ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Θα μετανοήσουν δισεκατομμύρια ψυχές, και όχι εκατομμύρια

Μήνυμα 407 της σειρας: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 21 Απριλίου του 2012, στις 16:00

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, πρέπει να φέρω την παρηγοριά σε όλους εκείνους, που μπορεί να φοβούνται αυτά τα Μηνύματα.

Επιτρέψτε ΜΟΥ να σας ηρεμήσω όλους, πολυαγαπημένοι πιστοί ΜΟΥ, με το να σας διαβεβαιώσω για το Μεγάλο Έλεός ΜΟΥ για όλη την ανθρωπότητα.

Λόγω των προσευχών των αγαπημένων ΜΟΥ πιστών, από τίς οποίες όλα ακούγονται και απαντιούνται σύμφωνα με το Θείο Χρονοδιάγραμμα του Αιώνιου Πατέρα ΜΟΥ, αρχίζουν να ανθίζουν πολλές μετάνοιες.

Ποτέ μην απελπίζεστε. Είστε ο πυρήνας της Αποστολής ΜΟΥ στη Γη για να ΜΕ βοηθήσετε να σώσω όλη την ανθρωπότητα. Γι’ αυτό θα υποστείτε τον πόνο για τις αμαρτίες των άλλων.

Ποτέ μην υποθέσετε, ότι οι αμαρτίες των άλλων μπορούν να επισκιάσουν το Φως του Υψίστου Θεού σε τέτοιο βαθμό, που όλα είναι χαμένα.

Σύντομα όλοι θα είναι μάρτυρες της Δόξας του Θεού μέσα από το Θείο Έλεός ΜΟΥ, το οποίο θα αποκαλυφθεί κατά τη διάρκεια της Προειδοποίησης.

Θα μετανοήσουν δισεκατομμύρια ψυχές, και όχι εκατομμύρια. Αυτό θα σημαίνει, ότι θα μειωθεί η δύναμη του σατανά, όταν ο Στρατός του Θεού θα αυξηθεί σε δύναμη για να νικήσει το θυρίο.

Όλη η ανθρωπότητα θα μάθει σύντομα την Αλήθεια της ύπαρξής του. Αυτό θα είναι το σημείο καμπής για τα παιδιά του Θεού που θα ενωθούν στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τη Νέα Εποχή Ειρήνης, όπου δε θα υπάρχει αμαρτία.

Η προσευχή είναι σημαντική, επειδή ο Θεός Πατέρας έδωσε σε κάθε άτομο σ’ αυτή τη Γη, κατά τη στιγμή της γέννησής του, το δώρο της ελεύθερης βούλησης. Για το λόγο αυτό, παρόλο που έχει τη δύναμη να κάνει ό, τι επιθυμεί, θέλει τα παιδιά ΤΟΥ να έρθουν σ’ ΑΥΤΟΝ με τη Θέλησή τους.

Ο Θεός Πατέρας δε θέλει να αναγκάζει τα παιδιά ΤΟΥ να ΤΟΝ αγαπούν.

Αυτό πρέπει να έρθει φυσικά. Αλλά πώς μπορείτε να αγαπάτε κάποιον που δε γνωρίζετε;

Αυτό είναι το πρόβλημα στο σημερινό κόσμο. Πολύ λίγοι γνωρίζουν το Θεό Πατέρα. Πολύ λίγοι γνωρίζουν ΕΜΕΝΑ, τον αγαπημένο ΥΙΟ ΤΟΥ, τον Ιησού Χριστό.

Εσείς, οι πιστοί ΜΟΥ, πρέπει να χρησιμοποιείτε τις προσευχές, έτσι ώστε ο Πατέρας ΜΟΥ να μπορεί να παραχωρεί ειδικά δώρα σ’ αυτές τις ψυχές, που βρίσκονται στο σκοτάδι.

Τότε θα τους εμφανιστεί το Ένδοξο Φως ΤΟΥ και θα σωθούν.

Μέσα από το δικό σας δώρο της προσευχής, ο Θεός Πατέρας θα χρησιμοποιήσει τη Θεία παρέμβαση για να φέρει πιο κοντά στην Καρδιά ΤΟΥ όσους δεν ΤΟΝ γνωρίζουν ή δεν ξέρουν ότι ΑΥΤΟΣ υπάρχει.

Πολλές ψυχές ώμος, που ξέρουν τον Πατέρα ΜΟΥ και που εσκεμμένα γυρίζουν την πλάτη τους, θα αντιμετωπίσουν φοβερές τιμωρίες
.

Τα τους δοθεί κάθε ευκαιρία, αλλά θα απορρίψουν το Θεό
.

Για εκείνες τις ψυχές που διαπράττουν αποτρόπαιες δράσεις, κοινές σε ορισμένα μέρη του κόσμου, θα έρθει τιμωρία με τη μορφή των σεισμών.

Επειδή αυτές οι παγκόσμιες ομάδες συνεχίζουν να καταστρέφουν τις χωρες που ελέγχουν, θα σταματηθούν και θα τιμωρηθούν από το Χέρι του Πατέρα ΜΟΥ.

Για άλλη μια φορά, οι προσευχές σας χρειάζονται για να μετριάσουν τέτοιες αμαρτίες και επόμενες τιμωρίες
.

Λίγο περισσότερος χρόνος απαιτείται για τις προετοιμασίες για το Θείο Έλεος ΜΟΥ, για να επιτραπεί σε περισσότερες ψυχές να είναι  προετοιμασμένες γι’ αυτό το Μεγάλο Γεγονός.

Είναι σημαντικό να μπορεί να σωθεί μεγαλύτερο μέρος της ανθρωπότητας, και να δοθεί η ευκαιρία σε όλες ψυχές, συμπεριλαμβανομένων κι εκείνων των σκληρυμένων αμαρτωλών, για την επανένωση ως ένα με το Θεό.

Είναι η μεγαλύτερη επιθυμία ΜΟΥ να βασιλεύω στο Νέο Παράδεισο πάνω από μεγαλύτερο μέρος της ανθρωπότητας.

Οι προσευχές σας θα ΜΕ βοηθήσουν να πραγματοποιήσω τη μεγάλη επιθυμία ΜΟΥ να μπορέσουν να γίνουν όλοι μια Οικογένεια στην Αγάπη και Ενότητα στους αιώνες των αιώνων.

Ο αγαπημένος σας Ιησούς

21/04/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.