ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Ουρανός και η Γη θα γίνουν ένα. Το ένα δε θα υπάρχει χωρίς το άλλο

Μήνυμα 396 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 08 Απριλίου του 2012, στις 15:30

 

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, η ώρα για τη βασιλεία ΜΟΥ στη Γη πλησιάζει και υπάρχει μόνο τόσος χρόνος για την ανθρωπότητα, για να κατανοήσουν το Έλεός ΜΟΥ και να μετανοήσουν.

Είναι επίσης σημαντικό να προετοιμάσει η Εκκλησία ΜΟΥ το ποίμνιό Της για την Αιώνια Ζωή και χρησιμοποίησει την κάθε ευκαιρία για να ενθαρρύνει για τη συμφιλίωση.

Αυτή είναι μια σημαντική περίοδος του έτους και πρέπει να στραφείτε σε ΜΕΝΑ, τον Ιησού, και να προσεύχεστε για τις Χάρες για να εξασφαλίσετε ότι εσείς, οι πιστοί ΜΟΥ, θα έχετε τη δύναμη της πεποίθησης για να διαδίνετε την Αλήθεια της Δευτέρας Παρουσίας ΜΟΥ.

Το μαρτύριο της ανθρωπότητας και εκείνο του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ και το Δικό ΜΟΥ, του ΥΙΟΥ ΤΟΥ, πλησιάζει επιτέλους προς το τέλος του.

Η κυριαρχία του σατανά στη Γη θα σταματήσει και ΕΓΩ θα αναλάβω το νόμιμο Θρόνο ΜΟΥ.

Παρόλο που η κυριαρχία ΜΟΥ μέσα στην Εκκλησία ΜΟΥ σήμαινε ότι το Πνεύμα ΜΟΥ ήταν παρόν με μεγάλες Χάρες, που προσφέρονται στις άξιες ψυχές, όσπου ο σατανάς δε θα είναι δεμένος, δεν μπορει οριστικά να εκπληρωθεί το Θέλημα του Πατέρα ΜΟΥ.

Κανένας άνθρωπος δεν καταλαβαίνει πραγματικά τι είναι η Αιώνια Ζωή.

Κανένας άνθρωπος δεν κατανοεί πλήρως τι θα συμβεί κατά τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ.

Κανένας άνθρωπος, λόγω των περιορισμών της ανθρώπινης κατανόησης, δεν μπορεί να καταλάβει τα Σχέδιά ΜΟΥ σχετικά με τη συγκέντρωση των δώδεκα εθνών ΜΟΥ πάνω στη Γη.

Τόσοι πολλοί πιστεύουν, ότι η Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ είναι το τέλος του κόσμου.

Αυτό μπορεί να είναι το τέλος των καιρών που ξέρετε εσείς, αλλά αυτό είναι μόνο η αρχή του ένδοξου μέλλοντος, που έχει σχεδιαστεί από τον Αιώνιο Πατέρα ΜΟΥ για όλα τα παιδιά ΤΟΥ.

Ο Ουρανός και η Γη θα γίνουν ένα.

Το ένα δε θα υπάρχει χωρίς το άλλο. Οι δίκαιοι θα ζήσουν στο Νέο ΜΟΥ Παράδεισο, όπου θα υπάρχει μεγάλη αφθονία όλων των πραγμάτων.

Τόσο μεγάλο θαύμα δεν μπορεί ποτέ να περιγραφεί με ανθρώπινους όρους. Μεγάλη χαρά και ειρήνη θα γίνουν αισθητές από κάθε ψυχή που θα κληρονομήσει το δικαίωμα να είναι μέρος του Βασιλείου ΜΟΥ.

Παιδιά, η Καρδιά ΜΟΥ σπάει όταν βλέπω το φόβο στα μάτια σας, όταν αναφέρομαι στους έσχατους καιρούς.

Αντ’ αυτού, σας ζητώ να εμπιστευτείτε τη μεγάλη Αγάπη ΜΟΥ για όλους σας και να ξέρετε, ότι η υπόσχεση ΜΟΥ είναι πως θα είστε πραγματικά στο Σπίτι μαζί ΜΟΥ και οι λύπες σας θα εξοριστούν για την αιωνιότητα.

Ο Nέος Παράδεισος, τον οποίο ΕΓΩ υπόσχομαι, θα αποκαλυφθεί στην ανθρωπότητα πολύ σύντομα.

Μην χάνετε στο φόβο ούτε μια στιγμή. Να χαίρεστε. Να αναμένετε με ανυπομονησία το μέλλον σας.

Εμπιστευτείτε ΕΜΕΝΑ εντελώς, επειδή ΕΓΩ σας αγαπάω πάρα πολύ για να σας απογοητεύσω ποτέ.

Προσευχηθείτε να είναι όλα τα παιδιά ΜΟΥ ταπεινής καρδιάς για να δεχθούν τα κλειδιά για τον Παράδεισο.

Ο Ιησούς σας

08/04/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.