ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Νέα Θαύματά ΜΟΥ θα παρουσιαστούν στον κόσμο

Μήνυμα 389 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 31 Μαρτίου του 2012, στις 11:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πρέπει να παραμείνεις γενναία σε όλο τον πόνο σου και να μην αφήσεις το φόβο να μπει στην καρδιά σου.

Στην ένωση, πραγματικά μαζί ΜΟΥ, ο πόνος σου συμπίπτει με την Εβδομάδα ανάμνησης του Θανάτου ΜΟΥ στο Σταυρό.

Αυτό δεν είναι τυχαίο, γιατί ο πόνος που υπομένεις εσύ και άλλες τέτοιες επιλεγμένες ψυχές κατά τη διάρκεια αυτής της Εβδομάδας θα σώσει εκατομμύριες ψυχές από τις φλόγες της Κόλασης.

Ακριβώς όπως ΕΓΩ υπέμεινα τον πόνο, τα βασανιστήρια και το θάνατο για να σώσω την ανθρωπότητα από την αιώνια καταδίκη, έτσι επίσης οι ψυχές-θυσίες σώζουν άλλες ψυχές, έτσι ώστε να μπορεί να τους δοθεί το δώρο της Αιώνιας Ζωής.

Ανεξάρτητα από το πόσο δύσκολος και τρομακτικός είναι αυτός ο πόνος, να θυμάστε πάντα το δώρο για την ανθρωπότητα που αντιπροσωπεύει.

Παιδιά, επειδή αρχίζει η Μεγάλη Εβδομάδα, παρακαλώ να συλλογίζετε το Μαρτύριο ΜΟΥ πάνω στο Σταυρό.

Όχι μόνο για τον πόνο, αλλά για το δώρο της ελευθερίας που προσφέρει Αυτό σε όλη την ανθρωπότητα.

Ούτε μια ψυχή, συμπεριλαμβανομένων των άσπλαχνων και σκληρυμένων αμαρτωλών που βρίσκονται υπό την επιρροή του σατανά, δε θα αποκλειστεί από το Έλεός ΜΟΥ.

Το Έλεος που έγινε δυνατό λόγω του δώρου στον κόσμο από τον αγαπημένο Πατέρα ΜΟΥ.

Όταν ΜΕ έστειλε, το Μονογενή ΥΙΟ ΤΟΥ, έκανε τη μεγαλύτερη Θυσία απ’ όλες.
Αυτή η Θυσία, η απόδειξη της παθιασμένης Αγάπης ΤΟΥ για όλα τα παιδιά ΤΟΥ, σήμαινε ότι είναι δυνατό να καταστρέψει το σατανά μια για πάντα.

Λόγω της ελεύθερης βούλησης που δόθηκε στους ανθρώπους από τον Πατέρα ΜΟΥ, κάθε άνθρωπος θα έχει τη δυνατότητα επιλογής.

Θα είστε είτε με τον Πατέρα ΜΟΥ είτε εναντίον ΤΟΥ.

Θα επιλέξετε τον Παράδεισο της Αιώνιας Ζωής ή τη φρίκη της κόλασης.

Ο σατανάς, επειδή οι μέρες του σχεδόν τελειώνουν, δε θα μείνει άπραγος, όταν τα νέα θαύματά ΜΟΥ θα παρουσιάζονται στον κόσμο αυτόν τον καιρό.

Την επίθεση θα δέχονται όχι μόνο οι σκοτεινές ψυχές για να τους οδηγήσει σε περισσότερο σκοτάδι και πιο κοντά στον τομέα του, αλλά θα έχει ως στόχο τους ευσεβείς Χριστιανούς.

Θαύματα για τα οποία μιλάω, είναι πρώτον η επικοινωνία ΜΟΥ μέσω σου, κόρη ΜΟΥ. Η Φωνή ΜΟΥ ακούγεται και πολλαπλασιάζονται μετάνοιες.

Μέσα από αυτά τα Μηνύματα προσελκύστηκαν σε ΜΕΝΑ ήδη εκατομμύριες ψυχές.

Άλλα Θαύματα, όπως το Μεγάλο Δώρο του Ελέους ΜΟΥ, θα φέρω στον κόσμο σύντομα, όταν η Προειδοποίηση α λάβει χώρα.

Για πρώτη φορά στον κάθε άνδρα, γυναίκα και παιδί θα δοθεί η  απόδειξη όχι μόνο γι’ αυτό, ότι υπάρχει ο Θεός Πατέρας, αλλά ότι υπάρχω κι ΕΓΩ, ο Ιησούς Χριστός, ο Μονογενής ΥΙΟΣ ΤΟΥ.

Αυτό σημαίνει ότι όλες οι θρησκείες, συμπεριλαμβανομένου του εβραϊκού λαού, του επιλεγμένου λαού ΜΟΥ από τον οποίο ήρθα, θα καταλάβουν την Αλήθεια.

Το Θαύμα της παγκόσμιας μετάνοιας θα εξοργίσει το σατανά, ο οποίος δε θα σταματήσει ακόμα και σ’ αυτό το στάδιο. Στις φτωχές ψυχές που βρίσκονται ήδη σε τρομερή αμαρτία, θα είναι πολύ δύσκολο να ξεφύγουν από αυτόν.

Άλλα Θαύματα θα περιλαμβάνουν παγκόσμια γεγονότα, που αφορούν τα οικολογικά του θαύματα, που θα δοθούν από τον Πατέρα ΜΟΥ από την Αγάπη ΤΟΥ για τους Δύο Μάρτυρες ΤΟΥ, τους Χριστιανούς και τους Εβραίους.

Σ’ αυτές τις δύο θρησκείες θα δοθεί δύναμη, όταν θα διώκονται.

Οι εχθροί τους θα υποφέρουν, επειδή θα τους προκαλέσουν φοβερή τιμωρία.

Και τότε θα είναι η Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ, το Μεγαλύτερο Θαύμα από τη στιγμή της Αναστάσεως ΜΟΥ.

Αυτή θα είναι η μέρα που ΕΓΩ θα έρθω για να κρίνω ζώντες και νεκρούς.

Είναι μια ημέρα, όταν θα έρθω για να συγκεντρώσω την οικογένειά ΜΟΥ, έτσι ώστε να γίνουμε Ένα.

Αυτό θα είναι η αρχή της Βασιλείας ΜΟΥ όταν οι Ουρανοί και η Γη θα ενωθούν για να γίνουν ένα για 1000 χρόνια.

Εκείνο το καιρό όλοι θα ζουν από το Θείο Θέλημα του Πατέρα ΜΟΥ.

Ο αγαπημένος σας Ιησούς

31/03/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.