ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Τόσα πολλά ψέματα, όπου η ύπαρξη της κόλασης αμφησβητείται, θα είναι η πτώση των Χριστιανών

Μήνυμα 401 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 14 Απριλίου του 2012, στις 15:27

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, ανεξάρτητα από το πόσο δύσκολος είναι ο σωματικός πόνος σου, πρέπει να τον αναγνωρίσεις ως συνέχεια επιδείνωσης αυτού, πώς το αισθάνομαι ΕΓΩ.

Ο πόνος σου αντανακλά μόνο ένα κλάσμα του Δικού ΜΟΥ πόνου.

Στην ένωση με ΜΕΝΑ θα ξέρεις, ότι με κάθε πόνο και εσωτερικό σκοτάδι της ψυχής που αντιμετωπίζεις, θα γνωρίζεις το μαρτύριο που υποφέρω ΕΓΩ εξαιτίας των αμαρτιών της ανθρωπότητας.

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν εσφαλμένα, ότι ο πόνος ΜΟΥ άρχιζε και τελείωσε στο Σταυρό.

Ο πόνος ΜΟΥ δε θα σταματήσει μέχρι όλα τα παιδιά του Θεού θα ενωθούν στην αγάπη και αρμονία στο Νέο Παράδεισο του Πατέρα ΜΟΥ, όπου η αμαρτία δε θα υπάρχει.

Ανεξάρτητα από το πόσο πολύ ειπώθηκε στην ανθρωπότητα για την Ύπαρξή ΜΟΥ, είμαι ακόμα μισητός.

Ανάμεσα στους πιστούς, αν και είμαι αποδεκτός, οι Διδασκαλίες ΜΟΥ είναι ανεκτές από αυτούς μόνο αν βασίζονται στους δικούς τους όρους.

Πολλοί θα αντιμετωπίζουν τους άλλους με αγάπη και καλοσύνη, αλλά μόνο εάν εκείνοι, στους οποίους προσφέρουν αυτό το δώρο, θα προσεγγίσουν στις δικές τους ιδεολογίες.

Πολλοί, για παράδειγμα, θα καταδικάζουν τους αμαρτωλούς, όταν έρεπε να δείξουν καλοσύνη και να προσεύχονται γι’ αυτούς. Πρέπει, αντίθετα, να δώσουν το παράδειγμα.

Μερικοί θα περιφρονούν τους άλλους αντί να δείξουν την αγάπη, που αναμένεται από αυτούς ως Χριστιανούς.

Ποτέ μην καταδικάζετε τους άλλους, ακόμη κι αν δε συμφωνείτε μαζί τους, γιατί δεν έχετε τέτοιο δικαίωμα. Κανείς, μόνο ο Θεός έχει την εξουσία να κρίνει τους άλλους.

Ενώ πολλοί πιστοί συνεχίζουν να αποτίσουν φόρο τιμής σ’ ΕΜΕΝΑ, το κάνουν με τους δικούς τους όρους
.

Μερικοί αισθάνονται την ανάγκη να ξεχωρίζουν από τους αδελφούς και τις αδελφές τους για να δείξουν στον κόσμο πόσο εκπαιδεύτηκαν στα πνευματικά θέματα. Στη συνέχεια θα εφαρμόζουν τις δικές τους ερμηνείες για το τι πραγματικά σημαίνει το Έλεός ΜΟΥ.

Πόσες φορές έχετε ακούσει ότι ο Θεός είναι τέλεια ελεήμων; Πως επειδή αγαπά όλους, είναι τόσο φιλεύσπλαχνος που ποτέ δε θα τους καταδίκαζε;

Πως ποτέ δε θα έστελνε μια ψυχή στην Κόλαση;

Αλλά αυτό είναι ψέμα. Τόσα πολλά ψέματα, όπου η ύπαρξη της κόλασης αμφησβητείται, θα είναι η πτώση των Χριστιανών.

Οι άνθρωποι από μόνοι τους καταδικάζονται σε Κόλαση. ΕΓΩ δεν τους βάζω εκεί. Την επιλέγουν με την άρνηση να γυρίσουν την πλάτη τους σε θανάσιμο αμάρτημα.

Αυτοί ούτε θα επιδιώκουν τη συγχώρεση ούτε θα δείξουν τύψεις.

Αυτός είναι επικίνδυνος τρόπος σκέψης και είναι το καθήκον όλων των Χριστιανών να προειδοποιήσουν τους άλλους για τον κίνδυνο της Κόλασης.

Τόσοι πολλοί, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που αρνούνται στα παιδιά τους το Μυστήριο του Βαπτίσματος, μιλάνε σαν να μην είχε πλέον σημασία η αμαρτία.

Πιστεύουν ότι κάθε αμαρτία «θα» συγχωρεθεί. Αυτό δεν είναι σωστό.

Κάθε αμαρτία «μπορεί» να συγχωρεθεί, ανεξάρτητα από το πόσο βαριά είναι η αμαρτία, αλλά μόνο αν ο αμαρτωλός επιδιώκει τη συγχώρεση.

Τώρα μιλάω σε εσάς από τους Ουρανούς για να προετοιμάσω όλα τα παιδιά του Θεού για τη Δευτέρα Παρουσία ΜΟΥ και τι βρίσκω;

Μιλάω σε σας πίσω από τους τοίχους της φυλακής και από το κελί, στο οποίο ΜΕ στέλνετε, επειδή δε θέλετε να πιστέψετε ότι ΕΓΩ μπορώ να μιλάω σε σας μ’ αυτόν τον τρόπο.

Ωχ, πώς ΜΕ προσβάλλετε!

Σε όσους έχουν περάσει τη ζωή τους αφιερωμένη σε ΜΕΝΑ, και οι οποίοι γνωρίζουν καλά την Αγία Γραφή ΜΟΥ, αλλά οι οποίοι ΜΕ απορρίπτουν τώρα, λέω αυτό.

Η απόρριψη σας ΕΜΕΝΑ τώρα θα σας αφήσει βασανισμένους και με μεγάλη θλίψη, όταν η Αλήθεια θα αποκαλυφθεί σε σας.

Επειδή τότε θα γνωρίσετε τις ψυχές που απορρίψατε, όταν χρειαζόμουν τη βοήθειά σας για να τις σώσω
.

Πώς ΜΕ κάνετε να κλαίω με απογοήτευση μπροστά στην τύφλωσή σας που προκαλείται λόγω δικής σας έλλειψης της ταπεινότητας.

Αμφιβάλλετε στο Άγιο Λόγο ΜΟΥ, όταν θα έπρεπε να ΤΟ αγκαλιάσετε, να ΤΟ πιάσετε, επειδή είστε ψυχές που πνίγονται και σας λείπει η γενναιοδωρία της καρδιάς.

Σας ικετεύω, ανταποκριθείτε στο κάλεσμά ΜΟΥ.

Ο αγαπημένος σας Ιησούς

Ο Λυτρωτής της ανθρωπότητας

14/04/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.