ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Ο Θεός Πατέρας: Δεχθείτε το Άγιο Πνεύμα ΜΟΥ με θαυμασμό και ευγνωμοσύνη

Μήνυμα 420 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε το Σάββατο 05 ΜΑϊου του 2012, στις 12:00

Κόρη ΜΟΥ, πόσο σπουδαία είναι η μέρα που το Άγιο Πνεύμα, το Φως της Αγάπης ΜΟΥ, θα χυθεί πάνω στη Γη.

Αυτό είναι ένα πολύ ιδιαίτερο Δώρο. Θα ανοίξει τις καρδιές πολλών και θα προετοιμάσει πολλές ψυχές για την Προειδοποίηση.

Η Αγάπη ΜΟΥ δεν έχει όρια.

Δεν υπάρχει ούτε ένας άνδρας, γυναίκα ή παιδί, τους οποίους μπορώ να εξαιρέσω από την επιθυμία ΜΟΥ να κρατήσω σφιχτά τον κααθέναν στην Αγκαλιά ΜΟΥ. Δεν αποκλείεται ούτε ένας αμαρτωλός.

Τα Δώρα ΜΟΥ για την ανθρωπότητα είναι γενναιόδωρα και θα συνεχίσω να χύνω τα Δώρα ΜΟΥ ως απάντηση σ’ εκείνους, που λένε τις Προσευχές Σταυροφορίας που δίνονται σε σένα, κόρη ΜΟΥ.

Οι Προσευχές αυτές είναι από τον Ουρανό και δεν προέρχονται από την πένα του ανθρώπου.

Είναι γι’ αυτούς τους καιρούς και είναι ένα ισχυρό όπλο ενάντια στη δίωξη.

Αυτές οι Προσευχές, που βγαίνουν από το στόμα σας, παιδιά ΜΟΥ, ακούγονται κάθε φορά.

Θα σας φέρουν μεγάλες ανταμοιβές.

Δεχθείτε το Άγιο Πνεύμα ΜΟΥ με θαυμασμό και ευγνωμοσύνη.

Είναι ένα Θαύμα και αποστέλλεται στον καθέναν από εσάς με την Αγάπη ΜΟΥ για όλους.

Πηγαίνετε τώρα στην ειρήνη και αγάπη.

Ο Πατέρας σας
Ο Ύψιστος Θεός

05/05/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.