ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Το Πάσχα είναι ο καιρός όταν ο Θάνατός ΜΟΥ στο Σταυρό διαλλογίζεται σωστά

Μήνυμα 394 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Παρασκευή 06 Απριλίου του 2012, στις 22:20

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πόσο ΜΕ παρηγορείς στη Δική ΜΟΥ ώρα της θλίψης. Πώς ΜΟΥ φέρνεις την αγάπη και την παρηγοριά που επιθυμώ από της ψυχές. Ω, αν ήταν όλες οι ψυχές ενωμένες και αν έπλεκαν τις καρδιές τους με τη Δική ΜΟΥ, η Αγία Θεία Οικογένεια θα ήταν απόλητα πλήρης. Μόνο όταν όλες οι ψυχές θα σωθούν, θα συμπληρωθεί η Θεία Θέληση του Πατέρα ΜΟΥ.

Το Πάσχα είναι ο καιρός όταν ο Θάνατός ΜΟΥ στο Σταυρό διαλλογίζεται σωστά και η Ανάστασή ΜΟΥ από τους νεκρούς αναγνωρίζεται πλήρως για την ελευθερία που φέρνει στην ανθρωπότητα.

Η Ανάστασή ΜΟΥ σημαίνει, ότι όλοι όσοι ΜΕ αγαπούν και διακηρύττουν το Άγιο Λόγο ΜΟΥ, μπορούν επίσης να αναστηθούν από τους νεκρούς.

Όλοι όσοι πέθαναν σε κατάσταση χάριτος και ευνοήθηκαν από τον Πατέρα ΜΟΥ, θα αναστηθούν στη δόξα από τους νεκρούς την ημέρα που θα έρθω για να κρίνω
.

Θα ενωθούν μ’ εκείνους που είναι ζωντανοί όχι μόνο στο σώμα, αλλά στο Πνεύμα του Κυρίου και θα λάβουν Αιώνια Ζωή.

Πολλοί άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν την υπόσχεσή ΜΟΥ.

Όλοι εκείνοι, των οποίων τα ονόματα περιέχονται στο Βιβλίο της Ζωής θα αναστηθούν με το σώμα, το μυαλό και την ψυχή, απαλλαγμένοι από τις φυσικές ατέλειες σε πλήρη κοινωνία με ΜΕΝΑ.

Όλοι αυτοί οι επιλεγμένοι θα ζήσουν σύμφωνα με το Θείο Θέλημα του Πατέρα ΜΟΥ.

Θα ζείτε στην αγάπη, ειρήνη και αρμονία κατά τη διάρκεια της ένδοξης Βασιλείας ΜΟΥ στη Γη για 1.000 χρόνια.

Θα συμμετάσχετε στη δόξα της Πρώτης Ανάστασης εκείνων των ψυχών, συμπεριλαμβανομένων αυτών της αγαπημένης οικογένειάς σας και των φίλων σας, που θεωρούνται ικανές να μπουν στο Νέο ΜΟΥ Παράδεισο στη Γη.

Αυτή είναι η ζωή, την οποία όλοι πρέπει να αναζητάτε. Ας μην υπάρχει καμία αμφιβολία εδώ.

Εκείνες οι φτωχές ψυχές, που δεν μπορούν να αποδεχτούν την Αλήθεια για την Ύπαρξή ΜΟΥ ή για την υπόσχεσή ΜΟΥ της Κρίσης ζώντων και νεκρών, θα τραβάνε τα μαλλιά τους από τα κεφάλια όταν έρθουν αντιμέτωποι με την τρομερή μοίρα που θα βρίσκεται μπροστά τους όταν η Αλήθεια θα αποκαλυφθεί.

Αυτούς τους πιστούς θα πρέπει επίσης να προσέχετε.

Πολλοί από εσάς που δε ΜΕ αγαπάνε αρκετά ή ΜΕ έχουν δεδομένο κάνουν το λάθος πιστεύοντας, ότι το Έλεός ΜΟΥ δε λαμβάνει υπόψη αμαρτίες, όπου δεν υπάρχουν τύψεις.

Το Έλεός ΜΟΥ είναι άφθονο και θέλω γενναιόδωρα να δίνω τις Χάρες ΜΟΥ σε όλους τους αμαρτωλούς. Αλλά υπάρχουν κι εκείνοι, που είναι αυτάρεσκοι στην εσφαλμένη υπόθεση, ότι η γνώση τους για τις Διδασκαλίες ΜΟΥ είναι αρκετή για να τους σώσει. Είναι αδιάφοροι για την Αγάπη ΜΟΥ. Στερούνται την τρυφερή καρδιά, έχουν λίγη ταπεινότητα στις ψυχές τους και πιστεύουν, ότι κάποιες αμαρτίες δεν είναι αντάξιες της μετάνοιας. Αυτή η σκέψη είναι επικίνδυνη και υπηρετεί μόνο την περαιτέρω απομάκρυνση αυτών των ψυχών από ΜΕΝΑ.

Δεν υπάρχει ούτε μία αμαρτία τόσο μικρή, ώστε να μπορεί να αγνοηθεί. Η άφεση αμαρτιών μπορεί να δοθεί μόνο εάν μετανοείτε. Μπορείτε να μετανοήσετε μόνο αν είστε ελεύθεροι από την υπερηφάνεια και ταπεινοί της καρδιάς.

Να χαίρεστε παιδιά ΜΟΥ αυτό το Πάσχα. Όπως ο Θάνατός ΜΟΥ στο Σταυρό σας έδωσε το Δώρο της Σωτηρίας, έτσι και η Ανάστασή ΜΟΥ θα σας δώσει επίσης την Αιώνια Ζωή, η οποία εδώ και πολύ καιρό είχε προγραμματιστεί από τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ.

Έχετε τόσα πολλά να προσμένετε. Επειδή η Αιώνια Ζωή που σας υποσχέθηκε σημαίνει ακριβώς αυτό – Αιώνια Ζωή στο σώμα, μυαλό και ψυχή.

Είναι σημαντικό να αγωνιστείτε γι’ αυτήν τη νέα ζωή, και να προετοιμάσετε τις ψυχές σας.

Θα γίνει κάθε προσπάθεια από το σατανά και τους δαίμονές του για να σας πείσει ότι η Αιώνια Ζωή στο Νέο Παράδεισό ΜΟΥ δεν υπάρχει, και ότι η Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ είναι ένα ψέμα.

Ο πρώτος στόχος θα είναι οι ιερείς, τα μέλη του κλήρου και οι ευλαβείς Χριστιανοί.

Προσευχηθείτε, προσευχηθείτε, προσευχηθείτε στον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ, για να σας προστατεύει με το πολύτιμο Αίμα ΜΟΥ, έτσι ώστε κανείς από εσάς να μην απομακρυνθεί από την Αλήθεια.

Ο αγαπημένος σας Ιησούς Χριστός

Ο Λυτρωτής της ανθρωπότητας

06/04/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.