ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Η Μεγαλύτερη Πράξη του Θείου Ελέους στους Έσχατους Καιρούς

Η δίωξη και ο πόνος που ΜΟΥ προκαλούν εκείνες οι αιρέσεις, που εργάζονται στα κρυφά για την ανατροπή της Αγίας Έδρας

Μήνυμα 422 της σειράς: Προειδοποίηση

Δόθηκε την Κυριακή 06 Μαϊου του 2012, στις 19:30

Πολυαγαπημένη κόρη ΜΟΥ, έρχομαι να ικετεύω τους πιστούς ΜΟΥ να ανακουφίσουν τον πόνο ΜΟΥ.

Η δίωξη και ο πόνος που ΜΟΥ προκαλούν εκείνες οι αιρέσεις, που εργάζονται στα κρυφά για την ανατροπή της Αγίας Έδρας.

Πόσο ΜΕ πληγώνουν εκείνοι μ’ αυτό.

Η απάτη και η σκληρότητα της συνωμοσίας τους εναντίον ΜΟΥ είναι δύσκολες να τις αντέξω
.

Τρέμω όταν βλέπω το απόλυτο μίσος που έχουν για ΜΕΝΑ στις καρδιές τους
.

Ο σατανάς έχει κλέψει τις ψυχές τους, τα μυαλά τους, την πνευματικότητά τους και τα σώματά τους. Εκείνοι εξακολουθούν να είναι παιδιά του Θεού, αλλά δε θέλουν να έχουν καμία σχέση με τον Πατέρα ΜΟΥ.

Τα σχέδια τους πραγματοποιούνται τώρα μπροστά στα δικά σας μάτια και των χειροτονημένων υπηρετών ΜΟΥ, οι οποίοι ακόμη δεν μπορούν να το δουν αυτό.

Οι κακοί τρόποι, με τους οποίους κρύβονται, και παρ’ όλ’ αυτά καταφέρνουν να ελέγχουν την Εκκλησία ΜΟΥ, ΜΟΥ ραγίζουν την Καρδιά.

Θα κάνω τα πάντα για να τους σταματήσω, αλλά οι ψυχές τους είναι τόσο μαύρες.

Ο πόνος σου, κόρη ΜΟΥ, θα χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει να σώσει τις ψυχές εκείνων, που μπορεί να έχουν ακόμη μια σπίθα της αγάπης μέσα τους, και οι οποίοι θα ανταποκριθούν στην έκκλησή ΜΟΥ.

Σας καλώ να προσεύχεστε – ενεργώντας ως αφοσιωμένος στρατός – για εκείνες τις ψυχές με λίγη αγάπη στις καρδιές τους για το Θεό.

Υπάρχει ακόμη στις ψυχές τους ένα Φως, το Θείο Φως του Πατέρα ΜΟΥ. Μόνο η προσευχή και ο πόνος μπορούν να τους βοηθήσουν.

Εκείνοι δεν μπορούν και δε θα κερδίσουν την Εκκλησία ΜΟΥ, επειδή ΕΓΩ Είμαι η Εκκλησία.

Εσείς, οι πιστοί ΜΟΥ, είστε η Εκκλησία. Εκείνοι δεν μπορούν να καταπολεμήσουν αυτούς που είναι στο Φως, διότι αυτό θα τους τύφλωνε.

Με τον καιρό θα συνειδητοποιήσουν ότι έχουν μόνο δευτερόλεπτα για να κάνουν την τελική επιλογή.

Προσευχηθείτε να αποδεχτούν το Χέρι του Ελέους ΜΟΥ, αντί να επιτρέπουν στον εαυτό τους να απορροφηθεί στη Λίμνη της Φωτιάς για την αιωνιότητα.

Ακριβώς εξαιτίας αυτών των ψυχών που βεβηλώνουν την Εκκλησία ΜΟΥ ξαναζώ το μαστίγωμα στον πυλώνα κάθε δευτερόλεπτο της ημέρας.

Ποτέ δε θα ησυχάσω όσον καιρό μπορώ να τους σώσω.

Βοηθήστε ΜΟΥ. Καλώ όλους τους πιστούς ΜΟΥ να προσευχηθούν γι’ αυτούς τους αμαρτωλούς.

Ο αγαπημένος σας Ιησούς

06/05/2012 - Posted by | Uncategorized

Sorry, the comment form is closed at this time.