ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Παναγία: Είμαι η Μεσίτρια. Μέσα από Μένα θα φέρω τις προσευχές σας μπροστά στον Πολύτιμο ΥΙΟ Μου

Μήνυμα 388 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 30 μαρτίου του 2012, στις 23:45

 

Παιδί Μου, πρέπει να ξέρεις πως επειδή τα Μηνύματα του ΥΙΟΥ Μου προς εσένα αλλάζουν και αποκαλύπτουν τα γεγονότα τόσο του παρελθόντος όσο και του μέλλοντος, θα σου επιτίθενται περισσότερο.

Ο Άγιος Λόγος του ΥΙΟΥ Μου πάντα θα απορρίπτεται από εκείνους που αρνούνται να ΤΟΝ ακούνε.

Η ανθρώπινη γνώμη δεν είναι σημαντική.

Η επικοινωνία του ΥΙΟΥ Μου με τον κόσμο είναι τώρα πολύ σημαντική για να αφήσεις να σε καθυστερήσουν και να σε απομακρύνουν από αυτό το έργο εκείνοι, που αντιτίθενται σ’ αυτά τα Μηνύματα.

Τώρα είναι η ώρα για ταπεινό συλλογισμό για το Μαρτύριο του ΥΙΟΥ Μου πάνω στο Σταυρό.

Τα παιδιά Μου πρέπει να τιμήσουν τη Θυσία που έκανε ΕΚΕΙΝΟΣ για όλη την ανθρωπότητα μέσα από την προσωπική σας θυσία γι’ ΑΥΤΟΝ κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας.

Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε παιδιά, για την ειρήνη στον κόσμο.

Προσευχηθείτε επίσης και για την προστασία του Πάπα σ’ αυτούς τους καιρούς άγριας αντίθεσης στην Καθολική Εκκλησία.

Προσευχή, ταπεινότητα και απλή υπακοή στον ΥΙΟ Μου είναι για σας απαραίτητα για να είστε κοντά στην Καρδιά του ΥΙΟΥ Μου.

Είμαι η Μεσίτρια. Μέσα από Μένα θα φέρω τις προσευχές σας μπροστά στον Πολύτιμο ΥΙΟ Μου.

Μέσα από Μένα θα σας βοηθήσω να ΤΟΝ αγαπήσετε περισσότερο και να ΤΟΥ δώσετε την παρηγοριά που χρειάζεται αυτή τη στιγμή, όταν ο κόσμος τιμάει το Θάνατό ΤΟΥ στο Σταυρό.

Η αγαπημένη Μητέρα σας

Η Μητέρα της Σωτηρίας

30/03/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.