικά κάποιους χειροτονημένους ιερείς για να προσπαθήσει να δυσφημήσει το Δικό μου λόγο, της αγαπημένης Μητέρας σου και του πολύτιμου ΓΙΟΥ Μου, του Ιησού Χριστού.

Ποτέ στο παρελθόν δεν υπήρξε τόσο έντονη αντίθεση σχετικά με Θείες Αποκαλύψεις όπως είναι σήμερα.

Το σκοτάδι εξακολουθεί να εισβάλει στην Εκκλησία και πολλοί μέσα στην Εκκλησία κάνουν ό, τι μπορούν για να φιμώσουν τα λόγια των οραματιστών.

Δε θέλουν να βγει η Αλήθεια και θα μπλοκάρουν τις προσευχές – που δίνονται στους οραματιστές για τη σωτηρία των ψυχών – από το να λέγονται.

Προσευχηθείτε, παιδιά, να μην εμποδίζουν οι προσπάθειές τους το έργο του ΥΙΟΥ Μου ούτε να τυφλώνουν τους πιστούς για το δώρο του Αγίου Πνεύματος, καθώς συνεχίζει να χύνεται πάνω στις ψυχές, στις οποίες φθάνουν αυτά τα Μηνύματα.

Οι προσευχές σας και η πίστη στον πολύτιμο ΥΙΟ Μου δεν ήταν ποτέ τόσο σημαντικές, όταν επάνω στην Εκκλησία του ΥΙΟΥ Μου συνεχίζει να πέφτει το σύννεφο του σκότους.

Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε να λάμψει το Φως του ΥΙΟΥ Μου ώστε οι χαμένες ψυχές να μπορούν να φωτιστούν από το Άγιο Λόγο ΤΟΥ.

Σε ευχαριστώ, παιδί Μου, που ανταποκρίθηκες στο κάλεσμά Μου, ειδικά σ’ αυτήν την περίοδο μεγάλης θλίψης στην ψυχή σου, που προκαλείται από το μαρτύριο που πρέπει να υποφέρεις στα χέρια εκείνων, που ισχυρίζονται ότι μιλούν στο Όνομα του Κυρίου.

Η Ουράνια Μητέρα σας
Η Μητέρα της Σωτηρίας

12/03/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.