ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

ΕΓΩ Είμαι η Εκκλησία. Η Εκκλησία ιδρύθηκε από ΕΜΕΝΑ και δεν μπορεί ποτέ να πεθάνει

Μήνυμα 395 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 07 Απριλίου του 2012, στις 10:00

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, το σχίσμα για το οποίο έλεγα, έχει αρχίσει στην Καθολική Εκκλησία.

Οι Διδασκαλίες ΜΟΥ, που ποτέ δεν άλλαξαν από τότε που  το Βιβλίο της Αποκάλυψης ολοκλήρωσε την Αγία Γραφή ΜΟΥ, αμφισβητούνται τώρα.

Υπήρξαν πολλές αμφισφητήσεις, απόψεις και θεολογικές εκτιμήσεις του Αγίου Λόγου ΜΟΥ.

Πολλοί καλοί άνθρωποι αμφισβητούσαν τις οδηγίες και τις Διδασκαλίες που μετέδωσα για την ανθρωπότητα.

Μερικές από τις Διδασκαλίες ΜΟΥ έχουν τεμαχιστεί, αναλύθηκαν, αναζητούσαν νέες ερμηνείες και κατόπιν έγιναν αποδεκτές.

Ωστόσο, αυτό ήταν περιττό. Διότι η Αλήθεια δόθηκε στον άνθρωπο μέσω των προφητών που ήρθαν πριν από ΜΕΝΑ, και στη συνέχεια δόθηκε από ΕΜΕΝΑ, κατά τη διάρκεια της παραμονής ΜΟΥ στη Γη.

Η Αλήθεια ποτέ δεν έχει αλλάξει. Η Αλήθεια είναι απλή
.

Άλλες πληροφορίες που δεν περιλαμβάνονται στην Αγία Γραφή δόθηκε ως δώρο στον κόσμο μέσω των επιλεγμένων ψυχών μόνο για ένα λόγο. Για να σας βοηθήσουν να συλλογίζεστε τη Θυσία ΜΟΥ για την ανθρωπότητα και να δείξουν και να θυμίσουν για την Αγάπη που κρατάω στην Καρδιά ΜΟΥ για όλα τα παιδιά του Θεού.

Όλες οι Θείες Αποκαλύψεις που δίνονται στον κόσμο σήμερα είναι για να σας βοηθήσουν να προετοιμαστείτε για την Αιώνια Ζωή.

Οι Διδασκαλίες ΜΟΥ, που τιμούνται από την Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, επιτίθενται τώρα στην πρώτη από τις πολλές προκλήσεις, που θα έχουν ως αποτέλεσμα τη διαίρεση της Εκκλησίας.

Θα εισαχθούν νέοι νόμοι για να ταιριάζουν στη σύγχρονη άποψη, και έτσι ώστε να είναι βολικοί για εκείνους που με την υπερηφάνεια στην ψυχή τους αισθάνονται την ανάγκη να κατευνάζουν την ανθρωπότητα, αντί να δείχνουν υπακοή στις διδασκαλίες της Εκκλησίας.

ΕΓΩ Είμαι η Εκκλησία. Η Εκκλησία ιδρύθηκε από ΕΜΕΝΑ και δεν μπορεί ποτέ να πεθάνει.

Πολλοί, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που βρίσκονται μέσα όσο και έξω από την Εκκλησία, θα προσπαθήσουν να διαλύσουν τη δομή Της.

Προσευχηθείτε να παραμείνει δυνατός ο Άγιος Βικάριος ΜΟΥ ο Πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ’ μέσα στη αντιπολίτευση, που αντιμετωπίζει τώρα.

Πρόκειται για μια σκόπιμη προσπάθεια που γίνεται από εκείνους, που συνδέονται με τον Ψευδοπροφήτη για να δημιουργήσουν μια νέα εκκλησία.

Αυτοί οι πονηροί άνθρωποι σκοπεύουν να σας πείσουν, ότι αυτή θα είναι η ίδια Εκκλησία, αλλά δεν μπορεί να είναι.

Πώς μπορεί η Εκκλησία ΜΟΥ, με τους νέους νόμους, με στριμμένες εκδόσεις της Αλήθειας που έδωσα στον κόσμο, να αντιπροσωπεύει ΕΜΕΝΑ;

Δεν μπορεί να το κάνει αυτό. Γι’ αυτό ο Πατέρας ΜΟΥ θα καθοδηγεί την Εκκλησία ΤΟΥ, τους αληθινούς πιστούς, από τους Ουρανούς.

ΑΥΤΟΣ θα κρατήσει τα κλειδιά μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία, όταν από τις στάχτες θα σηκωθεί η Νέα Ιερουσαλήμ, Μία Αληθινή Καθολική Εκκλησία, που θα ανακτηθεί ως Ενότητα για όλα τα παιδιά του Θεού, όλων των θρησκειών και όλων των δογμάτων.

Αυτός είναι ο τρόπος που επρόκειτο να γίνει, σε πλήρη και οριστική ένωση στη Νέα Εποχή της Ειρήνης στη Γη.

Ο αγαπημένος σας Ιησούς Χριστός

07/04/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.