ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Πολλοί Πάπες ήταν φυλακισμένοι στην Αγία Έδρα, περιτριγυρισμένοι από μασονικές ομάδες

Μήνυμα 423 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε τη Δευτέρα 07 Μαϊου του 2012, στις 18:19

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, στις Εκκλησίες ΜΟΥ στον κόσμο λέω αυτό:

Να ξέρετε ότι θα είμαι πάντα μαζί σας, στο πλευρό σας όσο καιρό διακηρύττετε το Υπεράγιο Λόγο ΜΟΥ.

Στην Καθολική ΜΟΥ Εκκλησία λέω: Ακόμη και αν προκαλέσατε μαρτύριο ως αποτέλεσμα της κακής αμαρτίας, να ξέρετε ότι ποτέ δε θα σας εγκαταλείψω, παρόλο που έχετε αμαρτήσει. Αλλά να ξέρετε αυτό:

Η πίστη σας σε ΜΕΝΑ δεν είναι τόσο ισχυρή όσο θα έπρεπε. Δεν ΜΕ αγαπάτε όπως κάποτε
.

Όλος αυτός ο πλούτος που συγκεντρώσατε, δημιουργεί μια απόσταση ανάμεσα σε ΜΕΝΑ, το Χριστό και Σωτήρα σας και τα απλά παιδιά του Θεού.

Αναρριχηθήκατε σε τέτοια ύψη που δεν μπορούσα να φτάσω σε σας και να σας προσφέρω το Χέρι ΜΟΥ για να σας σώσω από τη διάλυση μέσα στον πυρήνα σας.

Διδαχθήκατε την Αλήθεια από τον Πέτρο ΜΟΥ, πάνω στο βράχο του οποίου έχετε χτιστεί. Και τι κάνατε εσείς;

Χτίσατε γύρω σας χοντρούς πέτρινους τοίχους.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την έλλειψη επικοινωνίας μ’ εκείνους, τους οποίους έπρεπε να τρέφετε με το Σώμα και το Αίμα ΜΟΥ, έτσι ώστε οι ψυχές τους να μπορούν να τραφούν.

Ο σεβασμός που απαιτείται από εσάς στη διαχείριση της Θείας Ευχαριστίας ΜΟΥ χάθηκε, όταν βεβηλώσατε την Παρουσία ΜΟΥ.

Όταν το Δεύτερο Συμβούλιο του Βατικανού δήλωσε νέους κανόνες, αυτοί [οι κανόνες] εισήχθηκαν από τις κακές μασονικές δυνάμεις μέσα από τους διαδρόμους σας.

Πονηρά παρουσίασαν νέους τρόπους διαχείρισης της Θείας Ευχαριστίας ΜΟΥ, που είναι προσβλητικοί για ΜΕΝΑ
.

Οι δικές σας λεγόμενες ανεκτικές διδασκαλίες διακήρυτταν μια σειρά από ψέματα, συμπεριλαμβανομένης της απόρριψης της αναγνώρισης της δύναμης του Αγίου Μιχαήλ του Αρχαγγέλου.

Αυτός είναι υπερασπιστής της Εκκλησίας ενάντια στο σατανά. Εκείνες οι δυνάμεις ανάμεσά σας το ήξεραν αυτό. αυτός είναι ο λόγος που σταματήσατε όλες τις προσευχές που ζητούν τη βοήθειά Του πριν τη Θεία Λειτουργία.

Στη συνέχεια έχετε διαπράξει το μεγαλύτερο ψέμα, ότι δεν πρέπει να φοβάται κανείς την Κόλαση. Ότι αυτό είναι απλά μια μεταφορά. Επειδή αυτό το ψέμα, αποδεκτό ως αλήθεια από πολλά από τα παιδιά του Θεού, σήμαινε την απώλεια δισεκατομμυρίων ψυχών.

Πόσο πολύ ΜΕ προσβάλατε. Παρακαλώ αυτούς τους ταπεινούς και χειροτονημένους υπηρέτες ανάμεσά σας, να επιστρέψετε στις Διδασκαλίες ΜΟΥ.

Ποτέ μην επιτρέπετε τη συσσώρευση του πλούτου ανάμεσά σας και μην νομίζετε ότι είναι αποδεκτός αυτός στα Μάτια ΜΟΥ.

Πλούτη, χρυσό και δύναμη που συσσωρεύονται στο Όνομά ΜΟΥ, θα είναι η πτώση σας. Δεν μπορείτε να επωφελείστε από τη χρήση του Αγίου Λόγου ΜΟΥ.

Έχετε υποφέρει εξαιτίας του τρόπου που ΜΕ έχετε προσβάλει.

Μην νομίζετε ποτέ ότι ΕΓΩ κατηγορώ πολλούς αγίους Πάπες που κάθονταν στην Έδρα του Πέτρου. Η αποστολή τους πάντα προστατευόταν.

Πολλοί Πάπες ήταν φυλακισμένοι στην αγία Έδρα, περιτριγυρισμένοι από μασονικές ομάδες που δεν εκπροσωπούν το Θεό.

Αυτές μισούν το Θεό και πέρασαν πενήντα χρόνια εξαπλώνοντας ψέματα για το Θείο Έλεος.

Τα έργα τους οδήγησαν στην κατάρρευση της Καθολικής Εκκλησίας.

Αυτό δεν ήταν τυχαίο συμβάν. Αυτό ήταν σκόπιμα και πονηρά σχεδιασμένο έτσι ώστε να καταστραφεί η πίστη της Εκκλησίας. Να καταστραφεί φόρος τιμής των απλών Καθολικών προς τον Έναν Αληθινό Θεό.

Γι’ αυτό τώρα θα ριχτείτε στην έρημο. Μετά τον Πάπα Βενέδικτο ΙΣΤ’ θα καθοδηγείστε από ΕΜΕΝΑ από τον Ουρανό.

Ωχ, πώς ΜΕ κάνατε να κλάψω.

Φωνάζω σε όλους του χειροτονημένους υπηρέτες ΜΟΥ οι οποίοι γνωρίζουν την Αλήθεια, να σηκωθείτε και να ακολουθήσετε ΕΜΕΝΑ, τον Ιησού σας, για να διακηρύττετε την Αλήθεια της Διδασκαλίας ΜΟΥ στην ταπεινή υποτέλεια.
Πρέπει να βρείτε το θάρρος και τη δύναμη να σηκωθείτε από τις στάχτες.

Πάνω απ’ όλα απορρίψτε τα ψέματα που σύντομα θα σας παρουσιαστούν από τον Ψευδοπροφήτη.

Εκείνος θα ενώνει την Καθολική Εκκλησία με τις άλλες εκκλησίες, συμπεριλαμβανομένων των ειδωλολατρικών εκκλησιών για να γίνουν ένα βδέλυγμα.

Μια κοσμική εκκλησία χωρίς ψυχή.

Ο Ιησούς σας

07/05/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.