ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ακούστε την κλήση ΜΟΥ και ετοιμαστείτε για την έκχυση του Αγίου Πνεύματός ΜΟΥ

Μήνυμα 418 της σειρας: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Τρίτη 01 Μαϊου του 2012, στις 20:00

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, η Αγάπη ΜΟΥ προς όλους εσάς σημαίνει ότι τώρα και πάλι θα χύσω το Άγιο Πνεύμα πάνω στην ανθρωπότητα, για να σας ενθαρρύνω να ανοίξετε τις καρδιές σας.

Δικές ΜΟΥ ψυχες θα αισθανθούν πολύ γρήγορα τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος να χύνεται πάνω από το μυαλό τους, το σώμα και την ψυχή.

Αυτό είναι απαραίτητο για να ξυπνήσουν όλα τα παιδιά του Θεού για την Αλήθεια.

Μερικοί άνθρωποι θα δουν τώρα τον κόσμο με διαφορετικό τρόπο.

Τότε θα αρχίσουν να εξετάζουν τα πάντα. Δε θα είναι πλέον πρόθυμοι να παραμείνουν σκλάβοι των κυρίων, των οποίων ο μοναδικός σκοπός είναι να τους ελέγχουν για προσωπικό κέρδος.

Κανείς δε θα είναι σε θέση να αγνοήσει την έλξη του Αγίου Πνεύματος.

Όλοι στον Ουρανό περιμένουν ότι αυτή η στιγμή της Φώτισης θα δημιουργήσει μια νέα αυγή, μια νέα αρχή.

Ψέματα, με τα οποία έρχεστε αντιμέτωποι, κρύβουν αριστοτεχνικό σχέδιο, γεννημένο από την παγκόσμια συμμαχία, με σκοπό τον έλεγχο όλων των χωρών σας.

Ως αποτέλεσμα της εξάρτησης της χώρας σας από τους γίγαντες, προκειμένου να θρέψετε τις οικογένειές σας, θα γίνετε σκλάβοι. Ήδη τώρα σας παίρνουν ό, τι έχετε, αλλά εσείς είστε τυφλοί σ’ αυτό.

Τώρα, με το δώρο του Αγίου Πνεύματος, εκατομμύρια θα διαβλέψουν αυτή τη μάσκα του ψέματος και θα αντισταθούν σ’ αυτές τις κακές, ελεγχόμενες μασονικές ομάδες.

Αυτό το δώρο θα σας δώσει την πανοπλία που χρειάζεστε για να απορρίψετε αυτόν το στρατό από το δικό του σχέδιο της καταστροφής σας.

Ακούστε την κλήση ΜΟΥ και ετοιμαστείτε για την έκχυση του Πνεύματός ΜΟΥ.

Ο αγαπημένος σας Ιησούς

01/05/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.