ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

ΕΓΩ, ο αγαπημένος σας Ιησούς, δε θα μπορούσα ποτέ να υπονομεύσω τη Δική ΜΟΥ Εκκλησία

Μήνυμα 403 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 16 Απριλίου του 2012, στις 18:00

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, φωνάζω σε όλα τα παιδιά του Θεού και σας διαβεβαιώνω, ότι ΕΓΩ, ο αγαπημένος σας Ιησούς, δε θα μπορούσα ποτέ να υπονομεύσω τη Δική ΜΟΥ Εκκλησία.

Ωστόσο δε θα στέκομαι πίσω και δε θα παρακολουθώ πώς η Εκκλησία ΜΟΥ καταρρέει από τα χέρια μιας συγκεκριμένης αίρεσης, η οποία δεν έχει το δικαίωμα να παίζει ρόλο στην Αγία Έδρα.

Διότι αυτό είναι ακριβώς ό, τι ο Ψευδοπροφήτης και οι απατεώνες, που λατρεύουν το σατανά, προσπαθούν να κάνουν. Θέλουν να ανατρέψουν την Καθολική Εκκλησία και να Την σπάσουν σε μικρά κομμάτια.

Αυτό είναι, παιδιά ΜΟΥ,πώς ο σατανάς θα ξεσηκωθεί στην τελική εξέγερση εναντίον του Θεού, του Δημιουργού όλων των πραγμάτων.

Αυτό το πονηρό σχέδιο της καταστροφής της Εκκλησίας ΜΟΥ βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και 100 χρόνια, αλλά έχει ενταθεί από το 1967.

Πολλοί απατεώνες, που είναι μέλη αυτής της κακής αίρεσης, οι οποίοι λατρεύουν το σατανά, προσχώρησαν στις ιερατικές σχολές για να αποκτήσουν πρόσβαση στο Βατικανό.

Οι αρμοδιότητές τους, αν και επιτρέπονταν από το Θεό Πατέρα, ήταν περιορισμένες μέχρι τώρα. Αυτό θα αλλάξει, καθώς πλησιάζουν οι έσχατοι καιροί.

Αυτή η κακή αίρεση θα απελευθερώσει τώρα την κάθε δύναμη για να εξασφαλίσει, ότι αυτοί θα επιλέξουν το νέο διάδοχο του Αγίου Βικαρίου ΜΟΥ, του Πάπα Βενεδίκτου ΙΣΤ’.

Όλοι όσοι γνωρίζουν τις Διδασκαλίες ΜΟΥ θα δουν τις αλλαγές στη διάταξη της Θείας Λειτουργίας
.

Θα εισαχθούν νέοι κοσμικοί νόμοι, οι οποίοι θα είναι μια προσβολή για το Θάνατό ΜΟΥ στο Σταυρό.

Πολλοί ευσεβείς πιστοί ΜΟΥ θα το δουν και θα αισθανθούν τον πόνο. Οι απόψεις τους θα απορριφθούν και πολλά από τα Μυστήρια θα πάψουν να προσφέρονται.

Γι’ αυτό είναι αναγκαίες τόσες πολλές προετοιμασίες.

Εκείνοι από τους Καθολικούς, οι οποίοι θα αισθάνονται τον πόνο και τη φρίκη, παρακαλώ να θυμάστε, ότι ΕΓΩ είμαι εδώ.

Φωνάξτε σε ΜΕΝΑ, τον αγαπημένο σας Ιησού και να ξέρετε, ότι δεν πρέπει να φοβάστε να διακηρύξετε την Αλήθεια των Διδασκαλιών ΜΟΥ.

Δεν πρέπει να φοβάστε να γυρίσετε την πλάτη σας στην αίρεση.

ΕΓΩ θα σας καθοδηγώ και θα σας προστατεύω στο ταξίδι σας, και θα καθοδηγηθείτε με τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος.

Ο αγαπημένος σας Σωτήρας

Ο Ιησούς Χριστός

16/04/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.